
Navštíveno 11981x


11.03.2011, 13:42 |
Pajk Čuz, nezná někdo někoho schopnýho okolí Brno, Olomouc atd., kdo by čipnul koncern 1,8T na míru? S brzdou pouze... Dík :)

11.03.2011, 14:43 |
Kapka (M)
zkus se domluvit s Cimbu..myslim že by ti mohl pomoc
Taky bych zvolil ABC, máš jistotu,že motor bude mít stejně dlouho životnost, subjektivně to pojede líp a 1.měsíc ušetříš na PHM, neboť nebudeš moct dávat plnej plyn. Navíc ti kozatá slečna umeje auto.
Pokud je to motor, kde se do něj šáhlo i mechanicky a chceš mít jistotu dobrého naladění, tak třeba Brázdil:
[ Link ]

11.03.2011, 18:25 |
Pajk Jde o to, že se mi nechce jet Prahu. Tak hledám no. ABC je nejlepší na světě, to je pravda, ale tolik koní zase nechci.

11.03.2011, 18:32 |
Pajk | Upraveno: 2011-03-11 18:33:29
Tuner dík, tyhle mám skoro u baráku, zkusil jsem jim napsat mail, uvidíme. Díky.
A ty se moc nesměj Nevřo, v kufru máš už turbo.. :P
Pajk: No zrovna Brázdil bude na mail zvědavý... Taky jsem bláhově za mlada psal mail Čepkovi do MotorExcelu, ale takovým lidem se musí zavolat a nejlépe je navštívit na osobní konzultaci aby viděli, že máš opravdu zájem. Ber to jako přátelskou radu.

12.03.2011, 00:38 |
relax Pajk: sory za ot, ale urco si to nekde sondoval .. kolik se da bajvoko chipem u tohodle motoru nahnat koni / za jakou cenu ?
Tuner#2 : Brázdila nééé, mi teda sním máme pouze špatné zkušenosti, neříkám že neví co dělá, ale někdy opravdu neví, 2 motory nám oddělal, majitel tam byl -1milion a Brazdil na to že to bylo špatně složené a že tam byly špatné ložiska, které se přidřely atd. nejhorší je, že ty sním podepíšeš smlouvu a vní je to, že když ten motor odpraví, není to jeho chyba, vytáhne na tebe vysokoškolácký výpočty a řekne ti že tady musel být špatný moment atd., ikdyž všechno bylo podle stanov výrobce atd. prostě mi už k němu auta dávat nebudeme, u nás v republice je problém najít někoho schopného na naladění benzínového motoru, nemyslím teda klasického sériového, ale už co je v stage3 a víc

12.03.2011, 09:06 |
Pajk Tuner: zajet tam není problém, mám to 15km od baráku.
Relax: no budu tam strkat zase jiný turbo, cena čipu počítám okolo 10t.
cendler: jo o tom stage3 jsem se sám přesvědčil, teď ale pouze stage2.
V praze to kluci zvládnou, ale to je strašně z ruky a nebude to na jeden den určo. Nejlíp jsou na tom poláci, ale to je ten sám problém. Snad někdo bude i na moravě, toto zas není tak hrozný co chci, teeda snad :D
tak já se obávám, že při lazení tohodle typu neexistuje spolehlivej způsob a záruka, že všechno bude šlapat jak má. předpokládám, že s tímhle rizikem by do toho asi měl každej jít.

12.03.2011, 09:28 |
Pajk Ale co by to nešlo, tohle bude několikrát omytý. V podstatě se bude jednat o čiplou S3. Horší je to, že nemám el plyn, ale lanko. To je hlavní problém.
Pajk: Jaký problém přináší nemít elektronický plyn?

12.03.2011, 09:56 |
Pajk úplně jednoduše: co se stane, když dáš plnej u lanka a el. plynu .. Jde o otvírání klapky.

12.03.2011, 10:32 |
Pajk JJ, i novej olej. Ale ještě čekám na ty olejový a vodní hadice k turbu. Pak Ti tam ještě musím hodit ty silikony na cooler. Kdybys měl dnes čas, stavil bych se pokecat, co ty na to? :) A mrknou na toho zelenýho kombíka. :)
Tuner: tak ta firma mi už odepsala. Prý pár map dělali, mám přijet. Jsem zvědav, ještě jednou díky. :)
Já znám jenom mechanický plyn - lanko ke škrtící klapce, kde je snímač otevření škrtící klapky, nějakej potenciometr, kterej dává signál ECU...
Právě by mě zajímalo, jak je to s tím elektronickym? Resp. co je za problém ho nemít...
Leda že by jsi měníl i klapku, za jinou, co se ovládá výhradně elektronicky?

12.03.2011, 11:19 |
Pajk Elektronický plyn: pedál jde na podlahu a škrtící klapka se otevře podle zatížení, otáček, tlaku turba atd. Tzn. ty si pocitově myslíš, že držíš plný plyn, ale řídící jednotka otevře třeba na 2s škrtící
klapku jen na 70% a až třeba během další sekundy se otevře na 100%.
Ono to není problém překopat, ale je to drahý. Komplet zapalování, jednotka motoru, kabeláž, lambdy, el.klapku, snad i pedál se mění, no je toho dost. Už i nad tím jsem přemýšlel, ale s výkonem, který očekávám - 260PS max, by neměl být až takovej problém odladit lanko. Nad 300PS to tu v ČR neumí nikdo.
A el.plyn se mnohem snadněji ladí. U lanka musí jednotka ven. Pár lidí vlastní online emulator (tzn. jednotka na přepájení jde ven jen jednou), ale těch je jak šafránu. A jako bonus stejně umí jen sérii. Celkově ladění 1,8T v ČR je hrůza. :(
Díky za vysvětlení a hodně štěstí:) Těším se na další info.

12.03.2011, 12:00 |
Pajk Tuner: tak jsem s pánem pokecal a vypadá to slibně, už jen poskládat auto a stavit se osobně. Jsem zvědav ještě teda na cenu, beztak něco lidového :D
-Hans-: mám strach, že bude potřeba :D A nemáš zač.
lol prej neumi nikdo, mam x zakazniku s vykony nad 300PS u 1.8T, a cena u Brazdila lidova, tak to je ROFL, jednou jsem s panem Brazdilem mluvil, vetsi aroganci jsem fakt nezazil, no s timhle pristupem hodne stesti :D

12.03.2011, 15:06 |
Pajk Rajdloš čti pořádně a pak se tu oháněj.
ja se jen musim smat, ze opravdu si myslis naivne, ze Ti nekdo udela individulani mapu s odbrzdenim do 10t.Kc a jeste k tomu Brazdil :DDDDD ve stodole mozna nejakej smudla ano :D

12.03.2011, 18:57 |
Pajk A kdepak to píšu? Píšu, že to bude lidová cena, tj počítám s pálkou - 20t. Mimochodem u Vás v Praze Mvolesko 10 až 12t individuál s brzdou. Profituning na Slovensku to samo. Nějakej šmudla... jo i takovej to udělá a možná dobře, jenže já chci graf a abych nemusel jezdit daleko, pač nemám tolik času.
20t. je opravdu minimum a pocitej, ze se vyskytnou problemy. Muzes nam tu rozepsat Tvuj setup?

13.03.2011, 07:04 |
cendler | Upraveno: 2011-03-13 07:04:42
jak píše Rajdos a jak jsem psal nahoře, Brazdil arogance sama, všechno drahé a za 10t ani za 20t tam určitě nenecháš, hele mi jsme dávaly 100t za to že nám oddělal motor, ale to je jiná kapitola. A nemůžeš sem brát Mvoleska který chipuje diesly a co ti tam udělá, přidá ti tam tlak na turbo, pokud dáváš větší.
Nebo napiš sem co tam máš v motoru, ať se tady bavíme konstruktivně.
teď mě napadá, kde N.P., žádnou připomínku nemá?

13.03.2011, 10:17 |
Pajk No já jednám s nějakým Petrem Bartoněm, ten má na starost chiptuning. Napsal mi 16t bez DPH, takže jak jsem si myslel.
Mvolesko právě jako jeden z mála udělá i 1,8T. Lanko do takových 290PS, el.plyn 500PS.
Setup: K04, 440cc, větší svody + roura nerezová až nakonec bez hovadin, velký IC, otevřený sání, silnější palivová pumpa.
Předtím jsem měl hybrida GT2871R, ten uměl mnohem víc koní, ale zdechl a nikdo mi to tu nechtěl opravit.
ono je to tim ze ball bearingovy turba (kulickova) se spatne repasuji, kdyby si neuspel u Brazdila (Barton pro nej dela chip tuning), coz si myslim, ze za tech 20 bude stejne ve finale nereal u nej, mam clovicka ze Slovenska, tenhle setup uz nekolikrat odladil, akorat ty vstrikovace jsou moc velky zbytecne, mel si volit 380cc, rovnou bych si je priparavil do foroty vcetne stelovatelnyho FPR
btw. svody mas jaky? a tu K04 jakou verzi?

13.03.2011, 10:53 |
Pajk Já je měl už z GT28čky, každopádně odladit by to mělo a aspoň nemusím dát 4bar regulátor. Slovensko? BHmotor?

13.03.2011, 10:56 |
Pajk 001 verzi

jj Brano Hanko, dost setupu uz s K04 naladil, ale taky nerikam, ze je 100%, znam par lidi u kterych se to nepovedlo vcetne me, to Ti bohuzel nezaruci nikdo nikdy. Jinak s K04-001 pocitej vykon ca 245-250koni, vic z toho moc nepocitej. Jde o to, ze u tech 440cc nemuzes adekvatne zkratit delku vstriku, takze tam furt potece dost benzinu.

13.03.2011, 11:34 |
Pajk Uvidíme, kdyžtak zkusím s někým vyměnit za 380cc. Mu jsem přes jakýsi fórum psal, tak čekám na odpověď. Nevíš, jestli to dokáže udělat na počkání? Není to zas tak složitej setup, aby si tam musel auto nechat, teda aspoň si to myslím.
Pokud nebude problem, tak ca do hodinky odjizdis. Brzdu ma v Bratislave. Jinak se vstrikama Ti rekne stejnou vec jako ja. Ja je mel na K04-023, coz je jeste vetsi turbo a stejny problem. Musel jsem menit za 380cc, nepodarilo se nam zmenit AFR ani pomoci regulatoru, porad to bylo dost bohaty.

13.03.2011, 11:59 |
Pajk Díky za poznatky teda. Pak dám vědět, co mi napsal.
jj Brano mi delal rs4 a kamosovi 1.8t v passatu a ok.A repasuje aji turba kdybys potreboval:)

21.03.2011, 20:49 |
Pajk Takže BH říkal, že to půjde i na 440tkách a 3bar. No jsem zvědav.