Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > rozdíl v motorech ?

 o Navštíveno 8955x o
o 17.03.2011, 23:01 | Midi34
jakej je rozdíl v bloku motoru 1,4 benzín 55kw peugeot
a 2,0 mi16 peugeot ?

případně jak moc je náročné je prohodit ?


o 17.03.2011, 23:03 | Nismo.Power
to bych tipnul jako joke :)
o 17.03.2011, 23:04 | Tuner#2
:-)))))))))))))))))))))
o 17.03.2011, 23:12 | Midi34
radši mi odpovězte

a chci to spíš jen vědet než to dělat

o 17.03.2011, 23:29 | JR
Jako Ladic cislo 2 :-D
o 17.03.2011, 23:51 | tykeev
jaký je rozdíl mezi 50-ti kilovou kozatou blondýnkou a 150-ti kilovou oteklou starou bábou?

asi stejně vtipnej dotaz :-D
o 18.03.2011, 09:50 | Midi34
ale fuj

ptám se na velikost bloku je stejnej nebo není ?
o 18.03.2011, 09:58 | Lucni.konik
Rozdíl mezi 1,4 benzín a 2,0 MI 16 je přesně 6dcl :-)))


1,4 benzín - nebude to náhodou ještě jen 8-ventil? kdežto MI16 je 16ti-ventil?
o 18.03.2011, 11:08 | Midi34
o.k. tak jinak u škodovky třeba u 1000mb je v podstatěstejnej blok ve 100 -ce
120 ce
favorit - ten má jinej sklon proto se musel pod karburátor dávat klínek (nebo to bylo až u felicie ? -když motor felicie někdo cpal do 120 ky či rapida )
fabie má ten samej blok

prostě podélné velikoswt bloku v cm
a schodnost či neschodnost příruby převodovky

odpověd jsem si představoval následovně - blok má stejnou přírubu ale je delší o 6 cm tím pádem komplikace navíc musí se hnout s chladičem dopředu

pořád menší scifi než 2 motory
a stejně nemám čas, dílnu s pořádným heverem a dostatečné zkušenosti
jen jsem chtěl vědět jak moc se je to odlišné
a že se to nevyplatí je mi také jasné
o 18.03.2011, 11:25 | tappaja
Skodovacky bloky byly stejny, to mas pravdu, i ten z fa-fel, duvod klinku byl jinej montazni sklon a nemoznost pouziti parohu ze 120.

Jinak ne, u 1,4 a 2,0 bloky stejny nejsou.
o 18.03.2011, 11:33 | CRK
to jsou zas odpovědi... tady máš odpověď, jak sis jí představoval :-D
blok má stejnou přírubu ale je delší o 6 cm tím pádem komplikace navíc musí se hnout s chladičem dopředu
o 18.03.2011, 11:59 | Midi34
tappaja děkuju
o 19.03.2011, 11:25 | Hanes
1.4 je oproti MI16 uplně jiná, i jiná převodovka, poloosy, elektrika, chladič z 1.4 je na 2.0 malej. POkud budeš chtít měnit tak asi jedinně sehnat auto stejného modelu s tímto motorem aby jsi měl kde brát rozdílné věci. Jestli máš jen motor a chceš ho do nečeho nacpat tak to bych se do toho nepouštěl. Zaměnit jde vše, taky jsem 2x dělal z 205ky 1.4i přestavbu na 1.8D,ale to jsem měl vedle sebe obě auta a jen jsem měnil díly a navíc to ještě šlo dotáhnout papírově, teď ti takovou přestavbu nepovolí tak bych se do toho nepouštěl.
o 19.03.2011, 17:32 | Midi34
Hanes děkuju

jasný dělat to nebudu šlo mi o to vědět jak moc se to liší
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3189 sekund.