Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Problém s volnoběhem a chodem motoru G4 1,6 16V

 o Navštíveno 10434x o
o 10.04.2011, 20:19 | Cormi
Zdravím vás, prosím o radu s jedním problém, týkající se hlavně volnoběhu. Vůz Golf 4 1,6 16V rok 2001 najeto 65000km, chvíli po zakoupení měněné zapalovací cívky komplet (reklamace), experimentováno se svíčkami Denso, pak NGK. Potom úprava sání z filterboxu schovaném v deklu motoru za externí carbonový válec BMC CDA-150 (univerzál od 1600ccm), druhé provedení bylo CDA-130 (univerzál do 1600ccm). Vzal jsem ten větší.

Nějakou dobu se potýkám s následujícím problémem: po nastartování volnoběh by měl být 1000 otáček, nyní většinou na studený start (po ránu kdy auto stojí přes noc) takhle opravdu je, ale opakovaný start způsobí, že otáčky vylezou na nějakých 1300-1600 otáček a následně spadnou na úroveň 600-800 otáček a tam drží. Samozřejmě to potom nejede ideálně (netáhne, chod je řekněmě "hrubý", ani řazení není jak by mělo atd.). Taky se mi stává, že po nastartování ručička otáček zůstane na nule a až po několika vteřinách vyleze na úroveň otáček. Můj motor NEMÁ VÁHU VZDUCHU. Prý by mohl být problém v nějakém čidle. Nemůže být špatná škrtící klapka nebo nemohl jsem to zavinit tím zásahem do sání?

Nechám to napíchnout na VAG, ale rád bych byl chytrý dopředu. Dík moc chlapy za názory!

foto k příspěvku  od Cormi



o 10.04.2011, 20:19 | Cormi

foto k příspěvku  od Cormi

o 10.04.2011, 20:22 | Cormi
ještě dodám, že někdy se stane že otáčky jsou od začátku nižší - těch cca 700 / minutu aniž by to napřed vylezlo přes 1000 ot.
o 10.04.2011, 21:34 | el.barto
ja bych taky spis tipnul tu vahu vzduchu,protoze tohle kdyz tam je to dela kdyz spatne funguje,ale nevim jak to mas ochcany:-)co lambda ta je dobra?
o 10.04.2011, 21:42 | Only_One
jednoduše si zkus zpátky hodit starý sání ne?
o 10.04.2011, 21:47 | Cormi
to už nejde... musel bych sehnat jiný dekl motoru :-)
jinak po xté - VÁHA VZDUCHU U TOHOHLE MOTORU NENÍ ! A lambda nevím, začnu diagnostikou
o 11.04.2011, 06:12 | Akordýsek
Za první bych šel po klapce očistil bych ju pěkně hadříkem třeba s technickým benzínem a co si pamatuju tak tohle může dělát i potenciometr u klapky..
A když by tohle nepomohlo tak vše bez diagnostiky jsou spekulace .-)
o 11.04.2011, 07:48 | Rajdlos
nechapu, nejjednodussi cesta to napojit VAG, nez tady polemizovat, bracha mel stejny problem a delala to lambda sonda, muze to byt i cidlo volnobeznych otacek, TPS sensor, praskla svody, zaplovaci modul atd. atd.
o 11.04.2011, 16:35 | Nevřis
demontovat celou klapku sání a pořádně vyčistit. Pak udělat základní nastavení. Mělo by to být cajk.:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3171 sekund.