Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Rada-sportovni pruziny

 o Navštíveno 4821x o
o 19.09.2019, 18:24 | danix.m
Auto Ford Cougar 2.5V6.
Vetsina vyrobcu neresi motorizace (2.0 vs2.5v6) zanacny rozdil ve vaze ve me nebudi duveru(H&R,V-Maxx,TA,Cobra)
Pouze Weitec a Vogtland rozdeluji motorizace.Prvni otazka zni,zda to resit.


o 19.09.2019, 18:28 | danix.m
Otazka dva je.Pri nedotacivosti vozu je vhodne snizit predek,ci nikoloiv?
Napr. Weitec 50/30 nebo Vogtlandd 40/40.
Je to na tlumice Eibach damper pro(pruziny k temto tlumicum se nedaji sehnat)
o 21.09.2019, 19:44 | Tuner#2
Nevím jaký je rozdíl ve váze motorů, ale většinou je tomu i u série pružina přizpůsobena a mají různé tuhosti a nebo alespoň volnou délku.

Jinak nedotéčivé auto dělá mnoho faktorů a pouze statická výška to příliš neovlivní. Může za to koncepce pohonu, geometrie náprav jak statická, tak dynamická a to zejména sbíhavost a odklon/záklon.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3361 sekund.