
Navštíveno 318x

nevi ciste nahodou nekdo, jakou pevnostni tridu maji srouby na hlavu?
origo tam uz nevyjdou rozmerove... v tom rozmeru muzu mit max imbus M10 pevnostni tridy 12.9 (coz by melo mit pevnost nejakych 6,5t na tah)... prijde mi, ze to MUSI vydrzet :-)
/ale uz jsem si jednou takle spocital lepeny spoj kola v prevodovce (s 2,3x rezervou) a vydrzel 5km, tak si to nechci zopakovat :-))) /
jo, diky za help, jejich stranky znam, amici je pouzivaj, ale prijde mi mimo to tahat z venku... jedine asi tohle by pomohlo:
[ Link ]
to jsem myslel, akorat jsem to spatne nalinkoval
[ Link ]
musi se menit vylozene srouby u hlavy, kdyz se sundava, asi zalezi na kvalite zavitu ne, pokud neni vycvachtanej?
měli by se vždy, nicméně ještě sem neslyšel, že by to někdo dělal pravidelně
ja mam prave v dilensky prirucce, ze zalezi na "siri" velikosti zavitu, jsou tam presne popsane veci, podle ceho se to meri, pokud je vetsi nez minimalni sire tak menit, ale radsi je vymenim
Rajdlos: u VW to nemusis prozivat, zvlast u novyho motoru, v pohode je tam muzes dat, pokud by to byl ford, je dobry je vymenit
Vono neni sroub jako sroub,na hlavy jsou pozadovany ruzne vlastnosti,u starych Fordu se pouzivaj srouby porad dokola,protoze jsou jen pevnostni a to cele a u novejsich se musi menit,protoze se schvalne nad zavitem natahuji a proto se nesmi pouzit znovu....
scream: ja to taky neprozivam u vw ale