Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > levnejsi nahrada za Samco

 o Navštíveno 1224x o
o 09.04.2006, 18:38 | Lukaash
nevite nekdo co pouzit jako levnou nahradu za toto? [ Link ]

pro prumer 52mm (urco by to slo i s 50mm)

foto k příspěvku  od Lukaash



o 09.04.2006, 19:21 | Scream
no jestli tam nemusis mít uprostred ten nádor, tak co třeba 50mm hadici z hadicárny?.-)
o 09.04.2006, 19:37 | Lukaash
jde prave o ten "nador"...
o 09.04.2006, 20:56 | radek.613
Na co to je?
o 09.04.2006, 23:21 | unregistered001
redukce nezadoucich vibraci mezi dilama
o 10.04.2006, 07:30 | futura
Tak presne tohle v prumeru 63 bych bral taky, vim, ze jsem to nekde videl, ale zaboha si nemuzu vzpomenout.
o 10.04.2006, 12:48 | Lukaash
vzpominej :-)

ja volal do GMS v Moste, ale bohuzel mi moc nepomuzou...je to na ne moc kratky
o 10.04.2006, 13:42 | radek.613
No nic proti, sice by se měl spíš zjistit a odstranit ten zdroj vibrací, ale jestli je to tedy pružný spoj mezi díl A a B, ta boule na něm je k ničemu a fakt stačí kus hadice.
o 10.04.2006, 13:44 | Lukaash
Radek : odstranit zdroj vibraci...myslis jeko vykopnou motor z auta? :-D

prave ze nestaci...tady jde predevsim o axialni pohyb, ktery mi hadice zrovna moc neumozni :-/
o 10.04.2006, 15:54 | Rajdlos
klasicky SAMCO si myslim, ze jsou dost pruzny
o 10.04.2006, 16:13 | Lukaash | Upraveno: 2006-04-10 16:14:06
no nevim, rovny hadici moc neverim...
o 10.04.2006, 17:17 | Scream
ta hadice je jak žvejkačka.
o 10.04.2006, 17:45 | wekky
Neco takoveho se pouziva na motoru skoda 1203 mezi blok a vodni pumpu. Nevim z hlavy jaky presne je to prumer, ale neco podobneho. Kupoval jsem to vloni do sve felicie asi za 10,50 Kc..
o 10.04.2006, 18:26 | Lukaash
super, zkusim se poptat :-)
o 10.04.2006, 18:58 | Basic008
16juro a to zas neni tak moc [ Link ]
o 10.04.2006, 19:00 | Scream
jestli neni moc dat 1400 za dva kousky hadice, tak asi prehazujes prachy vidlema.-)
o 10.04.2006, 19:03 | Basic008 | Upraveno: 2006-04-10 19:05:01
to zas ne ale zas to bude lepsi nez z 1203 :-)
o 10.04.2006, 19:06 | JR
napada me Focus TDCI, ale nevim jakej tam ma prumer hadic k IC.
o 10.04.2006, 19:17 | Reprák
jehehe, to samy ma simson, ale o prumeru 25mm..jsem ti asi moc nepomohl co?? :D
o 10.04.2006, 19:41 | radek.613
Lukaash: Pokud motor vibruje a není to dízl (či tříválec 1,2 HTP), něco není v pořádku. Pak to ale nechce neonovou hadici za 1400,-, ale spíš opravit......Tady je nározně vidět, jak lze z "hovna" vytěžit těžký prachy. Určitě má ten modrý kus hadice dle prospektů přímo nadpozemské vlastnosti a přidá motoru šmahem 100 HP, co? :-D
o 10.04.2006, 22:37 | Scream
radek: ty ses ale chytrak, než něco napíšes, tak si prosimte uvedodom, ze kazdej motor se v zatahu hejbe několik cm a když je tam cooler, nekam to uhnout musí. A určite to nebude pružit na cooleru, tak proto asi takovy hadice............
o 10.04.2006, 22:52 | Valis
Jako Scream...
A kdyz mas TDi vysponovany na hodne koni,je celkem normalni,ze se klepe.Viz treba modry polo,ktery se obcas na volnobeh zakucka..;-)
o 11.04.2006, 07:23 | radek.613
Fakt Screame? V pátém příspěvku vlákna mi tu někdo odpověděl, že je to na odstranění nežádoucích vibrací a najednou v dvacátém prvním příspěvku už to není na vibrace, ale na umožnění pohybu motoru vůči pevně namontovaným částem na karoserii.....tak mě příště nemystifikujte že je to na odstranění vibrací a napište někdo hned na začátku na co to opravdu je. To mají dnešní motory fakt tak nekulturní chování, že se v uložení hýbou o několik cm? Já to neznám, mě se motor v žádném z aut o několik cm nehýbe, kdyby to dělal, vím že je něco špatně a jdu okamžitě vyměnit jeho uložení v karoserii či nápravnici. Když už naprázdno fakt hodně přidám, zhoupne se prostě celá karoserie ve směru otáčivého pohybu motoru, toť vše. Ale holt neužívám koncernové platformy, to je fakt.
o 11.04.2006, 07:24 | RadekFM
tady to mate, ale cena taky nic moc a jsou trochu delsi

[ Link ]

foto k příspěvku  od RadekFM

o 11.04.2006, 08:28 | Lukaash
radek : je to diesel...

RadekFM : diky...
o 11.04.2006, 08:39 | RadekFM
Lukaash: Na ty fotce jsou videt i kratsi, jen se 2 vlnkama, ale ne tom e-shopu je nikde nevidim. My jsme je brali na corrado od H-Honzy
o 11.04.2006, 08:45 | Lukaash
a Honza ma od koho? myslim vyrobce...

btw : kolik milimetru pohybu jsou ty Vase schopny zredukovat? +-
o 11.04.2006, 08:48 | Lukaash
[ Link ]

jeste zjistit vyrabene rozmery a ceny :-)
o 11.04.2006, 09:08 | Lukaash | Upraveno: 2006-04-11 12:40:11
nevite nekdo, jestli se da ta 50ka natahnout na 52mm trubku? nechci delat redukci, kdyz by to nebylo nutny...


mluvim o Samco kompenzatoru
o 11.04.2006, 17:45 | Valis
Lukaash: Jde,jen se to musi trochu namazat.To by ti povypravel Baldy,jak jsem natahoval dve hadice do sebe.Slibil,ze sezere posrany koste,kdyz to tam dostanu,tak ani nevim,jak si na nem pochutnal:)
o 11.04.2006, 18:26 | Lukaash
:-D

taky myslim ze to jde, ale nechci vyhodit litr za dve modry zvejkacky, ktery pak nepouziju...
o 11.04.2006, 20:31 | Rajdlos
ja natahl SAMCO 60mm na 63mm ale je to voprc
o 11.04.2006, 22:58 | Scream
radek: prober se z tý letargie. to, že o tom nevis, neznamena, ze to ten motor nedela. děla to kazdej motor. kdyby to nedelal a bylo to pevny, nenačetlo by ti v aute ani CD. dobre znam z vlastní zkušenosti......
o 11.04.2006, 23:41 | Machča
jj Scream ma pravdu kazdej motor se hejbe
o 12.04.2006, 14:15 | radek.613
Mi to nedalo, teď jsem se byl podívat tady u souseda (zneužil jsem chvíle když dolejval ostřikovače), fakt se to hejbe o "cm", ba přímo se to snaží "utéct" z motorového prostoru. A ty zvuky. Hrůza. Jsem netušil, že ty přeplňované stroje na mazut nedokáží ještě v 21.tém století běžet kultivovaně... :-D

o 12.04.2006, 14:26 | Zdenek (A)
No ty woe! :-)))))))))))))))))))) Kazdej motor i benzinovej a jakkoli kultivovanej se chveje. Vice ci mene, ale chveni a vibrace tam proste jsou. Az vyrobis spalovaci motor soucasne koncepce s totalne nulovejma vibracema, tak se stav pro Nobelovku.
o 12.04.2006, 14:48 | unregistered001
jasne ze nedokazou bezet i kdyby byli na zelezny koze, i kdyz jsou na silnetblokach a pomocnych teleskopickych tlumicich tak se nechvejou, teda ne pri jizde, to se klepe vse, coz je logicky

Zdenek: klid, za doby lidske evoluce (jestli se tomu trapnymu pokusu prirody da tak rikat) jeste nevymysleli cloveka, ktery by se pri behu neklepal ;-)))))))))))
o 12.04.2006, 15:27 | Smrada (M)
KUba: Vtipny, ale trefny
o 12.04.2006, 15:43 | Lukaash
radek.613 ... clovek se porad uci :-)
o 12.04.2006, 20:40 | Scream
radek: tak si u svyho kultivovanyho motoru zkus poradne zatahnout ručku, stoupni si pred otevrenou haubnu, posad tam frajera, at zaradi jednicku a zkousí se jako by se rozjet, a pak dejvedet jak tenmotor lítá....
o 12.04.2006, 20:45 | tappaja
Na volnobeh se dobrej motor ani nehne, viz ty videa s 1 euro minci postavenou na kryt motoru, cim vic valcu, tim kultivovanejsi motor, ale v zaberu putuje kazdej motor, i o par cm.
o 12.04.2006, 21:20 | radek.613
Hele a co je to "současná koncepce"? Čtyřtaktní řadový čtyřválec s možná pěkrát uloženou klikou a ještě navíc uložený příčně? Do výroby něčeho takového bych se v životě nepustil, to by byly vyhozené peníze, každému trochu technicky znalému člověku je jasné, že takováhle konstrukce nejde rozumně zkultivovat, ani vyvážit. Kdyby to šlo, nebyl by důvod pro existenci vidlicových koncepcí s úhlem rozevření řady 60 až 180 stupňů.

Screame, Tebou navržený postup zkusím realizovat, pokud mi k tomu někdo půjčí auto konstrukce, kterou máš pravděpodobně na mysli :-D. Ani u jednoho z mých provozovaných aut (depozitář nepočítám) Tebou navržený postup bohužel nelze použít.
Když zatáhnu ruční brzdu a stoupnu si před otevřenou haubnu T613 (teda ZA otevřenou haubnu, před ní to nejde, tam je sklo a sedačky) a v autě někdo zařadí za I. a zkusí se rozjet, prostě ten motor chcípne. Ruční brzda je instalována na poháněných kolech, (jak to má u dospělých aut být) a přímo nad těmi koly trůní 360 kg váhy poháněcího ústrojí. Mezi výstupem točivého momentu z motoru a pastorkem diferenciálu jsou po cestě dvě torzní hřídele. Jedinný viditelný pohyb agregátu o nějaký délkový úsek (vibrace v řádu desítek mikrometrů nepočítám, nejsou vidět, jen cítit při doteku, tudíž je není nutné vymezovat hadicemi s boulí) co jsem kdy vyloudil, je již mnou popsaný stav, kdy náhle urychlena točivá hmota motoru (prudkým přidáním plynu za klidu u stojícího auta) způsobí viditelné naklonění celé karoserie ve směru otáčení motoru, tedy vpravo. A to je zase společný pohyb agregátu i karoserie.
Když zkusím Tvůj postup aplikovat u XJ40, také tím nedocílím pohybu motoru vůči karoserii, protože se zataženou ruční brzdou instalovanou samozřejmě opět na poháněných kolech nenajde ECU převodovky důvod, proč první stupeň zařadit a převodovka zůstane v režimu prokluzu měniče. Motoru bude takovéto jednání obsluhy vozidla úplně jedno a bude si dál ševelit ve svých volnoběžných otáčkách.

Fakt jsem tedy netušil že má nevinná "rejpavá" poznámka bude brána natolik vážně a dovede diskuzi zcela stranou od Lukaashova dotazu. Lukaashi máš pravdu, člověk se pořád učí :-))))
o 12.04.2006, 22:34 | Scream
tak si zkus lehce pribrzdit predkem, taky to jde. mel sem na mysli FWD, protoze motr se hejbe u kazdyho auta, to je snad jasny. kdyz neco budes prošlapavat na neutral, tak se asi zadnyho velkyho pohybu nedockas. duvod proc na tatre ani jakguaru nejsou na hadicích boule je asi ten, ze tam jsou jen hadice na vodu, ktery jsou mekký a ohnou se dle potreby.
o 12.04.2006, 23:04 | Lukaash
pro ty co cekaji na vysledek...objednal jsem u samco, protoze levnou adekvatni nahradu se mi nepodarilo sehnat a prumyslove kompenzatory nevychazely o nic levneji, naopak, u nekterych firem az 3x draz...
o 12.04.2006, 23:53 | radek.613
Nedokážu si přibrzdit předkem, buď všema nebo žádnýma. A pro zpestření večera - na T613 hadici s vodou fakt nepotkáš...... :-D :-D :-D
o 13.04.2006, 00:19 | MarauderZ28
Na volnobeh se dobrej motor ani nehne, viz ty videa s 1 euro minci postavenou na kryt motoru

jde o V12 5,0 BMW (850i)
o 13.04.2006, 08:11 | Scream
radek: to je méžný, tak je to chlazeny vodou no. taky nevim všechno a o výkřiky historický techniky naší socialistický vlasti se opravdu vubec nestaram.
o 13.04.2006, 08:41 | RadekFM | Upraveno: 2006-04-13 08:43:19
Kazdej motor se hejbe v sinlentblocich, i centimetr pri zatahu, takze pokud je dalsi trubka napevno s kastli, musi tam byt ta pruzna spojka, nejaky vibrace vubec nereste.
o 13.04.2006, 10:13 | radek.613
A není to chlazené vodou Screame! :-D

Tady názorně vidíš, jak je jednoduché se znemožnit jedním jedinným příspěvkem. Určitě víš, kolik kde u mekáče stojí hamburgr či kolik koní přidá bavlněný filtr místo papírového, ale že se geograficky na území naší dnešní republiky za posledních cca 100 let kupříkladu narodily téměř všechny posléze ukradené/okopírované úspěšné konstrukce vzduchem chlazených motorů, to nevíš. Socialismus tady fakt 100 let nebyl, to Ti snad ve škole řekli. Kdepak ta dnešní mládež ............
o 13.04.2006, 20:44 | Scream
máš pocit, ze sem se zesměsnil, ze nevim, jak je chlazenej motor v tatre? ja si to nemyslim, protoze mi to jedno a taková hiena mi nestojí ani za to abych se kouknul, ale asi si s tema kecama pripadas dulezitej, takze muzes klidne pokracovat
o 13.04.2006, 23:26 | radek.613
Chudák Ferda Porsche či ing. Mackerle, ti by Tě srovnali za taková slova a ještě s hrubýma chybama.....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3414 sekund.