
Navštíveno 1320x


12.04.2006, 00:05 |
Toyo | Upraveno: 2006-04-12 00:36:49
výkon 424PS/8100 ot./min, krout. moment: 495 Nm/6200 ot./min.
Kola: třídílná litá 19" kola AC SCHNITZER vpředu 9,5Jx19; vzadu 10,5Jx19
vysokovýkonové pneu Pirelli P ZERO ROSSO, vpředu 255/35-19; vzadu 295/30-49
Max. rychlost: přes 300 km/h
0-100 km/h pod 4,5 sec; 0-200 km/h pod 9 sec


12.04.2006, 00:05 |
Toyo

12.04.2006, 00:37 |
Toyo
Bože, hned bych Alfu vyměnil =o)
Při tomhle zrychlení na stovku a pokud to nemá kolem 800 kilo, tak o té dvoustovce pod 9 velmi silně pochybuju. Z té barvy ani z bachratého ospoilerování taky zrovna nadšením neřvu.
nevim , myslim si o tom svý......

12.04.2006, 06:58 |
Toyo RedBaron ... sice sem v tom nesedel ;o) ale videl sem jak to jezdi tady na ecce homo a docela bych tomu veril. Jinak ta vaha taky nebude velka,protoze plechu je tam fakt malo ;o)
Ale jo asi bych ho skousnul:D To je V8? Bo poladena ///M?
podle toho kroutaku asi V8, ne? kdo vi vic?
9s na 200 asi nebude realny ...

12.04.2006, 09:21 |
paia videl jsem nazivo a realny to podle me je.

12.04.2006, 09:30 |
Toyo je to řadový šestiválec B32/H: výkon 424PS/8100 ot./min, krout. moment: 495 Nm/6200 ot./min.
nebo na přání lze namontovat litinový osmiválec z typu M5: výkon: 550 PS/7600 ot./min, krout. mom: 620 Nm/5100 ot./min.
Brzdová soustava: 4 kanálový systém ABS s programovatelnou jednotkou citlivosti a účinku
6-ti pístové brzdové třmeny TAROX, vrtané plovoucí brzdové kotouče 360 mm
Podvozek: specielní komponenty agregátu přední a zadní nápravy včetně progresivních pružin EIBACH a seřizovatelných více polohových tlumičů BILSTEIN
Převodová soustava: individuální převodová soustava (6 stupňová převodovka ZF s přímým řazením typu Short Shift včetně diferenciálu s omezenou svorností 40%)
Karoserie: aerodynamická úprava karoserie GTR - N, panely karoserie z kompozitních materialů Fieber glass, carbon, kevlar
individuální aerodynamická úprava originální konstrukce včetně deflektorů
Vozidlo používano jako tréninkový vůz majitele firmy trojnásobného mistra Evropy
a mnohonásobného absolutního mistra republiky Ing. Otakara Krámského.


12.04.2006, 09:31 |
Toyo paia ...no prave,kdo neuvidi (neuslysi) tak neveri :o(
slusnej kontrast exterier x interier:o)) Ale jinak fakt narez...
k cemu patri ta vyramovana kastle? nejak to nepobiram...

12.04.2006, 10:24 |
Toyo | Upraveno: 2006-04-12 10:40:34
Lukaash .. jo sorry ta k tomu nepatri ;-D
Krámskýho znám a určitý věci beru hooodně s rezervou, jinak aby auto mělo stejný zrychlení z 0-100 a ze 100-200 ? To je těžko uvěřitelný protože to by to auto muselo zryhlovat naprosto lineárně a to je nesmysl ...

12.04.2006, 12:39 |
Toyo MarauderZ28 - asi je to nesmysl,ale svezt se a pak si vymenit trenky to nesmysl nebude :-D
ty udaje jsou nesmysl, je to V8, kdo zná kramskýho ví co to je za ........ škoda psát
myslim ze V8 je napsano i na dverich...za napisem GTN-R...

12.04.2006, 17:27 |
X-sat (M)
Umíte číst?
12/04/2006 09:30 Toyo
je to řadový šestiválec B32/H: výkon 424PS/8100 ot./min, krout. moment: 495 Nm/6200 ot./min.
no na strankach ma neco jinyho, asi bych se klanel k tomu, ze je tam 8mi hrnek:
Motory:
1. řadový šestiválec B32/H: výkon 424PS/8100 ot./min, krout. moment: 495 Nm/6200 ot./min.
2. celohliníkový osmiválec M64: výkon: 440 PS/7500 ot./min, krout. mom: 550 Nm/4900 ot./min.
3. litinový osmiválec z typu M5: výkon: 550 PS/7600 ot./min, krout. mom: 620 Nm/5100 ot./min.

12.04.2006, 18:07 |
htd Scream: jo jo, kdo zna tak vi, ze je pi... a vi kam to ma jinam dat, ze jo Los-puntos:)

12.04.2006, 20:59 |
Toyo Scream : my co ho tak dobre nezname tak si radi poslechnem co je zac ....
tak spust .... tvoje zkusenosti :o)
rozepisovat se nebudu, škoda energie.
Nějak se mi nezdá to zrychlení 0-200 a pak ten krouťák. Jakej to má objem válců??
for TOMAS, děláš si prdel ? o čem se tu celou dobu bavíme ? :o)
Ono u BMW neni zrychlení 0-100 zase tak podstatný, zadokolka prostě prohrabe, koor s tímhle výkonem, ale 0-200??? To je blbost...
A co se týče udávanejch výkonů? Proč mu to nevěřit? :-))
nikdy sem to auto ani nevidel, ale ze by mu bylo jedno jestli zrychluje z 0 na 100 nebo ze 100 na 200? Se mi nezda...
HTD : Jo jo mi co ho známe a víme jaký je, tak jezdíme jinam a máme to cca o 60% levnější za stejnou kvalitu !! :-)
Toyo : jedna z mnoha směšných příhod kdy ho kamarád předjel když jel tím svým
,, žihadlem ,, on to nepřenesl přes srdce tak ho hned předjel zpátky a o kus dál ho zastavil ( zablokoval ) a šel k jeho autu. Kámoš stáhl okénko a Krámský spustil co si to jako dovoluje ho předjíždět takovým sráčem jestli vůbec ví kdo je atd atd .... :-)
Jinak se mi mnohem víc líbí ta E36tka co má vystavenou než tahle 46tka

13.04.2006, 13:58 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-04-13 13:58:34
znám podobnou příhodu ovšem z vrchů ....
tomu se snad ani nechce verit, ze by byl Kramsky fakt takovej tatar...bych se smal, kdyby mu nekdo dal pres drzku

13.04.2006, 16:59 |
Toyo los-puntos .- no ja ho znam jenom od nas z ecce homo,kde se mi docela jeho zavodni vykony libi,ale jako cloveka vubec. Jestli udelal to co pises tak to je ulet :-D
0-200 nemůžu posoudit, ale auto zpřevodovaný na vrchy kvůli zrychlení bude mít maximálku spíš o 100 níž, než udávaných "přes" 300km/h ... ale papír a forum snese všechno :-)))

13.04.2006, 20:37 |
Scream | Upraveno: 2006-04-13 20:40:30
Luke: věř mi že ten skřítek je ještě vetší ..... než si kdy mohl doufat. Na zavodech se málokdy pohybuje sám, aby ho někdo, koho podělal nesejmul
jojo minule sním pobíhali dvě stereoidní gorilky ...
hehe, škoda, že nejezdí občas mým směrem........to by byl masakr......hehe, zastavil a zeptal se, jestli ví, kdo je:-))))))))))))))))
tohle auto jsem viděl drandit po jižní spojce loni o prázdninách i s majitelem :o)))
je to pěknej kousek ... a ten zvuk :o))))