Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Něco z dílny Oty Krámského ;o)

 o Navštíveno 1330x o
o 12.04.2006, 00:05 | Toyo | Upraveno: 2006-04-12 00:36:49

výkon 424PS/8100 ot./min, krout. moment: 495 Nm/6200 ot./min.

Kola: třídílná litá 19" kola AC SCHNITZER vpředu 9,5Jx19; vzadu 10,5Jx19
vysokovýkonové pneu Pirelli P ZERO ROSSO, vpředu 255/35-19; vzadu 295/30-49

Max. rychlost: přes 300 km/h

0-100 km/h pod 4,5 sec; 0-200 km/h pod 9 sec


foto k příspěvku  od Toyo



o 12.04.2006, 00:05 | Toyo

foto k příspěvku  od Toyo

o 12.04.2006, 00:37 | Toyo

foto k příspěvku  od Toyo

o 12.04.2006, 00:49 | MaSuZaPi_Honza
Bože, hned bych Alfu vyměnil =o)
o 12.04.2006, 02:24 | RedBaron
Při tomhle zrychlení na stovku a pokud to nemá kolem 800 kilo, tak o té dvoustovce pod 9 velmi silně pochybuju. Z té barvy ani z bachratého ospoilerování taky zrovna nadšením neřvu.
o 12.04.2006, 06:47 | Honza2.016v
nevim , myslim si o tom svý......
o 12.04.2006, 06:58 | Toyo
RedBaron ... sice sem v tom nesedel ;o) ale videl sem jak to jezdi tady na ecce homo a docela bych tomu veril. Jinak ta vaha taky nebude velka,protoze plechu je tam fakt malo ;o)
o 12.04.2006, 08:25 | Martyn
Ale jo asi bych ho skousnul:D To je V8? Bo poladena ///M?
o 12.04.2006, 09:15 | Vlastah
podle toho kroutaku asi V8, ne? kdo vi vic?
9s na 200 asi nebude realny ...
o 12.04.2006, 09:21 | paia
videl jsem nazivo a realny to podle me je.
o 12.04.2006, 09:30 | Toyo
je to řadový šestiválec B32/H: výkon 424PS/8100 ot./min, krout. moment: 495 Nm/6200 ot./min.

nebo na přání lze namontovat litinový osmiválec z typu M5: výkon: 550 PS/7600 ot./min, krout. mom: 620 Nm/5100 ot./min.

Brzdová soustava: 4 kanálový systém ABS s programovatelnou jednotkou citlivosti a účinku
6-ti pístové brzdové třmeny TAROX, vrtané plovoucí brzdové kotouče 360 mm

Podvozek: specielní komponenty agregátu přední a zadní nápravy včetně progresivních pružin EIBACH a seřizovatelných více polohových tlumičů BILSTEIN

Převodová soustava: individuální převodová soustava (6 stupňová převodovka ZF s přímým řazením typu Short Shift včetně diferenciálu s omezenou svorností 40%)

Karoserie: aerodynamická úprava karoserie GTR - N, panely karoserie z kompozitních materialů Fieber glass, carbon, kevlar
individuální aerodynamická úprava originální konstrukce včetně deflektorů

Vozidlo používano jako tréninkový vůz majitele firmy trojnásobného mistra Evropy
a mnohonásobného absolutního mistra republiky Ing. Otakara Krámského.

foto k příspěvku  od Toyo

o 12.04.2006, 09:31 | Toyo
paia ...no prave,kdo neuvidi (neuslysi) tak neveri :o(
o 12.04.2006, 10:01 | Martyn
slusnej kontrast exterier x interier:o)) Ale jinak fakt narez...
o 12.04.2006, 10:06 | Lukaash
k cemu patri ta vyramovana kastle? nejak to nepobiram...
o 12.04.2006, 10:24 | Toyo | Upraveno: 2006-04-12 10:40:34
Lukaash .. jo sorry ta k tomu nepatri ;-D
o 12.04.2006, 12:19 | MarauderZ28
Krámskýho znám a určitý věci beru hooodně s rezervou, jinak aby auto mělo stejný zrychlení z 0-100 a ze 100-200 ? To je těžko uvěřitelný protože to by to auto muselo zryhlovat naprosto lineárně a to je nesmysl ...
o 12.04.2006, 12:39 | Toyo
MarauderZ28 - asi je to nesmysl,ale svezt se a pak si vymenit trenky to nesmysl nebude :-D
o 12.04.2006, 14:04 | Scream
ty udaje jsou nesmysl, je to V8, kdo zná kramskýho ví co to je za ........ škoda psát
o 12.04.2006, 14:36 | Honza2.016v
jako Scream......
o 12.04.2006, 15:40 | Lukaash
myslim ze V8 je napsano i na dverich...za napisem GTN-R...
o 12.04.2006, 17:27 | X-sat (M)
Umíte číst?

12/04/2006 09:30 Toyo

je to řadový šestiválec B32/H: výkon 424PS/8100 ot./min, krout. moment: 495 Nm/6200 ot./min.
o 12.04.2006, 17:57 | tappaja
no na strankach ma neco jinyho, asi bych se klanel k tomu, ze je tam 8mi hrnek:

Motory:
1. řadový šestiválec B32/H: výkon 424PS/8100 ot./min, krout. moment: 495 Nm/6200 ot./min.
2. celohliníkový osmiválec M64: výkon: 440 PS/7500 ot./min, krout. mom: 550 Nm/4900 ot./min.
3. litinový osmiválec z typu M5: výkon: 550 PS/7600 ot./min, krout. mom: 620 Nm/5100 ot./min.
o 12.04.2006, 18:07 | htd
Scream: jo jo, kdo zna tak vi, ze je pi... a vi kam to ma jinam dat, ze jo Los-puntos:)
o 12.04.2006, 20:59 | Toyo
Scream : my co ho tak dobre nezname tak si radi poslechnem co je zac ....
tak spust .... tvoje zkusenosti :o)
o 12.04.2006, 22:29 | Scream
rozepisovat se nebudu, škoda energie.
o 12.04.2006, 23:49 | T.O.M.A.S.
Nějak se mi nezdá to zrychlení 0-200 a pak ten krouťák. Jakej to má objem válců??
o 13.04.2006, 00:29 | MarauderZ28
for TOMAS, děláš si prdel ? o čem se tu celou dobu bavíme ? :o)
o 13.04.2006, 07:59 | Pepper
Ono u BMW neni zrychlení 0-100 zase tak podstatný, zadokolka prostě prohrabe, koor s tímhle výkonem, ale 0-200??? To je blbost...
A co se týče udávanejch výkonů? Proč mu to nevěřit? :-))
o 13.04.2006, 10:15 | .mycTD
nikdy sem to auto ani nevidel, ale ze by mu bylo jedno jestli zrychluje z 0 na 100 nebo ze 100 na 200? Se mi nezda...
o 13.04.2006, 13:32 | Luke_288
TOMAS: lol
o 13.04.2006, 13:49 | los-puntos
HTD : Jo jo mi co ho známe a víme jaký je, tak jezdíme jinam a máme to cca o 60% levnější za stejnou kvalitu !! :-)

Toyo : jedna z mnoha směšných příhod kdy ho kamarád předjel když jel tím svým
,, žihadlem ,, on to nepřenesl přes srdce tak ho hned předjel zpátky a o kus dál ho zastavil ( zablokoval ) a šel k jeho autu. Kámoš stáhl okénko a Krámský spustil co si to jako dovoluje ho předjíždět takovým sráčem jestli vůbec ví kdo je atd atd .... :-)

Jinak se mi mnohem víc líbí ta E36tka co má vystavenou než tahle 46tka
o 13.04.2006, 13:58 | MarauderZ28 | Upraveno: 2006-04-13 13:58:34
znám podobnou příhodu ovšem z vrchů ....
o 13.04.2006, 14:10 | Luke_288
tomu se snad ani nechce verit, ze by byl Kramsky fakt takovej tatar...bych se smal, kdyby mu nekdo dal pres drzku
o 13.04.2006, 16:59 | Toyo
los-puntos .- no ja ho znam jenom od nas z ecce homo,kde se mi docela jeho zavodni vykony libi,ale jako cloveka vubec. Jestli udelal to co pises tak to je ulet :-D
o 13.04.2006, 19:36 | K.o.u.b.a.
0-200 nemůžu posoudit, ale auto zpřevodovaný na vrchy kvůli zrychlení bude mít maximálku spíš o 100 níž, než udávaných "přes" 300km/h ... ale papír a forum snese všechno :-)))
o 13.04.2006, 20:37 | Scream | Upraveno: 2006-04-13 20:40:30
Luke: věř mi že ten skřítek je ještě vetší ..... než si kdy mohl doufat. Na zavodech se málokdy pohybuje sám, aby ho někdo, koho podělal nesejmul
o 13.04.2006, 23:41 | MarauderZ28
jojo minule sním pobíhali dvě stereoidní gorilky ...
o 14.04.2006, 10:01 | Lucni.konik
hehe, škoda, že nejezdí občas mým směrem........to by byl masakr......hehe, zastavil a zeptal se, jestli ví, kdo je:-))))))))))))))))
o 14.04.2006, 16:58 | georgem3
tohle auto jsem viděl drandit po jižní spojce loni o prázdninách i s majitelem :o)))
je to pěknej kousek ... a ten zvuk :o))))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3642 sekund.