
Navštíveno 840x

Nyní skladem a k okamžitému odběru Konverzní xenonové sady.
Pro patice:
H1
H3
H7
H4
H4 ( xenon + žárovka pro dálkové světlo )
H4 Bixenon ( teleskopický )
H4 Bixenon ( zdvojený xenon pro potkávací i dálkové světlo )
Náhradní výbojky a ballasty ( předřadník - trafo se startérem ) také skladem.
Velmi jednoduchá a rychlá montáž!
Možnost montáže také v servisním centru v OSTRAVĚ a PRAZE.
Ceny včetně DPH 19% a kompletní nabídka zde:
[ Link ] Velmi jednoduchá a rychlá montáž!
Možnost montáže také v servisním centru v OSTRAVĚ a PRAZE.
Kontakt:
tel.: 608269933
ICQ:348212590
prodej@caracass.com
PS: hledáme dealery,zajímavé VOC !!!

jak je to s tou homologaci E24 u nas? na STK mi rekli ze je mi uplne k nicemu a ze technickou s temahle sadama neprojdu.
E24 je evropská homologace. CZ je v evropě,no problem.

17.04.2006, 08:37 |
VlaK Ja se zase domnivam, ze E24 pouze sveti moznost montaze do automobilu jakozto neskodnost techto xenonu pri zapojeni do elektrickeho obvodu, ale nema to nic spolecnyho s provozem na komunikacich - tzn. muzes si to tam namontovat, neshori ti auto, ale nerika to nic o tom, ze s tim muzes jezdit, pletu se?
viz.
[ Link ]
VlaK: pokud mám správný informace, tak E-mark označuje technickou způsobilost k užívání v běžném provozu... buď ECE pro evropu nebo SAE pro ameriku... problém u xenonů je v tom že od určitýho roku (nevim přesně jakej) je používání povolené jen s automatickým naklápěním světel podle zatížení vozu a ostřikovači světel... takže je to víceméně na libovůli technika na STK jestli tě nechá nebo nenechá... někdo tě nechá někdo ne...
Ty ostřikovače a automatická regulace výšky musí být snad stále tak nějaká homologace je ti úplně k ničemu (jestli to teda nebude jak píše VlaK). Když tam tyto 2 věci nemáš tak se můžeš jen modlit jestli tě nechají projít...
diky vsem za vycerpavajici info, mam pouze manualni naklapeni svetel tak uvidime.
..."Velmi jednoduchá a rychlá montáž!"...
myslím že nebude problém to jednou za dva roky před technickou vyměnit za origo světla

17.04.2006, 11:49 |
m.a.x.i.m.u.s | Upraveno: 2006-04-17 11:50:35
Na jednom webu o xenonech jsem čelt, že ty sady se dají prý jednosuše před STK vymontovat, dát tam žárovky co mají být a dobrý, ale jestli to je i u těchto?
Tak jsem byl pomalejší...
mychal: i to je možnost, zabere to tak 2 minutky. Stejné je to i v případě,kdyby se stalo,že odejde výbojka a je potřeva svítit, tak se dá do světla klasická žárovka polkud není v autě náhradní xenonová výbojka a můžeš v klidu svítit.

17.04.2006, 12:18 |
VlaK Ta rychla demontaz je u vsech sad, tyto maji vyhodu, ze si muzes koupit patici s vybojkou primo pro svou zarovku a hlavne treba u H1 je to velka vyhoda. H7 udelas i s normalni sadou za 3k, ale u H1 uz je asi vhodnejsi zvolit toto, abys nemusel rezat...
to Caracass: hod mi do mailu (cts.cz@seznam.cz) nějaký MOC a VOC....už jsem tu sadu viděl na živo a nevypadá to věru zle.....montážní středisko u nás (Liberec) taky není problém....
v čem je praktický rozdíl (kromě montáže) mezi těmito sadami HID a klasickým xenonem s čočkou? uvažuji totiž o tom, HID je samo pohodlnější řešení, ale abych nebyl zklamán s výsledkem. klasiku xenon s čočkou jsem měl a oproti normál žárovce je to rozdíl, ale tohle jsem nikde moc neviděl v akci.
Šestikule: pokud budeš mít někdy cestu do Ostravy,klidně se zastav, technik ti to předvede.
OK, díky, když tak se ozvu a stavím