
Navštíveno 696x


17.04.2006, 10:40 |
ajsik tak jsem asi objevil pricinu mych problemu...
btw: sonda je vyhrivana, to jsem spatne zmeril jde do ni od 1.5A do 2.5A.
ale vubec nekolisa jeji hodnota a porad dava 0,431V coz je hodnota temer rovna 14,7 ku 1 a tady je ten problem. Otazka je jestli je jednotka natolik "inteligentni" ze tuto hodnotu ignoruje a nebo zacne po zahrati motoru ochuzovat smes.
Motor bezi prave nekolik minut na sytic a po dosazeni urcite teploty se zacina regulovat dle lambda sondy a prave v tu chvili to vyhodi "K" a motor zacne byt znacne nestabilni az chcipne.
resume je ze musim sehnat novou sondu:
umi nekdo univerzalni za nejake rozumne ceny? (diky za nabidky)
musi byt 4dratova, tj. vyhrivana... a draty od lamdby stinene, pac jednotka ma specialni zem prave pro lamdbu skrz to stineni.
jestli je ta lambda od Bosche, kontaktuj firmu LUJAdealer - www.luja.cz - je to velkoobchod na bosche a maji slusny ceny :-)

17.04.2006, 13:45 |
ajsik tak jsem koukal a 3095 bez dph a jeste univerzal :) autokelly ma 3300 bez dph original dil a neorigo stejny jak luja za 2400
ale diky za tip
elit má tuším nějakou za 1500 dává se do Feldy, ale pasuje všude, je to 4 drát a dával sem jí do Probe ....

17.04.2006, 14:59 |
ajsik mara: dik, presne ta co shanim, ma vyhrivani.
ps: uz to pomalu skladam do kupy tak pak poslu fotky hlavne jak to vypada po laku a s novym naraznikem ;)