
Navštíveno 885x

Má tu někdo nějaký praktický zkušenosti ? Zajímalo by mě zda někdo pocítil rozdíl s a bez, chystám se udělat vejfuk na atmosféře, vyhodím kat tak zda tam páchat rezonátor, nebo na to hodit bobek ...
taky se přídám...mam na báwu 60mm rouru bez katu s nějakým vysypanym středem supersprint a koncákem, za zimu dostalo potrubí dost zabrat, tak plánuju komplet výměnu, střed pujde uplně pryč, zůstane akorát konec. Teď je otázka jestli teda přidat nějakou zpětnou vazbu v podobě rezonátoru nebo to nechat bez ničeho až dozadu...co sem tak pochytil, tato varianta by byla ideal pro turbo motor, ale pro obyc atmosferu by to chtělo právě nějakou tu zpětnou vazbu, nerad bych ztratil výkon.
kdyz nechces ztratit zarucene vykon, sezen si origo sestavu...ale to asi slyset nechces :-)
mno nevim, jestli to resis na Probe, mozna bych se toho bal, bo proste kdyz ja na honde vyhrabal vyfuk, bylo to jeste horsi, i kdyz uz jsem si rikal ze to horsi byt nemuze.
Rejzaci jsou pry dost citlivy na odpor ve vyfuckovem potrubi, takze pokud rezonator tak ten co mam Cervin Vega, je v nem takova vrtule co brzdi vyfuckove plyny. Sam jsem ho pouzil, a docela dobry, az na to ze mi prijde ze ted se dovnitr do auta prenasi jako duneni, neprijemny.
No vzhledem k tomu, že mě zatím žádnej stejnej motor nepojel, tak myslim že to mý potrubí tomu něco přidalo a pokud je ten středovej vysypanej, tak přece ani nemůže plnit žádnou funkci, takže jako by tam byla trubka...ale právě těžko říct co takovej rezonátor udělá:-/
Ja mam na bawku 328i vse original vcetne koncaku,ktery ma 2 koncovky,pricemz jedna je zhruba do 3500 uzavrena kvuli tahu v nizkych otackach...myslim,ze soudruzi to maji dobre vychytany...z cehoz plyne,ze si timto vykuchanim u atmosfery vykon zvednes napr. ve vyssich otackach,ale v nizkych tomu ublizis a spotreba bude taky vyssi..a v tech vyssich otackach muzes mit treba ten vyssi vykon kratsi dobu nez mas v serii..ale rekl bych,ze je to vejfuck od vejfucku vzdy jine
Rezonátor sem dával před rokem na PROBE 2.2i atmosféra, ale společně se sport filtrem...Auto šlo určitě líp za plynem, ale to bylo nejspíš spojeno stím filtrem..Měl sem ten od Cervina a sem stím spokojen..
Ale osobně si myslím že to asi nebude zas nic extra a že to asi ani nemá smysl to tam dávat.
Kat sem nechal a místo prostředního tlumiče sem dal ten rezonátor a konec je ladák..
Jinak mysím když vyhodíš kat tak ti dost klesne krouták při vyších otáčkách.
prď na to. dat ho tam muzes vzdycky. Mel sem ho na hondě, mám ho na Golfu, ale zatim mě nic o jeho magický moci nepřesvědčilo. na honde sem ho mel, aby to nebylo tak vokaty, ze nemam kat a na golfu zase, aby me nikdo nemohl říct, ze tam nemám vubec zadnej tlumič. jestli to ale pridalo pul koně, je to klidně možný:-))
už jsem to tu možná říkal, když se na atmosféře začně někdo vrtat v motoru - (mechanicky) - vačky, setrvák, sací kanály, hlavu, písty, komprese.. atd., pak může a musí udělat něco s výfukem - větší výkon si musím víc oddechnout - pak výfuk udělá dost, ale když hodíš trubku místo všech tlumičů a překážek u origo motoru, tak je efekt +- 1%, jak u kterýho motoru. Samozřejmě že origo. výfuk má rezervu (hluk a emise), ale ta rezerva by se měla vypočítat a přesně zjitit kde je - jestli to jsou svody - tvar, průměr, délka.. nebo zadní tlumič, nebo kat, nebo průměr výfuku, nebo všechno.. je to dost složitý, obecně rezonátor místo katu přidat něco může, záleží na značce a motoru, nebo kolik a za jakou cenu
Ale spočítat to určo nebude jen tak. Zajímalo by mě, jak se to počítá, neplánuju žádný výfuk, spíš jenom tak obecně pro zajímavost
nic to neprida, jen to roztoci vyfuckovy plyny a ty jdou udajne lip ven, podle me to moc k nicemu neni, jak u atm. tak u preplnovanych motoru.
Proste tam kde je turbo dat jenom trubku s co nejvetsim prumerem a srat na to!
A atmosfere nerozumim, ty auta vubec nejedou :D
hihi to je dobrá hláška proto si turbíny dávám k snídani :o)
asi tak :o))
CuňoBoy boduje.
H-Honza: "Asi tak" znamená, že ty si je taky dáváš k snídani? :o)