
Navštíveno 1279x

Potřeboval bych větší průměr kotoučů
na favo,máte někdo zkušenosti????
Díky za rady

koukam ze ses pri strikani brzdicu opravdu dukladnej a beres uplne vsechno vcerne podbehu :-))
dve moznosti levnejsi pouze upgrade na vzduchem chlazene koutouce velikost kotouce se moc nezmeni
uprava na 280mm vzuchem chlazene kotouce a brzdice vetsi samo....
takze zakladni otazka jsi ochoten investovat do brzd rekneme 6-7tis ? + veldlesi naklady na upravy material atd....

Ta barva to je z lakovny!

Není to málo ale ne zas tak moc!
Momentálně musím dodělat muziku.
A pak bych do toho šel!
Ozvu se.
hlavně jakej to má u Favorita význam :o) ?
to MarauderZ28: treba tam mam 1.8T :o)))))))))))))))))))))) jinak na 1.3 newim mno...by stacily i bubny :oD
Jen trošku upravenej motůrek


20.04.2006, 15:41 |
Lukaash | Upraveno: 2006-04-20 15:41:53
nikde nevidim preplnovani :-P
Když už ste u těch brzd. Mám 626tku GD r.v. 90 a ta jak známo brzdí na vyliž pr...l. Kdybych dal místo origo kotoučů třeba děrovaný Zimmermmany a k nim třeba ferodo DS 2000 destičky, pomůžu si tím nebo to bude vzhledem k nákladům zanedbatelný nárůst brzdnýho účinku.
V zadu mám bubny.

20.04.2006, 19:14 |
m1tv ta barva na tech kotoučich je to nejlepši co si udělal kamoš to dělal taky aby mu to nerezlo:) a když brzdil dlouho z kopce tak ta barva se spalila takovym spusobem žře to vypadalo že to auto hoři...

23.04.2006, 22:40 |
ajsik m1tv : jj souhlas myslim ze jedno hustejsi zabrzdeni a je ohynek :D
for SW - jo pomůže, nečekej extrémy, ale bude to lepší odost
xenonman: kde a za kolik se da sehnat ta levnější variance ty vzduchem chlazené?