
Navštíveno 740x


22.04.2006, 19:52 |
xenonman | Upraveno: 2006-04-22 19:56:49
co se stane kdyz vyndam origo rezonator a dam tam sportovni, jedna se opet o omegu 2,5 v 6, jsou tam dva a pomerne dosti velke, jde mi spis o to aby se motor nejak s tim moc nehadal jelikos jsou i ty sportovni pomerne o dost mensi a co do hluku nebo to delat moc velkej randal? rad si vyslechnu nejake zkusenosti
No me to jeste vic ztichlo Scorpio 2.9....
bude to v klidu si myslim

22.04.2006, 20:52 |
20bad skoro bych rek ze zbytecna prace, proc to chces delat?
protoze stavajci vejfuk pujde brzo do kopru tudis origo je uplne nesmysl a tohle vyjde mnohem levneji....
pokud jezdíš trochu víc a často v otáčkách tak doporučuju vykuchat katy pokud nejsou nový---a nebijte mě---já to u 3.0V6 neudělal a kousky katu mi nalítali až do zadního dílu a při každym ubrání plynu mi to cinkalo jak rolničky-a vysypat to nešlo

22.04.2006, 22:10 |
petis Napíšu jeden poznatek u přeplnovanýho benzínu.
Když jsme s bráchou dali jenom zadní tlumič, a jinak roura 2x65mm až k turbu, lelo to podstatně huř žralo to jak hovado, tak šly spět jak Katy tak střední tlumioč a bylo vše OK.
No u Turbo auta je podle me nejvhodnejsi prave ta zminovana hola trubka az do koce.U atmosfery je rezonator celkem vhodny uz jen kvuli proudeni plynu.
petis: co o je taky za blbost dve trubky 65mm....

23.04.2006, 19:29 |
petis Scream: co se ti nezdá na trubkách 2x65mm?
Jo ty myslíš že to jde až k turbu. Tam je to samo stáhlý do 1x100mm, to jde pak na turbo to jo:-))
pokud nemas 600PS, je to uplna blbost.

23.04.2006, 19:47 |
petis | Upraveno: 2006-04-23 19:47:19
Tak napiš výrobci že to dělaj blbě, protože origo je tam 2x60mm:-))))))))
Jo, ale urcite to nema jen zadní tlumič

23.04.2006, 21:33 |
petis Ale dyt to tam píšu, že se vyndaly katy a střed a nejelo to, dalo se to zpět s většíma pruměrama trubek a bylo to OK.