Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > A zase snížení hlavy

 o Navštíveno 497x o
o 24.04.2006, 13:28 | shy
Prosím Vás,jak se dá spočítat o kolik snížit hlavu.Potřebuji to na motor Ford Sierra z 8.5:1 na 10-10.5:1.Nejde mi o úpravu za účelem zvýšení výkonu ale jezdím pouze na LPG(už mě určitě začínáte nenávidět=).A kompresní poměr 8.5:1 je naprosto nevyhovující.Vysoká sptřeba/slabý výkon.Dík


o 24.04.2006, 14:36 | DoktorF
Jestli je to OHC,tak 1mm je tak akorat....
Pak uz je zeslabena hlava a soupnou se ti rozvody....
o 24.04.2006, 16:45 | Honza2.016v
spocitat to jde zhruba z objemu valce (pokud znas vrtani a zdvih) jenze vzorec pro objem valce nepocita s clenitosti spalovaciho prostoru, takze odchylka tam je , navic musi pri takovymhle snizeni davat bacha jestli se to nahodou nepotka (zjistis pres modelinu..) jinak se da KP zmerit tim ze vysroubujes svicku a do valce s pistem v HU nalijes olej a objemem oleje vydelis objem valce cimz ziskas statickej KP

ja te za to ze jezdis na LPG nezacinam nenavidet, tim za zvysisKP u plynaka,dosahnes nizssi spotreby a plyn vyuzijes lip, jelikoz ma oktanovy cislo pres 100-110

pokud mas parametry motoru tak mi je sem napis, ja ti to orientacne spocitam jaky KP se da teoreticky pri jakym snizeni dosahnout, ale jak sem zminil nahore,bude to pocitany s idealnim valcem a ne tim clenitym spalovakem a pistem - pokud motor ma, coz ma urcite...

o tom ze by sesoupali rozvody nevim,ale zeslabeni matrosetamje a hrozi prasknuti, navic nevim jak to je s ventilama jestli nezasahujou uplne na okraj spalovaku, coz by znamenalo snizeni bloku a ne hlavy
o 24.04.2006, 19:04 | shy
Takže vrtání 90,82 a zdvih 76,95.Písty jsou rovné a spalovací prostor v hlavě je mírně do ležaté osmičky.Je zajímavé že Ford vyrobil několik typů dvoulitrových motorů, všechny s těmito parametry a pouze můj motor má KP 8,5:1 a ostatní 9,2:1.Asi to bude právě jinak vytvořeným spalovacím prostorem v hlavě.No uvidíme až to shodím dolů.Hlav mám několik.
o 24.04.2006, 20:09 | Honza2.016v
tak sme neco trochu spocital a vyslo tohle:

498,495cm2 - obsah 1 VÁLCE

objem spalovacího prostoru při KP 8,5:1: 58,64cm2… cca výška spalovac.prostoru: 9mm

objem spalovacího prostoru při KP 9,6:1: 51,82cm2… cca výška spalovac.prostoru: 8mm

objem spalovacího prostoru při KP 10,5:1: 47,47cm2… cca výška spalovac.prostoru: 7,3mm

neni to zaruceny ty hodnoty vysky spalovaciho prostoru,ale objem spalovaciho prosotru by mel bejt meritkem jakou kompresi to zhruba ma ,je to celkem jednoducha matematika...

to snizeni o ten1mm bych bral jako max. , nejlip by bylo to zkusit pred snizenim protocit slozeny s modelinou na pistech a podle otisku ventilu v modeline bych topak s rezervou snizil
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3265 sekund.