
Navštíveno 1475x

musím říct, že se mi to jako nápad moc líbí a představa 160koňového kabria se 700kg :o)) to muže bejt dobrej cvrkot:o)


27.04.2006, 20:32 |
Robo Cvrkot jo,ale nechtěl bych vidět,když jí otočí "přes střechu"....
přes střechu neotočí, bo ji nemá =o)))) leda přes hlavu... =o)
mnoo, ale úprava je to hezká ;-)
to scream - kolk má CRX? bez střechy, kufru, zadních dveří a skla?
zralok : no jo ale hmotnost nazene jinde urco tam ma tu kastli vystuzenou ramem apod.. jinak by se mu to cabro asi rozlomilo :-)
ale nebojim se, ze by to nedohnal jinak, protoze tohle auto bude těžší jak seriovy.
podle mě sloupky to auto neudrží, další věc že vzadu není žádnej rám, v cc je vystřelovací, což pochybuju že tohle má. Abych řek pravdu, tak nelíbí..
hnusnejsi kapotu jsem snad nevidel...

28.04.2006, 08:24 |
Smrada (M)
Skoda tech svetel, vubec mu to tam nesedi, jinak napad dobrej
napad dobrej... bezpečnost hooodně bledá :( alespon kdyby si tam dal neco jako ram nebo ty ucka.. no ale asi s tim moc jezdit nebude :))

28.04.2006, 09:49 |
jenicek | Upraveno: 2006-04-28 09:53:24
zivot konci v 7000 rpm. vsichni sme videli targu v brne, co borcovi rozdrtil sloup lebku. a tomu by nebyl ani vystrelovaci ram nic platnej. njn, absence strechy muze byt nekdy na skodu...


28.04.2006, 09:56 |
Daryl (A)
jenicek: mno staci se trochu zamyslet nad statistikama a pravdepodobnosti. Jak casto otocis karu pres budku (vid mario), a jak casto zlomis karu vejpul vo sloup ? Samozrejme neexistuje 100% ochrana (leda nejezdit), ale kazde procento dolu je plus. Navic nevim jak je tohle vyztuzeny a zda to vubec jezdi jinak nez na podvalu, ale myslim, ze se to musi snadno lamat vejpul.
hm takze ted jako sou vsechny kabria spatny kdyz se tady rozmazla targa.. hezky.. no pale ono s obycejnym autem kdyz bys vzal na strechu v trakovy rychlosti tak mas taky co delat abys prezil :o// Kabrio je supr ale chce to jiny stil jizdy
Je uplne jedno cim kdo jede, zalezi na tom "jak se to trefi". Nektere pomniky u kamose v servise mluvi sami za sebe ...

28.04.2006, 13:14 |
Mario ja bych teda do kabria nesel, (z jistitych duvodu) :-)
..hele a co jezdit s helmou :))))))))))) JOKE ......na lítačku veget
mario: cabrio malo tlaci? :-)))
no tohle CRX ma misto kastle nalakovanej alobal jako ostatni japonci :-)
Kraliku jenze nalakovanej alobal maj korejci to si trosku pletes :-))))))))
když už se vytáhla Targa, tak je otázka, když by to střechu mělo, jestli by to vůbec takhle rozstřelil - v zatáčkách se to vlní. A když by to rozstřelil se střechou, jestli by přežil...v každým případě nebyl připoutanej a měl vedle sebe holku!! Kabrio je hezká věc, ale se staženou střechou se rychle nejezdí...
jinak to oražový posadit na o dva palce menší kola a hlavně jinej design, jiný světla, kapota a je to pěkný auto!:-)
i kdyby mel nasazenou stechu, tak by mu moc nepomohla
dobrá dikuse:o)) mě se líbil ten nápad, o zpracování jsem nic nepsal:o)
no ja slysel ze ten kluk jel s tou targou kolem 160km/h, a v tehle v casti brna, kde je uzoucka cesta je to fakt o hlavu!! kazdopadne mel smulu, kdyby ten sloup trefil o pul metru vedle tak to treba prezije. hlavne chudak ta holka :-(
jel 120...holka se probrala a vypadá to s ní dobře. I když spíš lepší napsat, že není v ohrožení života.
A sory za OT..
ja litam s kabriem uz tri tydny letos, trochu sme zvedli vykon oproti lonsku, este pudem nahoru, a docela dobry. a k ty tarze rachly, stalo se to 50m od myho baraku, parkrat sem tam jel taky 120, v tom useku, korena proto nebudu odsuzovat, ze jede jak hovado, proste mu to bohuzel nevyslo. chyba byla v tom ze najel na obrubnik. a ano, troufam si tvrdit, ze v tomhle pripade kdyby to nebylo cabrio ale kupe, tak to prezil, protoze tohle byl ten druh toho blbyho narazu, kdy to proste vodnes hlavne von a auto uz moc ne...


02.05.2006, 14:09 |
Japancar_Fan | Upraveno: 2006-05-02 14:11:15
Ono je TARGA a TARGA kupříkladu muj NISSAN má sříšku rozdělenou do dvou dílů a uprostřed je dostatečně vystužený předěl na karoserii když jí sundám
Sám sem si už parkrát pokládal otázku co by se stalo kdybych auto poslal přes střechu - Sklo ze kterého je stříška má být tvrzené a dimenzované i na takový způsob nárazu ale zkoušet to nehodlám
Jinak když sundám střechu tak jezdim rozumě - max do 110-120 km/h protože pak z toho po delší době člověka akorád bolí hlava a není tam nic slyšet vůbec nic.Optimální je to opravdu když je krásně a ject 90 a vychutnat si to.
A co se týče té pevnosti - Nemám pocit že by se auto vlnilo v zatáčce jak tu někdo přihlouple napsal.
To co není ve střeše je v Prahách a středovém tunelu takže ta pevnost tam je.
Kdo má takovej typ auta tak ví takže to nebudu vysvětlovat