
Navštíveno 1324x

a jedna momentka na zaver :-))


02.05.2006, 21:46 |
choze a dál?! :-o
jak se s tím pracuje?
a dal pokracovani priste, jinak ma to docela velkou spotrebu, ale jak vidis na fotce velka plocha se dat pokrejt dobre....
pokračování příště :)))))

02.05.2006, 21:56 |
choze jj vidím, jak mocje to rozdíl oproti normálnímu, spíš o kolik se usnadní práce s nanášením ?

02.05.2006, 22:08 |
m1tv ->xenoman :nastřikej to auto tim kitem cely nebo tam budou vidět ty přechody kde si skončil..
m1tv ty tomu opravdu asi moc nerozumis co jak se delaji auta ze? protoze to co jsi prave ted napsal je uplna hovadina :-))))))))
to xenonman: chystám tenhle měsíc new lak, co to je za ten stříkací kit? značka, cena, spokojenost? kolik odhaduješ že by ho bylo potřeba na felinu v kombíku? díkes...
spokojenost se uvidi co a jak, autiko se necha v tomhle kitu tak mesic aby vse vytvrdlo poradne a pak se to musi pekne cele prebrousit... takze poznatky asi az pozdeji... strikat celou feldu do kitu je opravdu hloupost a resit jako veci kolik je potreba na feldu v kombajnu tohle neni plnic takze tezko rict co vse by jsi chtel strikat kitem....

02.05.2006, 23:10 |
m1tv | Upraveno: 2006-05-02 23:11:20
xenoamn počkej na vysledek a poznaš co sem tim myslel mam to už vyzkoušeny..když to nefoukneš cely tak ti stejně plnič nesrovna a na tom laku sou pak vidět mapy..
??? teď to nepobírám, stříkačákem vždy CELÝ auto, jinak to dělá bordel, dáš na to barvu, na stříkačáku ti uschne rychlejc, na barvě nee, a udělá to vrásky, už je to odskoušený. Dokonce ta dnešní generace vodou ředitelnejch barev, co třeba používá škorovka jinej podklad než stříkačák nesnesou, udělá to praskliny, bubliny atd.. Nevím jak si s tím dělal ty ale nám na auto střední velikosti většinou stací tak 2kg. Dá se to i ředit speciálním ředidlem a pak se s tím dělá opravdu nádherně
co na tom nechapete? tohle neni plnic, spachtli taky nedelate cely auto
tohleto byla tusim 1kg, ale strikat cele auto kitem, to opravdu ne, muj nazor je ten ze pokud se necha vse dostatecne vytvrdnout nikam se nespecha nepopraska nic a prechody opravdu videt nebudou, tohle neni pravni ani posledni auto co delame a vodou reditelnou barvu pouzivat nebudeme, jinak ze by skodovoka nastrikala cele auto strikacim kitem a pak to celel zase prebrusovali to se mi fakt opravdu moc nezda, protoze kit musis celej zbrousit sice vim ze skodovka jsou strelci a za celo lak si reknou 60tis ale moc tomu nevereim...
jinak neplect pojem plnic a kit, felda se samo cele pak plnicem zaleje
Choze: jak oproti normalnimu? neplet si spachtl kit a strikaci tmel. Strikaci tmel slouzi pro vyrovnani plosnych nerovnosti a zaliti vetsich poru. Jeho vyhoda je, ze se da nanaset na obrovskych plochach a to do tloustky az cca 4mm, zalezi jak kterej. Je dost dulezity na projektech, kde bylo hodne kitovani. Normalni spachtl tmel prestrikas strikacakem a nechas delsi dobu proschnout (klidne 14dni-mesic, jak pise xenonman). V te dobe vyzrajou i ty spodni vrstvy tmelu a uz nebudes riskovat, ze se ti to nekde propadne. Pak to prebrousis pripadne jeste nekde spachtl kitem vykitujes drobnosti, ktery strikacak nesrovnal a polijes plnicem.
m1tv: když to broušení neodflákneš, tak tam ty mapy nebudou, hlavně když to potom bude ještě komplet v plniči.

05.05.2006, 02:40 |
FBS nesaje ten tmel vodu? slyšel jsem že jezdit se zakytovaným autem v dešti je nahouby, ale nechám si poradit...