
Navštíveno 574x


08.05.2006, 23:12 |
BULOH Takže teď je na řade podvozek, tak se chci zeptat, co zvolit.
Určitě bych chtěl štelovací podvozek, alespoň výšku.
1.
Nejlevnější variantou je asi firma Supersport, zde štelovací vyjde na cca, 15000Kč.
Ale nevím, zda je dobrá kvalita.
2.
Zvolit lepší značku - HaR nebo KW, případně Eibach.
Ceny kolem 30000,- ale kvalita bude asi zřejmě daleko lepší než u těch Supersport.
3.Vykašlat se na štelovák a koupit sportovní podvozek s pevným snížením, kolem 35 mm, a to značky Eibach, cena kolem 12-15000,-
Tak poraďte.

08.05.2006, 23:35 |
toxic No ja mam Supersport na focusovi a spokojenost. Je fakt že nic jineho sem na nem neskousel tak porovnat nemužu :)

09.05.2006, 21:37 |
BULOH toxic: a jakej, máš foto?

10.05.2006, 10:50 |
Daryl (A)
BLUOH: prvotni a stezejni otazka je, jak pouzivas to auto. Pokud denne jezdis, je otazkou, co by pro tebe znamenala investice do noveho podvozku rekneme kazdych 50tis km ?
Pokud je to prijatelne, tak jdi minimalne do H&R. Rozdil je tam dost znatelnej. Pokud chces jen snizeni a tvrdsi podvozek, kup pevne snizeni ale od "lepsiho" vyrobce. Naklady klesnou na polovinu. Stelovak ma jednu vyhodu, a to ze si ho opravdu nastavis na pozadovanou vysku. Tak akorat. Pevny budes muset akceptovat co jsi koupil, i kdyz casem zjistis, ze to muzes vic "polozit", nebo ze to chces prizvednout.
Je to jen otazka penez.
nechci ti do toho mluvit,ale nazor napisu:
vetsina lidi se stelovatelnejma podvozkama (nemluvim o lidech co jezdej drifty, rally a pod, ktery si to stelujou specificky podle trate a naroku) ty podvozky vyskove menej maximalne na jare a na podzim kdyz menej za zimaky, ale muj odhad je ze to proste tak maj a zvyknou si na to jak je to tvrdy a vysoky
stelovatelnej na vysku je na to, aby se steloval, jako modni zalezitost je to zbytecnost, uz je lepsi tuhost od nejakeho renomovaneho vyrobce, na vetsine anglickych (nekde i US - lepsi ceny) webu najdes dost info o tom kdo a za kolik