
Navštíveno 1429x

Potřeboval sem vyzkoušet jak si poradi miata se 17 kolama tak sem na chvili okradl H-Honzu ..dik woe :o)
co tomu řikate?

ja bych tenhle styl kol k tomu auti nedal... :o( jsou moc hezky, ale nějak mi nesedi na té miata, ale určitě 17" ty tam velikostně sedi :o)

12.05.2006, 08:56 |
Only_One | Upraveno: 2006-05-12 08:56:47
me se nelibi ze sou vevnitř tmavy. tenhle tym je hezkej ale na tehle fotce to proste nevynikne. chtelo by to svetlejsi barvu. uz tak mas dost tmavou barvu laku na aute (muj nazorrrrrrr, ;o) )
byla to jen zkouška jestli se tam dostanou ....no a možna tam přijdou černý tak uvidime....předek neni moc kam snižovat,ale zadek musi jit dolu
jo na druhý strane sou origo 15 tak je to trochu nahnutý :o)
mě se líbí :) nemáš taky foto HHonzy auta jak vypadalo po výměně ? :))))
to nemam ...ale hezkej pohled to nebyl
mě se to docela s těmato líbí!

12.05.2006, 11:31 |
choze hmm a Honzik je bez kol :-)
parada, libi moc, tyhle kolecka fakt zeru..

12.05.2006, 12:35 |
Mosťa podle mě až moc, 16" stačí

12.05.2006, 13:02 |
paia nelibi. dal bych spis neco bez limce a s hustyma paprskama.

12.05.2006, 13:02 |
Sarka Mně se to líbí, ale hlavně se mi líbí ta reklama tam :o)))

12.05.2006, 13:32 |
erix7 (K)
tos sundal normalne H-Honzovi kolecka ? no to je hukot :)

12.05.2006, 13:52 |
zazaa podle me moc velky ...

12.05.2006, 14:19 |
TROY co tomu řikám?
Že děláš skrytou reklamu h-honzovi :o).Jinak moc pěkný.
přece mu ty kola nepůjčí zadarmo :)))
17" jsou akorat, ale nejde to pak skoro utrhnout s tim malym vykonem. volil bych ale uplne jiny kola, tenhle design se na to nehodí

12.05.2006, 21:24 |
DaveF mě přišlo, že nejvíc zábavy je s tímhle autem na sériových 185/60/14 :-) takže na svezení max 15ky , víc ne...
ja mu to rikam porad, pokud to chce delat v tom japan drift stylu tak 15" a kurwa snizit, neco ve stylu tohohle

mno a pokud to ma mit trochu lestenkarskej nadech tak jsou tady takovyhle adepti

muj favorit by byly ty yokohamy advan, a pak ty kosei magnum........
Za sedacky ram od Monkey bars, mugen style vyfuck a jeeedeeeem.
Jinak, to auto ma mozna pro nekoho "jen" 140 koni, nicmene je neuveritelny jak lehce a krasne se s nim da litat dverma napred na 2. i 3. rychlost....
kámoš má to samy 1,6 16V, myslim ze to ma 110PS, ma na tom 225/35/17 a to auto na suchu nema sanci na drift. ta 1,8 bude asi o neco malo lepsi
no jo neco musime vybrat .....no jinak sem teda normalne sundal Honzovi kola ...a ty reklamy sme si nejak nevšimli..... :o)

15.05.2006, 00:13 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-05-15 00:14:26
hele sorry, jezdil sem jak s 1,6 tak s 1,8 tohle auto byť má skvělej podvozek nemá v týhle konfiguraci na drift ani pomyšlení a to s jakýmkoli motorem, nebuďte blázni, musíš tam plesknout turbo buď ze starý 323 turbo (má stejnej blok) a nebo tam dát kit s kompresorem nebo turbem jinak na drifty zapomeňte. Na tý "mojí" 1,6 byly 16" a je to bych řekl ideální velikost, není pravda, že tam musej bejt max 15" jak tu někdo psal neb i origo některý MX-5 maj z výroby 16". Nejvíce zábavy na 14" je taky blbost neb na tom to auto uskakuje jak koza na jatkách, základ je hlavně pořádnej podvozek, KONI od H-Honzy byl špičkovej ...
woe, to nevim, ja jezdil na ultra prilnavym letisti, a myslim ze to co se mi s tim povedlo delat na dvojku se da oznacit jako slusnej drift a to auto na to melo kone, me to proste samotnyho prekvapilo, predtim jsem mel 318iS a to se s timhle neda srovnat, tomu vzdycky dosel dech.
Nevim jak by se to chovalo v sosnovy, asi by to nebylo uplne tak ono, nicmene na to to ale neni. Podvozek jsem rikal taky, pac to sice ma super podvozek celkem dost tvrdej, ale presto se mi zda ze to ma zbytecne velke bocni naklony.
Vaskovi jsem posilal tohle, ale nevyjadril se:
[ Link ] Malokdo to asi zna, v US je k mani miata mazdaspeed, v serii s turbomotorem a dalsima vychytavkama...

soused má taky 17ky, ale leštěný. Vypadá to super v kombinaci s černým lakem. On to má ale hozený na zemi a drifty s tím nedělá:-) Tomuhle tmavý kola nesluší.

15.05.2006, 09:40 |
Petrvti | Upraveno: 2006-05-15 09:43:14
17"

tak sem tam mel pujčený ješte jedny kola

a na tech tmavejch se mi to zda hezči teda...a da se na tom taky trochu blbnout na 17kach
konečně podobnej úhel, sem nikde snad neviděl srovnání NA NB vedle sebe v čem se lišej ...
to marauder: prosímtě chlape nevíš jestli ten typ mx5 co máš ty má samosvor? díky
jo tak to fakt netuším, ale zkusím zjistit

15.05.2006, 12:15 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-05-15 12:27:26
ohledně motoru sežeňte codename BPT:
The BPT is a turbocharged and intercooled variant of the BP. It produced 179 hp (134 kW) and 174 ft·lbf (237 N·m) of torque. A detuned variant of the BPT with considerably less power (due to fuel standards) was sold in Australia.
The most powerful version was named the BPD. It is commonly known as the 'big turbo' variant as it utilised a much larger IHI RHF6CB turbocharger. The BPT was used as the basis for the engine, with changes such as sodium filled exhaust valves, larger (and front mounted) intercooler, bigger fuel injectors and stronger engine internals helping to up the performance of the engine to produce 206 hp (154 kW) and 184 ft·lbf (250 N·m). This engine was designed to power Mazda to a world rally championship win, and was thus used in the limited production Mazda Familia GT-R (2200 built) and GTAe (300 built).
Applications:
* 1989-1994 Mazda Familia GT-X (Japan)
* 1992-1993 (BPD) Mazda Familia GT-R / GTAe (Japan)
* 1989-1994 Ford Laser TX3 turbo (Australia)
* Ford Laser GT-X
[ Link ]
ohledně LSD -
Generation 1.5
The MX-5 Miata was freshened for 1994 with the introduction of a more powerful 1.8 L BP engine, dual airbags, a geared, torque-sensing limited slip differential, and other options. The new engine produced 98 kW (130 hp) and the standard model weighed 990 kilograms (2183 lb). In some markets such as the UK the 1.6 engine continued to be available as a lower-cost option, but was detuned to only 88 bhp to make it less competitive with the 1.8. Later 1.8 engines were up in power to 133 bhp due to the use of a more sophisticated engine management system (OBD-II).
There were a number of trim levels and special editions available. The standard model was called the "A Package" for the Miata models. A "B Package" added some options, while the "C Package" included a tan interior and top and leather seats. A special "R Package" was introduced for racing, and the annual special editions were formalized as "M Editions". These included all of the luxury options from the C package as well as special paint and, sometimes, special wheels. This generation was phased out in the 1997 model year, with the final 1500 Mark-1 Miatas produced being the "STO" ("Special Touring Option") versions. (These special editions refer to North American markets only)
trochu to konči v 97 ...ten odkaz co si sem hodil :o/ taky nejak nevim jestli ta moje ma samosvor nebo ne jak to poznam?