
Navštíveno 822x

Posledni dobou mi začal problem a to ten že když častěji brzdim tak potom mi začne v rychlosti mezi 70 - 90 hrozně mlatit do volantu a když přibrzdim tak to jsou docela brutální rány že mam co dělat volant udržet ale jinak pokud jedu pomalu než 70 nebo vic než 90 tak mi to neděla a když moc často zasebou nebrzdim tak to taky neděla a je to uplně klidné nevi někdo co s tim muže bejt ? kola jsem dotahoval to bylo ok takže mam podezřeni na brzdy protože ted mam i docela dost černe kola od brzd ale brzi to dobře.

18.05.2006, 19:00 |
jolik Tak to zas povol a podívej se na ty brzdy.Co to máš za autí?
Nevyvážená kola, zkroucené kotouče, ložiska, horní uložení tlumičů nebo tlumiče samotné... původcem je ale většinou rotující nevyvážená hmota.
R B: kola mam před tydnem přezovane a vyvažovane, a tlumiče jsou ok takže asi to budou ty kotouče porotože to vicemeně děla jen když se vic zahřejou a to když vic zasebou brzdim
co ted s tim mam je nechat vyměnit nebo se to da dat nějak dokupy ?
Jestli to dělá hlavně při brzdění, tak to jsou opravdu kotouče. Vyměnit a při výměně dbát na opravdu pečlivém očištění dosedací plochy nábojů.
nejdřív nech vyvážit kola, pak koumej kotouče....
ZRALOK: mysliš že za tyden se to mohlo rozhodit ? když jsem to nechal přezout tak to převažovali a akorat na jednom kole davali 90g a jinak ok
mohlo, mohly si sedout pneumatiky, nebo jsi mohl vymlet díru...

18.05.2006, 21:19 |
Paczqo | Upraveno: 2006-05-18 21:19:54
hk - borohradek přes vysoke chvojno hm a sakra nj zitra tam sjedu do pneuservisu aby to převažily

19.05.2006, 09:51 |
Hanes Když to dělá při brždění tak to budou kotouče. A ty rány to by mohl být dokonce prasklý kotouč.
pokud nebude prasklý tak se dají přetočit na soustruhu-nesmí být slabé.

19.05.2006, 10:34 |
Smrada (M)
Jestlize je to jen u brzdeni videl bych to na 100% na kotouce. Ted jsem je vymenil a mam klid. Jeste chvilku bude trvat, nez to prestane uplne bouchat, pac si musi sednout desticky (byli nerovnomerne sjety), ale uz po odjeti ze servisu to bylo o 80% lepsi
Sohlas s RB začni vyvažením, pak prohlídka spodku - muže bejt načatej silenblok, kulák, třeba kostice stabilizátoru, vymačkaný uložení stabil. To uložení tlumiče, tlumiče.
Pokud to bude vypadat OK, tak začni kotoučema.
vyvazit kola - ty kola si sednou
spíš bych to viděl na kotouče, když Paczqo píše, že po častějším brzdění to dělá psí kusy ... jestli už jsou kotouče ojetý, tudíž tenčí, tak se rychle ohřejou a zkroutí a pak to vibruje
Smrada : měnit jen kotouče a nechat starý nerovnoměrně sjetý desky je pěkná prasárna :-(