Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Gumy

 o Navštíveno 664x o
o 20.05.2006, 13:08 | Cormi
Loni a letos jsem řešil problém házení kol. Loni se to po několika vyvažováních a přehození kol, výměny gumy z rezervy srovnalo tak, že to nakonec házelo minimálně tak jsem jezdil. Letos to házelo neskutečně a nakonec se ukázelo, že ráfky jsou v pořádku, ale že hází gumy. Některý víc, některý míň ale všechny hází, dokonce i ta nová z rezervy. Teď se to zase znova vyvažovalo a přeházelo, takže to neni tak hrozný, ale po letošní sezóně už je na auto nedam. Jsou to gumy 205/55 R16 GOOD YEAR EAGLE TOURING. Byly na autě z výroby. Teď na nich jezdim 5. sezónu a celkem se na nich najelo asi 25000km (2 léta na plecháčích, teď 3. léto na alu). Auto je funglovka, má prd najeto a ty gumy takhle hází. Problémy teda začaly až loni. Nevíte, čím to může bejt, že začne guma házet? Jednu zimu jsem je uskladňoval obutý na alu na stojato, což teď vim, že je blbost, ale to by neházela ta nová guma z rezervy. V pneuservisu mi řekli, že to může bejt i gumama, že jsou prostě špatný...

Teď se ptam... na příští rok chci koupit 17"ky a k nim gumy 225/45 R17, který mam napsaný v techničáku. Nechci na nich šetřit, chci komfort, chci aby se pokud možno moc nesjížděly, aby měly "hezkej sportovní" vzorek, výborný vlastnosti na mokru, velkej důraz na co nejkratší brzdnou dráhu, sedění v zatáčkách (jestli v tom bývají rozdíly). O kterých pneu uvažovat? Michelin, Continental, Bridgestone - který typy? Moc bych chtěl GoodYear Eagle F1 GSD3, ale to zjevně nebudou gumy na komfortní svezení, ale spíš pro tuningový káry se sportovnim podvozkem.


o 20.05.2006, 16:56 | Kislik
v podstate jsou si vyjmenovane znacky hodne podobne, nemuzes splanout uplne vedle pokud nevezmes nakej cinskej smejd jako nexen apod. ale zapomnel si na pirelky, ja sel do eagle F1 GSD3, ale vahal sem hodne nad tou pirelkou. nebo ted sou novy conti sport 3 a v testech vychazej moc pekne, ale sou drazsi
o 20.05.2006, 17:21 | Luke_288
mam Eagle F1 v 225/45 R17 a jsou super, s tema chybu neudelas. mozna jsou trosku hlucnejsi. jak je to se sjizdenim nevim, protoze ja na letnich nikdy vic jak 25tis km nenajedu, takze podobny to bude pocitam i stema Eaglama
o 20.05.2006, 23:19 | BMW_318iS
Kislik: nez placnes nejakou kravinu tak si nejdriv zjisti odkud treba ty nexeny sou. Krom toho je mam na aute a nejsou vubec spatny (205/40 ZR17), malo hlucny a vzorek 7mm po cca 10 tisic km. Zac tak spatny asi nebudou, kamos ma P ZeroNero a ty jdou pekne doprdele.
o 21.05.2006, 00:01 | Luke_288
nj, tak ale to, ze jdou rychle doprdele prece neznamena, ze sou spatny ne? osobne jsem nikdy pneu neposuzoval podle toho, jak rychle se sjedou, bud sem s nima spokojenej nebo ne a kolik vydrzi uz tak rozhodujici neni(samo, ze pokud by byly po 10tis v hajzlu, tak je to blby)
o 21.05.2006, 09:23 | unregistered001
ano, Goodyear ma problemy s kvalitou uz poslednich 5 let (D3 je sportovni, tak vem kdyz uz od GY tak Excellenci, tak je komfortnejsi)
vsechny gumy v 17 uz se sjizdej na max 25-30tis, pak ztracej dany vlastnosti

Jo a s kyslikem rovnez nesouhlasim, Conti 3 jsou stejne drahy jako Conti 2, jinak Goodyear lisuje v Cine, takze reci o cinskym smejdu..
o 21.05.2006, 10:19 | Luke_288
co se dneska v cine nedela. ja si stojim za tim, ze jsem jeste lepsi gumy nez F1 nemel...
o 21.05.2006, 14:06 | rossi.x
Podle mě nejlepší gumy- cena/výkon jsou klasika Barumky a Matadorky.
o 22.05.2006, 13:17 | out
on je taky rozdíl čína a čína.....čína s technologii zapadu nebo usa je v pohodě(co dnes není made in cina?), ale čína s technologii čína je na tom dost bídně co se kvality týče a radši bych se tomu vyhnul....z renomovaných značek je v podstatě jedno co koupíš, ty rozdíl těžko poznáš a pochybuju že seš takovej fajnšmekr, kterýho někdo naloži do auta a ty mu řekneš co ma obutý...kup si nějakej mot.čas s testem pneu a podle tabulek si vyber co je pro tebe priorita.
o 22.05.2006, 13:23 | Lucni.konik
Jen ještě k vznesenému dotazu nazačátku - nemyslíte, že mu začali házet po tom, co je přežul na ALU? -- jestli se nepotrhala kostra či nepoškodila a nezačala rychleji "korodovat"? Osobně mám vždy jednu sadu kol včetně disků na zimu a další sadu na léto - nikdy to takhle nezovám a neobouvám sezónně.
o 22.05.2006, 18:39 | Kislik
haha nedavno jsem videl srovnani tehle "noname" pneu s beznou znackouvou gumou. temer ve vsech parametrech byly oznacene jako NEBEZPECNE. ale jinak jsou jiste fajn tyhle gumy z tesca :)
o 22.05.2006, 18:41 | Kislik
[ Link ]

kdyz uz se to tu resi
o 22.05.2006, 18:43 | Kislik
a jinak ok spetl jsem si cinu s koreou, ale ono je to skoro jedno ono se tam vyrabi ledasco i pod spickovejma znackama, ale na ty top znacky se dohlizi a jede to pod spickovou technologii
o 22.05.2006, 22:33 | Buča
Záleží na směsi gumi a vzorku. P Zero Nero je vynikající guma která se zakousne a drží,ale je to na úkor opotřebení, je to tímže mají měkkou směs a proto se tak sjíždí. Za dobrý peníz znám třeba Falkeny ZE 512, Ale já osobně jsem obul Continental conti sport 2 a jsem na výsost spokojenej. Vynikající guma co se hlučnosti týče, v zatáčkách drží tak že v origo sicně lítám jak provaz ve studni a na mokru excelentní.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3192 sekund.