
Navštíveno 667x

kolik je povolena tolerance vahy na ojnicich? je to R6 motor, vaha ojnice cca 622g... zatim mam min 621,5 a max 623g... na to "min" bych mel problem se asi dostat-ubrusovanim toho spodku...
dalsi otazka- davam k ojnicim jine pisty (je vyvazena ojnice-pist jako rotujici dvojice?) je to nutny nekde nechat vyvazit dohromady? a aby to nebylo nudny, prijde tam rovnez jina klika (z dieslu), ktera ma vetsi zdvih... musi se to cele vyvazit??? :-)
mno já když sem koupil kit tak je to zvážený celý dohromady ...
ja myslim, ze se ojnice vyvazujou ne na celkovou vahu, to by bylo moc jednoduchy, ale na vahu tech ok. Takze vzit hezky digi vahu, podlozit jeden konec ojnice a duhej dat na tu vahu.
No a kliku nechat svazit dohromady se setrvakem.
Mozna jeste potom prevazit pisty.
Cely zajimavy clanky od p. Cecha zde, jak vyvazit, co kde odebrat...
[ Link ]
mam ojnice v toleranci +-0,5g , to samy vahy ok...
v serii chabejch +-5g..italove to asi delali jak se jim zachtelo:)
pisty mam v coupecku tayk udelany, ve stejny toleranci v sestave s pojistnejma krouzkama a pistnima cepama...
A jak se to projevilo? je to klidnejsi, tissi, lip se vytaci?
tap- dik za link, super cteni, ale hadam, ze pri max 6tis otackach tech 1,5g rozdil mit vliv zadnej nebude... jeste sadu novejch lagru a dovazit pisty... ze ja nechodim do bordelu, vyslo by to lip :-)))
No nech bejt, to tam lita jak vztekly...
no na volnobeh nemuzu soudit, jelikoz diky vackam se klepe celý auto..ale pri jizde nad 2000 do omezovace , to je hodne klidny a díky minimálním nevyváženostem je i reakce na plyn úplně jiná...
...jen diky "trochu" hřmotnýmu vejfuku (se seriovým motorem nebylo slyšet že auto vůbec jede, s upraveným je auto slyšet na 2km..) vsechny plasty v interieru po překročení 5500 do 6000 rezonujou jak blázen a nechaj trpět ušní bubínky:)
asi vyházím mou veškerou snahu o autohifi..