
Navštíveno 1131x

kámoš má Ibizu FR 04, 1,8T 150 HP kolik by se z toho dalo vytáhnout řekněme chipem, IC + případně něco dalšího co není extra drahý (pop off apod.) ...

27.05.2006, 20:46 |
clown ja bych do toho moc nesahal tohle ladil Audi (Seat ) Sport .. mozna svody atd..

27.05.2006, 20:47 |
clown Mar jel si v tom ? tomu vykonu stejne nestiha podvozek
ne nejel ani po tom netoužím :o) třeba podvozek koupí ne ? jinak tenhle motor moc naladěnej není ne má to 150 to je základ týhle 1,8T ne ?

27.05.2006, 21:00 |
clown sorry blbnu ... jen 110kw .. mas pravdu .. tohle neni Cupra .. sem zmatenej
co motor z TT ? :o))
ne má to rok tak motor měnit nechce jen pomoct výkonu za rozumný investice a ne moc na úkor životnosti

27.05.2006, 21:59 |
20bad chip, filtr, vyfuk, pop vykon nezvedne, jen zmensi turbodiru
noa co koupit turbo budik a boost controller treba od bidrina a trochu tp ya levno prifouknout, aspon budes vedet co je s tim presne delanz a skoro nic to nestoji, mozna to i ta ridici jednotka vezme bez problemu, pokud se ji neodpoji ten ventil pro egulaci, jestli ho teda ta 110kw verze ma
ted tu Nekdo prodáva turbo a vstikovaci listu z TT 225, když to koupi, da v tomu vetsí IC a načipiuje to. mohl by mít 250ps
...a urvanou přední nápravu. Ibiza ty vole! :o)

28.05.2006, 11:41 |
paia filtr nechat seriovej airbox, ten funguje nejlip, jestli je to AGU motor, tak vymena turba znamena i vymenu jednotky, tahle to nezkousne (podle informaci z a3f.de), takze bych dal chip na nejakych 185 PS / 260 Nm a hlavne poresil podvozek.ta ibiza ma celkem nizkou vahu, takze neni potreba zas az tak moc vykonu...
ja bych byl pro to turbo z TT a kdyz nic jinyho tak aspon prekopat na 180PS a nacipovat na 215/330
RB: proc by mel trhat napravu?

28.05.2006, 12:15 |
FXS Scream: turbo K 04 mu tam ale bez jinech svodů pasovat nebude a navíc i průměr klapky má TT větší a nejsem si jistej zda mazání turba pasuje a pak taky to co tu psal už paia
Scream: Protože je to španělská Felda a věci jsou tam dost hrachový, počínaje kastli a interiérem konče :o)
RB: no to si zrovna nemyslim...
FXS: jo, svody bymel mit jiny, ale osobne nevim zase takovej problem dat lepsi turbo i na tyhle, to je ale vec jina. klapku bych nevidel zase az jako takovej problem a mazaní by melo pasovat. kdyz ne, tak to je fakt to uplne nejmensí.
Scream: No, takovej staniol jako CRX to asi není, ale žádná sláva taky ne.
RB: no ne kazdej chce jezdit v bíle hulícím křápu co musí bejt totálně přemotorovanej, aby to vubec nejak jelo....
nechapu narazky o utrzeny naprave a podobny pri zvyseni vykonu na predni naprave, to je nesmysl, kola preci proklouznou i kdyby to melo 1000 koni a nikde se nic trhat nebude. Naprava a kastle preci snese nekolikanasobne vetsi sily pri brzdeni, kdy se vaha auta prenese na predni napravu.
jako RFM, naprava je nesmysl, vic bych sazel na potize u (extremnejsi vykon nez 200 koni):
gumy v ramenou, ulozeni motoru a prenasene vibrace, homokineticke klouby, mozno i vyssi zatizeni tlumicu a jejich kompenzace ulozeni v kastli ect.
pokud tyhle auta nekde jezdej nejaky rally nebo okruhy, at hleda specifikace uprav tam
Hm, trocha nadsázky tu zřejmě neuspěje... jinak jako Kuba, to tím bylo myšleno.

29.05.2006, 23:38 |
mike ja si myslim ze tenhle motor je hodne potentni, kdokoli kdo ma starsi wv a chce upgrade (v cizine )tak jde jedine pro 1.8t v zakladu 150 k po upravach tam je max 300 k(i vice ) ale to mluvime o jinejch ojnicich a pistech,turbu atd.ja osobne si myslim ze tenhle 20 ventil jde schopne nafouknout ;))
kdyby to melo 1000ps tak se cela ibiza omota kolem motoru :D ale je fakt ze jemny zvednuti tlaku turba, idealne vetsi IC - ten nejakej vykon prida, ne ze ne, Blow off ventil (pop off nic neresi chlapci, pletete si nazvoslovi), hlavne co nejkratsi cesta turbo =>sani, uplne otevrit vyfuck, pridat na palivu. Vetsi turbo bych ani nedaval, v serii tlaci 1-8T tusim 0.7baru (110kw), prifoukl bych to na 1bar max, pokud nechces nejak extra zkratit zivotnost. Jinak zivotnost kratis vzdycky jakejmakoliv upravama (snad mimo to IC a BOVu.)
co jsem cetl tak vetsi IC u 1.8T neni vzdy zarukou zvednuti koniku, ale spise naopak, podle grafu z brzdy, zvetsi se lag a vykon muze jit i dolu, a to bylo u kitu jako HKS, SPEARCO...
mozna najdu nekde odkazy
jak jsem psal at vymeni jen turbo za K03S, nemusi menit hadice a a ni trubky na olej a vodu, i downpipe je stejna, vstrikovace, vetsi IC, a upravi mapy, nic vic bych s tim nedelal, a dostane se na neajkych 210-220, pak uz je to na vymenu spojky a dlasich veci jako vyfuk atd.
...ja mam pocit, ze rikal za malo penez...
K03S - 6000 jete (stare proda za cca 4000)
vstriky 316cc z RS - 2500 jete (stare proda za cca 1500)
trubky k IC + IC - 5000-6000 (stary proda za 1500-2000)
chip - to uz je na nem kde
fakt silena darda

30.05.2006, 12:32 |
paia ten chip je podle me to nejhorsi (a nejdrazsi), vsechno ostatni zvladnes svepomoci...