
Navštíveno 931x


03.06.2006, 13:08 |
Bill muzete poradit prosim? jedna se o 2 kompletni pevny podvozky se stejnym snizenim, cenove stejne, ktery by byl lepsi a proc?diky za odpoved
KW - 40/40, 14tis.kc, zadní pružiny výškově seřizovatelné pomocí drážek na
talíři pružiny
Weitec - 40/40, 12tis.kc, zadne dalsi info
jaky auto?
jinak volil bych urcite KW
Taky bych dal KW, Weitec prý ještě sedne po pár kilákách, takže nevím jak to bude snížený za půl roku, abys nejezdil po břiše

03.06.2006, 15:03 |
Bill VW Polo, mam mezeru mezi kolem a blatnikem 8 cm vsude, takze kdyz by to spadlo jeste o 2 cm niz, tak bych se nezlobil, nevim no, ale 4cm mi prijde malo-auto ted vubec nesedi!
nejaky argument pro KW?

03.06.2006, 16:16 |
clown nesedi pri jizde, nebo nesedi visualne ? :o)

03.06.2006, 16:50 |
Bill oboji :-) pri jizde se to houpe tak, ze si pripadam jak s lodi na mori a vizualne to taky potrebuje doladit!chtel bych snizit, znatelne pritvrdit,ale ne brutalne a aby to aspon 2 roky vydrzelo, co myslite?nebo nejakou jinou variantu?

03.06.2006, 17:01 |
clown jak jsem psal vcera ..
poridil jsem Koni sport na cely auto a slo to samo dolu o cca 2cm .. , ale sedi to jak svine :o))

03.06.2006, 17:10 |
Bill ja sem vzdycky slysel o Koni, ze jsou hrozne tvrdy a to nechci, ale necham se poucit! a jen o 2 cm dolu je malo!(min 4cm to chce)

03.06.2006, 17:38 |
paia jednoznacne KW

03.06.2006, 20:27 |
Bill "Sportovní podvozky Weitec jsou vyráběny firmou patřící pod společnost KW a jsou určeny spíše pro tuning a Hobby závody."
toto jsem dnes nasel na netu, co vy na to?asi mezi nimi nebude velky rozdil, co rikate?
ono jde kucii o to,ze u pevnych podvozku weitec a kw jde o jedny a ty same tlumice,na obojich je ALCO,pruziny bych rekl jsou take stejne,jen jina barva.Ono se to nikde moc nepise,ale weitec patri pod kridla firmy kw.Jinak musim rict,mam snizeni 30/15 weitec,pozdeji dam foto a je to presne to,co jsem cekal,ja jsem zatim spokojeny:-)
takže de vlastně jen o to kolik za to zaplatíš

03.06.2006, 21:19 |
Bill jeste me zarazilo, ze u KW je to pro vsechny motory stejny a u Weitecu jsou pro diesely a pro benziny jiny!neni to divny?a KW dela i 60/60 a Weitec jen 40/40 pro diesla, mam to na diesla, takze to beru v uvahu
jako cupra.165... Weitec spolu s LSD a KW Suspension patří pod "koncern" KW Automotive... Weitec je levnější variantou od KW... co vím, tak podvozky se kromě barvy liší tím že štelováky od KW jsou celonerez... jinak jsou konstrukčně stejné...
Tak tady,jak se, slibil snizeni weitec pevny podvozek 30/15
Auti se pritvrdilo,cestovat po meste se ale da celkem v klidu,v zatackach se minimalne naklani,ta vetsi mezera u predniho kola je zpusobena mensim pneu 215/45/17 oproti zadku 225/45/17.
Jsem s nim spokojen,je to presne to,co jsem od nej ocekaval

...

takhle pred....


06.06.2006, 10:47 |
treid | Upraveno: 2006-06-06 10:51:19
Taky spokojenost s Weitecem, 35/35 , diesel.


09.06.2006, 14:03 |
Etien (M)
KW i Weitec = 1 fabrika
jestliže má KW na zadku stavitelnost, bude ji mít i Weitec...
pája aby se proti Weitecu nevyjádřil... :o)
Etienka najela s G4 65000 km na seriovym podvozku, pak 70000 na Weitecu 30/30... každodenní dojíždění do Prahy... sedlo to tak jak mělo... nic dalšího se s tím během těch 70K nedělo...

12.06.2006, 14:22 |
Daryl (A)
Ja mel to samy, akorat -55/-55. Taky denne po praze a cca 50.000.