
Navštíveno 1726x

Koupil jsem Sierru 2.0, 74kW, rv88 a mel bych nekolik dotazu/problemu, doufam ze nekdo dokaze odpovedet :o)
1) Auto obcas, hlavne kdyz je studeny motor nedrzi volnobeh, cim by to mohlo byt? (kolisa cca 300-1300ot/min)
2) Teplota je stale dole, ikdyz jsem jel /resp. popojizdel po Praze - patek :o)/ cca. 2 hodiny, tak stale je na spodni hranici "normalu", nikdy se mi nevysplhala vys :o)
3) U rezervy je takovy "vycnelek", co to je? :o)
4) Sviti ukazatel benzinu, kdyz uz jedu na "rezervu" nebo ne? Nikde jsem ho nenasel a uz rucicka na zacatku cerveneho, nerad bych nekde zustal :o)
5) Pokud je zapnuty motor, tak vzadu pod autem neco hlasite "syci", mam za to ze to je palivove cerpadlo, je to mozne? Je to normalni? :o)
6) Netusi nekdo skutecnou spotrebu tohodle motoru?
7) Delali se i o dost silnejsi verze (cca 100kW), nevi nekdo rozdily v motoru?
8) Jestli jsem hledal spravne, roztec sroubu u kol je 4x108mm, je to pravda? :o)
Diky moc vsem :o)
PS: 9) Kdyby cirou nahodou nekdo tusil co je za barvu B03, tak prosim sdelte :o)))
no tusim jen toto:
Ad 2) vypada na stale otevrenej termostat....
Ad 4) aspon co vim, tak Fordi nemaj hladovy oko
Ad 7) skoda ze si nekoupil DOHC ...lip to jede min zere....
Ad 8) roztec by mela byt 4x108
2) a co s tim? :-/
4) take mi to tak prijde :o) diky
7) tohle jsem mel za zajimavou cenu v moc peknym stavu, tak jsem do toho sel
8) diky
Ad 2) kdo by to rek, ale asi koupit novej a vymenit :-))
k tomu kolisani otacek...to by mohl bejt rozjebanej automatickej sytic, jestli to teda je karbec
Ad 5) no jestli to neni vejfuck, tak asi to cerpadlo (jestli tam teda nekde je)..nic jinyho co by tam mohlo sycet tam asi neni...
Ale lip te poradi nejaky zasveceni hosi odtud, zase do toho tak extra nevidim :-)

03.06.2006, 23:57 |
clown mel jsem 88kw 4x4 a bastila 9 az 10 ..
1) může toho být víc, chtělo by to na diagnostiku
2) chce to vyměnit termostat, jak už tu je psáno
3) zkus jinak popsat ;-)
4) pokud to není Ghia tak nemá hladový oko (ale ani u ghii si nejsem jistej)
5) to je cerpadlo
6) kombinace kolem 9l - záleží na stylu jízdy
8) rozteč je 4x108
Nějaký stránky:
[ Link ] nebo
[ Link ] ten výčnělek? Co třeba nárazová pojistka co vypíná to syčící čepadlo?
Já ji tam měl.

04.06.2006, 11:00 |
clown Lukasino .. mam tu motor , kapotu, predni dvere, palubku .. :o) zbytek jsem zdemoloval :o)
clown:
copa to mas? 88kW 2.0? hmmm :o) povez neco o nem ;o)
Predni dvere, maji elektriku? Jaka barva? :o)
Dudelina:
2) ptal jsem se jen, jestli se to neda opravit, nebo jestli se rovnou vymenuje .o)
Mar:
ok, diky
Cossie:
1) A nevis, nedokaze nekdo udelat diagnostiku v Pze za "levno"? Nerad bych jel do Fordu a nechal tam litr za "nic" :-/
3) no je to vycnelek o pudoryse cca 4x4cm a vysce cca 12cm, jestli si dobre vzpominam, tak primo pod nim je to benz. cerpadlo
4) Super, diky :o) ghia to neni
5) A je to normalni? Nikdy jsem takhle "sycet" cerpadlo neslysel :o)
6) tak to jeste jde...
8) Ok, diky
schwaboid:
diky za odkazy, www.fordsierra.cz jsem uz taky nasel, ale tam muzu az po zaplaceni :o( a tohle jsem potreboval resit hned... :)
jinak ten vycnelek by to klidne mohl byt, to zni logicky
Nazdar FORĎÁKU :-) Hoď sem nějaký foto!
rissi: zatim nic moc :o)
ale stav zatim super, vevnitr jako novy, rozvody byly delany nedavno, brzdy jako novy :o) a je to kocar, strasnej rozdil oproti Unu :o)))

Zadni kufr ma jinou barvu protoze je "vylestenej" :o) ostatni zatim ne

Na kazdym kole jina poklice, toho si nevsimejte :o) to se napravi, jste prace na tom je, ale za ty prachy... :o)
vnitrek vypada ve skutecnosti lepe .)

2: spíš to bude jenom čidlo...

04.06.2006, 13:49 |
Lefi OT:kdyby nahodou někdo prodaval,tenhle stroj ale přinejlepšim 2.0 DOHC
a ještě líp XR4,tak se ozvěte.Uvažuju o nějakym takovym zadohrabu,dik.
Sry za OT Lukasino...
dj.dekl: a da se to nejak vyzkouset? :-/
Změř jakej má odpor při studeným a ohřátým motoru... přesný hodnoty nevím.
Např. studenej 2kOhm, ohřátej 200Ohm
Gratuluju k pěknýmu kousku:-))) Málem jsem sirku taky koupil. S těma problémama by ti mohl poradit DoktorF, Fordíky má celkem zmáknutý :-) Zkus mu písnout na cosworthpower(zav)centrum.cz. Třeba ty otáčky mě zloběj taky, než se to ohřeje, tak to občas protočim když klesaj. Chválim ti sedan, vypadá moc dobře! A v zimě zažiješ taky zábavu, se zadohrabem:-) GO DRIFT!
Jo, kdybys měl zájem, tak se mi na disku válí manuál na sierru, v PDF. Je teda v polštině :-) ale je to mu vcelku rozumět a fotky se taky hoděj. Když budeš chtít, pošlu ti ho na mejl.
rossi: diky moc :o) na zimu jsem zvedavej, ale zimaky mam taky, tak snad to bude ok :o)
manual zrovna hledam, kdyz posles, bude to uzasny ;o) jestli mohu poprosit lukas01@seznam.cz ;o)
dekl: tak bohuzel, jestli je to cidlo co myslim cidlo teploty, tak se k nemu vubec nedostanu :o(
Jeste jedna teoreticka, ventilator se toci jen kdyz je potreba, nebo stale? :o)
Taky jednu ještě mám, jezdí s ní u pět let manželka a přesto je stále jak nová (ta Sierra, bohužel :-))) )

krasna, to je DOHC, 88kW?

04.06.2006, 21:01 |
clown Luk .. na 99 procent je

04.06.2006, 21:07 |
Lefi jako clown,ten motor vypada jako DOHC
Jeste jedna teoreticka, ventilator se toci jen kdyz je potreba, nebo stale? :o)

04.06.2006, 21:59 |
Cossie | Upraveno: 2006-06-04 22:05:56
Na diagnostiku si zajeď sem
[ Link ] - kluci tomu fakt rozuměj ;-)
Na fotkách vypadá tvoje sierrka velmi pěkně, jen by to chtělo zadní lampy z poslední verze a nějaký pěkný kolečka :-)
ten ventilátor si teď nejsem jistej, kterej typ tam máš - pokud ho máš poháněněj přes řemen, tak se má točit samovolně setrvačností pořád a když je potřeba sepne se naplno, pokud máš elektrický pohon tak se točí jen kdyý je potřeba, ale ty motory jsou chlazený dobře, mě u scorpia spíná jen vyjímečně ;-)
Pokud mohu radit, doporučuju zkontrolovat podlahu v místě uchycení sedadel...
jen když je potřeba myslím je tam nějaká něco jako odstředivá spojka naplněná nějakýám speciálním olejem ale nejsem si jistej.s toho čepradla si nic nedělalej já měl escorta xr3i 74kw.a dělalo taky hroznej bugr.ty otáčky bych řekl ventil pro studenej start a taky to může dělat něco s tou teplotou nebo jen někde upadlá kostra zkus pohledat.Nebo varianta B netěsnost v sání taky bych to prolezl než pojedu někam na pc...
Cossie: ventilator mam pres remen :o) tak super...
jj, stav je moc peknej, ty zadni svetla vypadaji jak pls? ;o) kola se zatim uvidi, zatim to vypada ze asi sezenu orig. poklice Ford, co je vepredu a kaslu na to, prachy je potreba dat jinde :)
podlahu zkontroluju, diky :) zespod to je ok
Akordysek:jj, nechci jit rovnou na pc, kde necham "zbytecne" penize :o)
urcite se jeste juknu, mohu jinak zjistit pokud by byl spatny termostat? Topi to perfektne, motor se ohreje taky bez problemu... Takze mi to prijde snad jako to cidlo, ale to nezmerim :( nejsem schopen se tam dostat. Na budikach to vyleze, ale minimalne, takze to je na spodni hranici "norm"
cossie: znovu koukam na ten link, tak to je "ftipny" :o))) kolem toho jsem jel dneska 4x, tak to je super, premyslel jsem ze se tam stavim, ale myslel jsem ze to je jen nejaky nadsenec a ono to servis :o) to je perfekt :)
jeste cirou nahodou nevi nekdo jak jsou prichycene ty listy na dverich?
Diky moc
ty světla vypadaj takhle ;-)
i když ten termostat není dobrej tak to topí pěkně, ale pozor pokud bys ho měnil tak se okruh topení musí odvzdušnit ( alespoň karbec to tak má)


04.06.2006, 22:53 |
Akordýsek | Upraveno: 2006-06-04 22:57:52
Co bych zkusil ten termostat vatáhnout a zkusit bez něj jestli ten budík půjde nahoru tak je to jasný.....Zkus projít kostry od čidel a ventil pro studenej start bývá to častá závada mě to dělalo taky ńa pár autech.někdy to bylo tohle někdy zase to sání některý motory jsou na to hodně citliví hlavně japonci..
cossie: diky, tak to jsem necekal, ty svetla jsou hodne pekny :)
oka, zitra jeste na to juknu... diky
jestli ti to topi normal, tak je to jasne to cidlo...
V tom pripade jeste jeden dotaz, zna nekdo tenhle motor? Jediny cidlo co jsem nasel, je u rozdelovace, je to ono? Pokud je spatne, tzn. ze ho musim vymenit? :-/ bojim se ze bych musel rozebrat pul motoru abych se k nemu dostal :-/
to nemá čidlo na chladiči???
takze se juknout na cidlo co je primo na chladici? Aha :o) vim ze u una bylo cidlo primo na motoru, takze me nenapadlo to hledat jinde...
trochu OT, pac fordy neznam. Ale nepletete dohromady teplotni cidlo pro RJ a cidlo pro sahary? Pro RJ by podle me melo byt nekde na hlave?
.myTD: jj, prave :o) koukal jsem znovu a skutecne to bude to, co jsem myslel, ale k tomu se asi nedostanu :o(
Dokazu jinak zjistit, jestli to je termostat, nebo cidlo? :(
Jeste neporadi nekdo, cim sundat na zadnim viku byla nalepka a po sloupnuti tam zustalo lepidlo, ci co to je, redidlem se to absolutne nedari sundat, kdyz to beru nehtem tak to taky vubec nejde a kdyz se to povede, je to vetsinou i s lakem, sundam to necim? :(
A druha vec na palubce je taky lepidlo, puvodni majitel si lepil drzak na telefon :( neporadite cim? Redidlo jsem ani nezkousel, je to na dost viditelnem miste a bojim se aby to nevyzralo flek :(
jeste jedna teoreticka, ventil obtoku vzduchu je termostat? :o)
Asi jediná možnost jak to vyzkoušet je ten termostat vyndat a zkusit ho jestli chodí.
Na ty zbytky lepidla zkus použít nějakej odmašťovač - je to sice pěkná pakárna, ale většinou to jde.
Ventil obtoku vzduchu je myšleno zřejmě volnoběžný ventil - umístěn je někde na sáni, třeba na fotce od schwaboida je to ten stříbrnej váleček u příčky ;-)
Lukasino : v obtokovem ventilu by melo byt servo, ktere reguluje mnozstvi vzduchu na volnobeh. Zkus jestli nedrhne, pripadne vycistit.
Zavrenej termostat poznas podle studeneho chladice.
jelkoz se v tom budes asi chtit vrtat, tak si normal skoc nekam do knihovny a tam si pujc knihu "Jak na to - Etzold" a mas to, tak je to vsechno i s popisem zavad a jejich reseni...nebo to aspon nafot, pac takhle to asi moc resit nejde.
Jestli chces studovat termostat, tak jako mycTD....byl by studenej chladic, ale az po nejakym delsim protahnuti samozrejme....
cidlo teploty je v hadici co vede do chladice aspon ja to tak mam
Lukasino: až teď jsem si všiml tvých včerejších příspěvků - on ten servis je takovej , že v něm nadšenci pracujou :-)) ( o fordech toho vědí fakt hodně)
Ty lišty na dveřích jsou akorát přilepený ;-)
Cossie:
odmastovac zkusim, diky
jj, to verim, jestli se nepletu tam to rozdelany esco ma 2.0T? 240k? Jestli ano, tak to se tam budu muset prinejmensim urcite stavit :o)))
Diagnostiku jsem si ted nasel, tak ji zkusim provest sam a uvidi se :)
Urcite jsou jen prilepeny? Abych nesundal listu a nezjistil ze je tam dira ;)
.mycTD: na studeny chladic juknu, zitra jedu delsi cestu, takze hned se podivam
Dudelina: ted jsem ji ziskal v polstine, takze jsem o kus dal, kupovat se mi ji nechtelo a uplne jsem zapomnel na moznost pujcit, diky za tip, ta se hodne hodi :o)
Machca: diky, juknu
nz :) ja si ji pujcuju porad
ted sem si uvedomil, ze tu melu kraviny...proste to bude to cidlo, pac kdyby se termostat neotviral, tak to akorat uvaris a kdyby byl porad otevrenej, tak ti to bude naprd topit. Je tu samozrejme moznost, ze je jeste v nejakej mezipoloze, nebo ze nejak zajimave otevira, ale to si nemyslim.
Takze hodne stesti....tohle by byla celkem bvanalita.
Takze auto topi nadherne, celkem po chvilce, po prijezdu je chladici kapalina dost horka, takze to vypada na cidlo, to je perfekt :o)
Jinak s ty kolisajici otacky jsou mozna vyreseny, otevrel jsem vzduch. filtr a zjistil ze je totalne ucpanej :o) takze jsem tam ted provizorne nasadil kuzel, co mam doma a zatim to vypada ok :o)
Jeste dotaz, radeji chci vymenit olej, netusim jak dlouho tam je, nyni tam je 15w40, co radite? Nechat, nebo dat polosyntetiku? Nebo mohl bych pouzit 5w40 nebo 0w40? Asi ne, ze? Jde mi o to ze jeden z techto mam doma, zbyl nam z pasika veruny, Castrol RS, takze by to byl super olej, jen se bojim jestli by to neudelalo spise nejakou paseku :o(
Jestli máš ty klasický gumový lišty (což podle fotek vypadá) tak ty jsou jen přilepený ;-) ( ale jestli náhodou není v těch dveřích i připravená díra, to už si nepamatuju)
Myslím, že s polosyntetikou nic nezkazíš, ale plnou bych tam raději nedával, alespoň ne při první výměně...
Sundam jedu a uvidim :o) diky
Jj, take se toho bojim, koupim radeji tu polosyntetiku :)
Jeste jak moc velky rozdil je mezi oleji? Jestli koupim za 100Kc/l nebo 250Kc/l bude to znat?

06.06.2006, 14:19 |
clown plnou syntetiku do auto co nevis na co jezdilo urco ne .. by se ti uvolnilo moc sracek a slo by to do haje
jj, taky se bojim, diky :o) takze pujde polo :)
Tak co jak si dopadl??jo a ještě ty otáčky?zkoušels klapku???nechcu si představit jak bude vypadat...
Objednana polosyntetika :o)
Zjistil jsem ze to bylo skutecne tim filtrem, asi vubec neprosel vzduch :) s jinym je to uz ok, od te doby mi to neudelalo.
Ta teplota zatim nevim, cidlo stoji 500,- takze na to jeste juknu a prinejhorsim poridim, zatim to vypada na to cidlo, auto topi, chladic chladi :o)
Takze zatim gut, jen jsem jeste zjistil ze mi asi nekde uchazi palivo, ta rucicka hrozne rychle klesa :D
tak to si rychle zvykej můžu tě uklidnit neuchází.Je to takovou křečí v noze:-)
:o))) zatim jezdim za 10l/100km, to jeste jde :)
jeste takhle nahodou neporadis jak zkontrolovat hladinu oleje v prevodovce, popr. kudy dolit? :)
nalevo na prevdovce by mel byt sroub - zkontrolovat tudy, pripadne dolit taky ;-) a zkontroluj taky diferak :-)
na prevodovce jsem ho uz nasel, diky :)
diferak se kontroluje stejnym zpusobem? Cim se vlastne doplnuje diferak? :o)
Jj, diferák se kontroluje stejně, ale čim se doplňuje nevim, zřejmě tim samym co převodovka ;-)
oka, na to v sobotu juknu, diky :o)
jeste jedna blba otazka, auto tahne doprava, da se to opravit jinak, nez zajit na geometrii? :(
A druha s doufam ze snad posledni, mam problem kdyz radim ze 4ky na 3ku, tak se ji nechce, ze 2ky na 3ku je to bez problemu, ale dolu se tomu nechce, nemas napad cim by to mohlo byt? :o)
zkus prohodit kola, jestli to bude pořád táhnout tak nic jinýho než geometrie asi nepomůže...
mohlo by to být synchronama - zkus podřazovat s meziplynem a uvidíš jestli to bude lepší ;-)
takze je to synchronama :o( s meziplynem to jde uplne nadherne :-/
myslis ze by zvladli geometrii udelat treba ty kluci z Celakovic?
Jinak lista je dole a mel jsi pravdu, bylo to jen prilepeny, o to horsi je ze tam jsou stejne diry :D
Ted se jeste zeptam, nevi nekdo jak by se dalo utesnit toto, co je na obrazku? Vyteka mi servo kapalina a to docela dost :o( vzdy kdyz dojedu, par kapek podemnou je :o(
Ty matky jsem dotahoval, ale to nepomohlo :o(
Jedna se o to podtrzene na foto :o) je to pohled ze predu zespod motoru napravo (nalevo od ridice)

Jeste mam dotaz, daji se nejakym zpusobem zadni sedacky sklopit? Nikde jsem nic ke sklopeni nenasel. :-/
A hlavne by me zajimalo kde je antena? Mam integrovanou a nyni jsem dal jine radio a prijem je nic moc, musi byt napajena? Jakym zpusobem? Pres fantomove napajeni, nebo je to jeden z kabelu za radiem?
Me sedacky jdou sklopit otevru kufr zatahnu tahlo a sedacka jde sklopit
akorat nevim jak s tou geometrii myslim ze u sirky s ni moc nenadelas protoze nikde zadnej ekcentr vsechno je na pevno jedine zasahama do karoserie :-(
tahlo :) oka, jdu hledat tahlo :) kde je zhruba?
otevres vzadu kufr a melo by bejt videt ukoncuje ho cudlik nahore jen zatahnes a hrave sedak polozis
takze tahlo jsem nenasel, zato jsem nasel tri srouby ktery drzi sedacku :) nevim jestli je to orig. nebo to nekdo predelaval, ale uz vyreseno :)
Nejsem si jistej jestli kluci v čelakovicích dělají i sbíhavost, si tam zajeď a uvidíš ;-)
To řízení by mohlo jít utěsnit třeba tekutým kovem.
jj, budu muset :o) ted jen nemam prachy :o((
diky za tip, musim to nejak vykoumat...
popr. tady je lepsi foto


11.06.2006, 22:55 |
Nepér ten výčnělěk u rezervy je tuším nějaký otřesový spínač, zastaví čerpadlo, když se auto nabourá :-) zkus pustit motor a uhodit do toho, možná se to zastaví...
Neper: diky, ale radsi to zkouset nebudu :o)))
Jeste jeden dotazek, z vyfuku po nastartovani vyjde docela dost bileho dymu, ale jen cca 2 vteriny, potom muzu auto tocit a nevim co a uz nic, nevi nekdo cim by to mohlo byt? :o)
Je to nejakou chybou, nebo proste uz starym motorem? :)
zalezi jakej bilej kour. Jestli je to do modra, olejem, tak by pomohly novy simeringy na ventily, holt uz to ma neco za sebou.
Pokud je to kour jako v zime, tak se nekde nakondenzovala vlhkost asi a neresil bych to.
me prave zarazi ze je to vzdy... :) je to docela slusnej dym, ale jen prvnich par chvil. Ze by to bylo do modra, toho jsem si nikdy nevsiml, myslim ze pouze klasicky bily kour... :)