Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Servis na 2,5TDs V6?vyzna se nekdo?

 o Navštíveno 665x o
o 05.06.2006, 16:34 | X_S_A_R_A
Vyzna se nekdo v motorech 2,5tds V6,je to bmw motor v Opel Omega B,rok 98...??
Kazda rada dobra..diky..


o 05.06.2006, 18:02 | Hanes
co je za problém?
o 05.06.2006, 20:43 | Scream
tipuju prasklou hlavu a jestli ne, tak to nejspis přijde, protoze tohle bylo fakt nepovedeny.
o 05.06.2006, 21:00 | jp1
a není to V6, ale R6 :-) a stou hlavou je to pravda :-)
o 05.06.2006, 21:05 | Scream
kamos mel 525tds a tu hlavu delal tak dvakrat za rok:-))))
o 06.06.2006, 00:42 | RedBaron
Už zase. V BMW 525tds byla jen jedna vadná série hlav, měněná továrnou na záruku. Tenhle motor ale na poruchy hlav a těsnění opravdu náchylnější než zbytek, je to dlouhá hlava a prostě nesnese prasárny, které jiné motory kousnou. Přesto se většině případů dalo předejít jiným zacházením. Kdo nemá hlavu už jednou ruplou a vařenou, má v pořádku komplet chladící soustavu, umí jezdit zastudena normálně, po honičkách nechá motor vydejchat a včas mění náplně, tak jenom jezdí. Tady ovšem bez výjimek, i jednou zaprasit může být moc. V Opelu byla montována jeho přiškrcená verze a tak rovnou přiškrtili i prostor, do kterého se musel vejít. Nechladí se tak dokonale zadní válec a problém je tu jenom časovaná bomba.
o 06.06.2006, 01:38 | Scream
no to zrovna. mel to tri roky, kazdou chvili jinou hlavu, nebyl to žadnej dacen a servis byl vzdycky kvalitní. a to neni jedinej pripad. je to hroznej krám
o 06.06.2006, 10:40 | CervinVega
omg... znam minimalne 4lidi, kteri maji pres 300tis km najeto bez nejakeho problemu (repasovani cerpadla a serizeni vstriku beru jako spotrebni material, protoze to tak proste je)... netvrdim, ze ten motor je zazrak techniky, ale v dobe vzniku to vicemene tak bylo .-)
o 06.06.2006, 12:19 | X_S_A_R_A
No vidim to prave na cerpadlo a nebo vstriky..kdyz řadím,tak mi zůstávaji obcas na sekundu vyset otacky a pak spadnou a problikne kontrolka.oranzova,tusim s nejakym obrazkem jako rizeni motoru nebo tak neco a obcas nejde prirad plyn,musim podradit a pak jedu dal..jinak jede dobre,tahne,hlava ok..mam najeto 180tis a jiny problem zatim nebyl..
Nevi nekdo co s tim cerpadlem nebo vstrikama..levne..Vtipalkove at jsou do pi..nejsem zvedavej na neco kecy..Diky
Popripade kdo by se na to byl ochotnej kouknout a rozumi tomu,dejte tel a ozvu se,jsem od Prahy.
Diky
o 06.06.2006, 15:50 | unregistered001
optej se na BMW klubu, je to jejich motor
o 06.06.2006, 17:20 | SilverGhost
Kamarád ji má, je tam už taky skoro 300000 Km a bezproblémů. Teď ji navíc nechal čipnout a jede to jako kráva a spotřeba šla dolů.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3277 sekund.