
Navštíveno 1584x

kluci ve Svedsku v VS Motor maji dlouhou chvili :-)
cele info:
[ Link ] Motor Volume 3.9l,
2 x Turbonetics T66BB turbo,
VS exhaust manifold,
carbonfibre intake manifold with single plenum VS/Fibervac,
Ported head with custom VS Camshafts
Autronic Sm2 management with Msd Dis 4
1640cc injectors
Engine Torque Output (on an engine dyno)
3000 rpm - 420Nm with 0.2 bar
4000 rpm - 510Nm with 0.3 bar
5000 rpm - 900Nm with1.2 bar
6000 rpm - 1610Nm with 2.3 bar
Power 1422Hk/6700rpm Torque 1610Nm/6000rpm

ne ze pisou ve svedsku ze je to konkurence camarum a pod, si ten clanek precti
asi jsem zabrzdenej, fakt nechapu souvislost mezi "Power 1422Hk/6700rpm Torque 1610Nm/6000rpm" twin turbo e36 zastavbou od VS Motor a nejakym prumernym kompresor kitem na Mustanga s blbe umistenym vzduchovym filtrem... ale to je fuck...

07.06.2006, 12:20 |
MiraF ...i ty kolečka vzadu nevypadaj špatně!
tjn, ty kolesa sou hezčí jak celý bávo :) i když výkon parádní :) by mě zajímalo jak by se to tvařilo proti B. Veyron :)
nisno: nerozumis tomu :-)
veyron by sem mel pred tím béčkem jít někam zahrabat.. takovej čas ais nedá:)
veyrona by s tim rozskubal jak nic..
veyron ma pres dve tuny, navic elektronicky hodne omezenej, oproti tyhle bestii

07.06.2006, 15:25 |
FXS mazeeeec
jj, veyrona by s tim rozskubal hned, ale chtel bych videt, kolik km by s tim motorem najezdil...
jinak teda narez

08.06.2006, 08:59 |
aTTim Mno chlapi, jestli jste nekdo Veyrona aspon videl nazivo, tak je to hodne, ale urcite vite, ze ho tohle roztrha na hadry ...
Ja to samozrejme nevim, nicmene rozvazte:
1400PS / zadni nahon / lehky auto - bude to riditelny ? Muze slapnout na plyn driv nez tam ma 4ku ?
Veyron: 1000PS, 4x4, 2 tuny - tezky, vyvijeny s cilem uspet v rychlosti a aerodynamice i pro "nezkusene" ridice.

08.06.2006, 09:25 |
CervinVega | Upraveno: 2006-06-08 10:48:14
a Veyron je stavenej na sprinty? :-)
[ Link ] #
hracka v akci :-)
no poschlednuti videi s tim M5kovým bavem na 1/4 míly a na okruhu, nemůžu říct že by to bylo neřiditelný... jen do toho nesmí sednout nějakej vokurka co ma problem uřídit i 200 koní....

08.06.2006, 10:30 |
aTTim Sorry uz to vidim, koukal jsem jen na prvni stranku toho threadu ... v tom pripade ano, tohle je vlastne dragster a ne auto k jezdeni. Beru z5 co jsem napsal.
hruby cisla :-)
Resultat 402 meter:
Bakhjulsdrivet utan överladdning:
14,72s 138 km/h Øyvind Berger, VW Typ 1
14,86s 145 km/h Magnus Ole Ruud, VW Typ 1
15,22s 146 km/h Ronny Ivarsson, BMW 528i
Bakhjulsdrivet med överladdning:
10,51s 224 km/h Thor Birger Roenningen, Ford Escort mk1
13,11s 189 km/h Erik Bomtert, Toyota Supra
13,16s 177 km/h Magne Soerflaten, Toyota Supra
Framhjulsdrivet med överladdning:
11,96s 222 km/h Eric Melin, Volvo 850
12,70s 188 km/h Ronny Olofsson, Saab 9000
13,96s 161 km/h Magnus Johansson, Volvo V40
Fyrhjulsdrift:
10,16s 222 km/h Jens Eklund, Audi S4
10,25s 216,22 km/h Robert Pothorcki, GMC Cyklone
10,38s 227,13 km/h Arek Ozieblo, Audi S4 Avant
V8:
9,31s 250 km/h Kjell Iversen, Pontiac Firebird
11,49s 183 km/h Jon Olsen, Willys spetsnos Jeep
11,53s 188 km/h Kjell Havdal, Chevrolet Camaro
Pro Street:
8,42s 251 km/h Vidar Strand/Tommy Ove Björk, BMW
ty prvni tri bych pojel :D
ty prasata z toho udelaly dragster???