
Navštíveno 1091x


07.06.2006, 21:39 |
tmx.806 | Upraveno: 2006-06-07 21:43:22
Cau, co myslite - vadilo by, kdyby se zmena roztece nedelala podlozkama, ale primo na bubnu prevrtat - z 4x100 na 5 x 100 - dle meho je kolem materialu dost. Dalsi nazory?


07.06.2006, 21:47 |
m1tv neni lepši sehnat kola na 4*100??? určo je dost možnosti ... taky mam renaulta 4*100 a v poho muj nazor..
nektery auta, maj ty bubny zevnitr, v mistech zavitu zesileny, tak si nejdriv zjisti, jakou bys mel v mistech novych vyvrtu silu steny :-) a kdyz to budes delat (nejsem proti, taky nad tim uvazuju, ikdyz v pripade kotoucu), zasroubuj a zalep do tech straych der cerviky, nebo urizly srouby, at to mas aspon vyvazeny :-)
jj, cervenej loctite... ;-)

07.06.2006, 22:23 |
bawor tam je asi problém aby to potom nebylo vyosený to by si se asi divil co by to dělalo
no kdyby to bylo vyosene tak to by byla mazec jizda! :-)) , ale pokud zachovas polomer (100mm) tak to musi sedet presne dle tveho nakresu. ale nevim jestli je to dobre reseni, radeji bych shanel kola 4x100
Bawor ... rika ti neco "roztecna kruznice"?
no vesti problem vidim v tom ze u vetsiny aut srouby nejsou v bubny(tam je sila 4-5mm) ale prochazej skrz buben do naboje
navic se mi to nezda jako dobry reseni to rozvrtat.. v miste kde sou ty srouby nejbliz u sebe tak tam je sotva 3mm stena..
pokud tam zalepi cerva tak nevidim problem
...je to pro mě, takže dík za názory typu sehnat kola 4x100... kola který budou se ve 4x100 nedělají... ;-))) tudíž nepřipadá v úvahu...
Kždopádně lupnout tam červa je dobrej nápad, ale spíš nelepenýho s vyříznutým šlicem aby šly použít obě rozteče... když už... :-)
Honza2.016V: v tomhle případě naštěstí do náboje neprochází takže v poho... aspoň teda jestli si to dobře pamatuju co jsem měl bubny rozebraný...
ja myslel zalepit jen pro pojisteni, ne nastalo ;-) vyriznuti drazky pro sroubovak je samozrejmost :-)
no osobne bych vymenil buben za nejakej 5*100. pripada mi to bezpecnejsi i rychlejší

09.06.2006, 08:07 |
Alííí tmx.806: Kamarád má tekhle rozvrtanou Feldu už asi 5 let, jezdí 195-50-15, a zatím bez problému...
by mě zajímalo jak to je konstruovaný.. jak ten buben pak drží?

09.06.2006, 09:25 |
Alííí Teď koukám na ten obrázek nahoře.... Ten můj kámoš má ale 9 děr v náboji !
vymenit naboje, tohle je cesta do pekla

09.06.2006, 11:09 |
Alííí Ještě mě napadá, že ten kámoš má vzadu kotouče...upsss. Takže jinej případ, než tu řešíme. :o(

09.06.2006, 12:30 |
jolik Myslím že lukaash má pravdu vtom zesílení v místě šroubu
Honza:buben je nasazený na osičce a v tom bubnu jsou ložiska.
Tmx:co to máš za autí?
jolik: no, ja mam mam P806 (necekane), ale tohle pro FD-ondru - neco jako zakazka...