Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > laďáček doporučení ?

 o Navštíveno 738x o
o 17.06.2006, 11:14 | jozamucha
cusik , chtel bych ladak na feldu , ale nechci aby to řvalo , jak je na tom Laityng se zvukem ? vybral jsem si na strance

[ Link ]

obj. číslo :LNG.RKV1N-80

jeste me zajima ma nekdo zkusenosti s firmou AXONtuning ? diky


o 17.06.2006, 12:04 | Cossie
nevim jak na feldě, ale na fabii htp dělá laityng příšernej zvuk...
o 17.06.2006, 12:34 | Hnata
mam laityng na mem aute a zrovinka od tehle firmy :o) Majitel je vice nez v pohode a vazne sikovnej takze jsem si to od nej nechal i namontovat - vsak se staci podivat na tu jeho fabku - je videt ze neco umi ... nemuzu si na tu firmu stezovat. No a pokud jde o vyfuck: mam rovnou koncovku stovku dvouplastovej a je to velice prijmenej zvuk - vevnitr nedela moc hluku a tak se s nim da vydrzet i jezdeni po dalnici .... kdyz se zahreje tak ma takovej jemnej brumlavej zvuk (osobne mam nejradeji ten zvuk kdyz clovek jede z kope se zarazenym stupnem bez plynu - jak v nem bubla :o) )- za studena o sobe moc vedet nedava ...
o 17.06.2006, 12:34 | FD_Ondra
podobná zkušenost... hroznej kravál a rezne... layting nebrat!
o 17.06.2006, 12:36 | Hnata
mam ho na aute rok a o rzi ani pamatky .... a o kravalu se fakt mluvit neda ... rikam - prijemnej klidnej zvuk - teda alespon u toho meho typu - nevim jak jednoplastovy ...
o 17.06.2006, 12:37 | Hnata
asi bude delat nejakej rozdil taky obsah motoru (jsou ruzny typy vejfucku lisici se podle obsahu motoru) .. takze pro upresneni - mam 1.6
o 17.06.2006, 13:00 | jozamucha
jde mi o dvouplastovej vejfuk na feldu 1,6
o 17.06.2006, 14:36 | Hnata
no tak to je jednoduchy -mam tenhle coz splnuje tve podminky a je vic nez v pohode
[ Link ]
o 17.06.2006, 18:18 | kamil306
no nevím, ale asi to bude hodně záležet na autě, protože přes každej laityng kterej sem měl v ruce, bylo vidět zkrz:-) já ho měl třeba na 1,4ce 306ce a řvalo to tak akorát hodně:-) jinak nerezová koncovka přežila zimu, ale zbytek začal pomale rezavět. Ty kategorie do 1,4 a nad bude určitě odvozený od vnitřního průměru trubky.
o 17.06.2006, 19:15 | Cossie
jasně, to jakej bude ten výfuk dělat kravál záleží na tom jak hodně je utlumený výfukový potrubí před koncovým tlumičem, myslim si , že je vcelku jedno jestli je to layting nebo jiná "levná" značka, konstrukce bude asi dost stejná (s dražšími výfuky nemám zkušenost)
co se týče rzi : mám na autě WM výfuk ( 4 roky ) a přesto, že auto přes zimu spinká v garáží :-) tak rezne vcelku dost, jak povrch tak vnitřek - nedávno jsem koukal dovnitř a zjistil jsem,že už tam z těch trubek zbyly jen torza :-( , otec má KM ( 3 roky ) a přesto, že jezdí přes zimu, tak povrchový rez zatim žádný, akorát se odlupuje barva, dovnitř jsem nekoukal :-))
o 17.06.2006, 19:36 | Hnata
absolutne nechapu .. .to jsi musel narazit na nejaky divny kus pac kdyz se podivas na muj vejfuck tak je uplne v pohode a absolutne bez rzi ... a to jezdim nonstop zima leto
WM bych na auto nedal pac neznam nikoho kdo by s nim mel dobre zkusenosti
Hodne bych veril Remusu ale ten dela na muj vkus moc randal a na jezdeni po dalnici pres republiku to skutecne nejni
o 18.06.2006, 09:22 | Dr.T
Hnata, nechci byt sprostej, ale snad nechces tvrdit ze remus dela kraval, kamo vzbud se. a pry vetsi nez laiytng. Proboha co to tady tvrdis. ja sam jezdim s laityngem uz 4 rok, pokud byl na 1,6 atmosfere tak to dela kraval a neskutecny na dlouhe cesty, ja si zvyknul, ale kdo nebyl zvykly tak mu to vadilo, ted ten samy kus na 1,8T a celkem prijatelne se ztisil, jako u kazdeho turbomotoru. a rezavet trochu malo rezavi, i kdyz v zime temer nejezdim. Ale netvrd ze remus dela kraval proti laityngu.
o 18.06.2006, 12:02 | Hnata
ja netvrdim ze to musi byt pravidlem - ja rikam pouze jake mam zkusenosti - nikdy jsem na aute remus nemel ale na stejnem aute uz jsem jej slysel! Kdyz jsem si vybiral vyfuk tak jsem obihal kamarady a nechal jsem se vozit abych zjistil co mi nejlepe vyhovuje - remuse jsem zkousel tady v plzni na uplne stejnem modelu auta (escort MKVII 1.6 ) a laityng v brne taky tak ... z toho co jsem slysel jsem to takhle zaradil ... jestli mas jine zkusenosti - muze bejt nehadam se - na kazdem aute to bude jine. To je jako s tim reznutim - tady si muzes vic prispevku ze rezne ale kdyz se podivas na ten muj tak to tomu neodpovida. Ovsem dvouplastovej laityng (alespon na mem aute) kraval nedela ... to proste ne ...
o 18.06.2006, 22:11 | DITR
laytingy nebrat....po roce to rezne jako kráva
o 20.06.2006, 21:53 | kamil306
Hnata, nevím, ale jak sem napsal vejš, laityng je průchozí trubka (si ho sundej a mrkni se) nevím jak ty levný remusy, ale ten co mám (na typ auta) nedělá zdaleka takovej kravál, spíš jde víc do ostra, ale až tak od 6,5tis. ot. navíc má homologaci, tak jak by taky mohl...ale uniká mi, jak by mohl remus dělat ještě větší randál, leda že by se vyklepl kat a dal třeba rezonátor místo středu:-))
o 21.06.2006, 10:47 | CervinVega
jablka a hrusky... jakejkoliv univerzal bude vzdy kompromis... ladeny vyfuk (bavime se o koncovem tlumici s kusem trubky s drzaky a pod s atestem) stoji od 10tis nahoru, na vetsinu aut (pokud neni v akci) nejakych 15-20tis... za to dostanete nejakou zaruku, ze alepson neklesne vykon a uvnitr se bude moct dat vydrzet, stejne tak ze nezrezne za 2 zimy...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.318 sekund.