
Navštíveno 1124x

nejak jsem nenasel tech 800-1200,- baku na low compression forged pistons :-) takze 2hodky prace a jsou mezi nama :-)

pro srovnani

slo to vzit jeste o vic, ale takle to bude stacit... silu dna jsem nezmensil, v podstate jsem odebral "zbytecny" material (nebot napr u 2,0 motoru jsou hodne podobne, ale naopak materialem navysene, prave kvuli cr pomeru)... je jasny, ze kovany miskovity budou lepsi, ale amici vali i na uplne seriove a resi to tesnenim (ktere pak ma tendenci fouknout) :-)

cim si to brousil? ty woe na tohle jsem zvedavej, co to udela :o)
chci jen upozornit že to že jsi posunul první kroužek blíž spalovacímu prostoru může mít fatální následky, třeba moje písty je maj oproti origo znatelně níž ...

22.06.2006, 20:49 |
Honza2.016v | Upraveno: 2006-06-22 21:37:17
myslím že tahle vdálenost je ještě na hranici únosnosti..
doporučuju dno pístu a spalovací prostor v hlavě dokonale vyleštit
jak si na tom s váhou/resp. vyvážením?

22.06.2006, 20:59 |
FXS noooo taky způsob jak to vyřešit, jsem zvědavej jak to poberou :-)
To Mar: Ale on je nepriblizil, jen ten pist nebude jakoby dojizdet na hranu vlozky pistu, ale bude utopenej o tech par mm co to ubral. kazdopadne jako Honza, vylestit a hlavne vyvazit...
ty tam to turbo proste musis nacpat co :))
Mar- jako na tom co rikas urcite neco je, ale ty pistni krouzky tak jako tak odvadi tusim 90% celkoveho tepla z pistu, jestli jsem jim to vic zprostredkoval je na nich aby to pobraly .-)
Hon- lestit je budu, vyvazene mam jen ojnice (jakoze srovnane na jednotnou vahu + vyvazenou kliku), ten srovnam ty pisty a pak asi budu muset znovu vyvazit ty ojnice, podle toho postupu jak sem daval Tappaja
Repro- njn, uz bylo na čase :-)