Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Brigestone Potenza S-02A

 o Navštíveno 2125x o
o 22.06.2006, 22:07 | MarauderZ28
Tak sem včera nahodil gumy na Probe to co sem si dovolil k autu sem si nedovolil snad k ničemu co sem sedlal (civilní auto), mám tu jednu príma zatáčku na zkoušení, sem měl co dělat aby mě to nevyhodilo ze sedačky, ale auto se nepohlo ani o centimetr a včera v tom slejváku všichni se ploužili jak posraný a Probe letělo jak šíp koleje nekoleje vůbec nechápu takovejhle pocit z jízdy za deště neznám .... Fakt špica


o 22.06.2006, 22:49 | clown
:o))

co ho vubec Tyne vosoupavas :o)))
o 23.06.2006, 00:01 | u-geen
hm, ja koupil Turanzy ER300 a taky vyborny. Bridgestone asi umej :-)
o 23.06.2006, 07:27 | FXS
RE 050A a taky spokojenost
o 23.06.2006, 09:36 | MiraF
clown:...on ho Týně zašoupává!,:-))))
o 23.06.2006, 09:51 | CervinVega
MiraF- no to je snad normalni, ne? :-)
jinak ty Potenzy jsou fakt dobry pneu...
o 23.06.2006, 12:24 | Petrvti
Mar: tos ještě nejel na S03 :-)
o 23.06.2006, 14:59 | PRESS
jj taky mám na auto Potenzy a špica, vím že si můžu dovolit stejnej styl jízdy za sucha i za mokra
o 23.06.2006, 16:26 | aka | Upraveno: 2006-06-23 16:27:36
To PRESS:

Takových s podobným názorem jsou plný hřbitovy (a bohužel i těch, co jim stáli v cestě). Fyzikální zákony platí pro každého i pro namachrovance!
o 24.06.2006, 10:15 | Kapka (M)
na Prelude jsem mel Potenzy S-03...a fakt že špičková guma...ted mam na eRSku Sporty9000 a ty Potenzy byli uplne jinde,,,ale dost se jim rychle ztracel vzorek...
o 25.06.2006, 15:10 | out
kapka: to je právě ta dan zato, že byly uplně jinde:-)
o 25.06.2006, 18:46 | Scream
Press: tak to je videt, ze na suchu jezdís jeste hodne pomalu:-))))
aka: vážně inteligentní výjev.
o 25.06.2006, 19:22 | Luke_288
aka: co to? jak muzes vedet, ze nejezdi treba relativne pomalu na suchu a tak jede stejne rychle i za deste?
o 25.06.2006, 19:41 | RedBaron
No jo, chlápek z mravnostního :o)
o 26.06.2006, 10:45 | PRESS
to aka : speciálně pro tebe, nevím jak rychle jezdíš ani co máš za auto ale já mám Felicii 1,3 MPI a nemám potřebu jezdit jak prase a rychlosti dodržuji, což znamená, že si můžu dovolit jet 90 km/hod po rovině jak za sucha tak za mokra !!!!!!!!!!!!!
o 26.06.2006, 14:09 | aka
To PRESS:

Jezdi si, jak chceš, snad tě nepotkám. Nikdo tady nepsal o tom, že jezdíš jako prase. A jestli jezdíš jen po rovině, tak jsi šťastný člověk. Ještě jsi nezapočítal dálnici. Nemyslím si, že má guma stejnou přilnavost za sucha či mokra, rychlost 90km/hod. je pro vznik aquaplaningu až až.

Nehodlám moralizovat, jen vyvracím tvůj výrok "vím že si můžu dovolit stejnej styl jízdy za sucha i za mokra". To je celé.
o 26.06.2006, 14:21 | Daryl (A)
aka: trosku se zamysli.

ja taky jezdim stejne jak za mokra, tak za sucha.

Za sucha jezdim svizne coz znamena, ze potencial pneu nevyuzivam ani na 30%. Mozna i mene. Tudiz na mokru moje bezna jizda spotrebuje rekneme 70% potencialu. A pokud jsi nekdy jel na opravdu dobrych pneu s kvalitne serizenym vozem, tak vis o cem je rec. Tady malokdo jede "na krev". A tim padem nemusime mit obavy ani z aquaplaningu. Mne se teda jeste nestalo, aby mne louze nejak rozhodila. Velkou louzi vidim z dalky, malou louzi kvalitni pneu prejdou bez problemu.

Z toho vyplyva, ze opravdu si muzes dovolit stejnej styl jizdy za skoro jakychkoli povetrnostnich podminek.
o 26.06.2006, 14:39 | Pagoš
Jj, asi jako Daryl...
o 26.06.2006, 15:59 | aka
To Daryl:

"Velkou louži vidím z dálky"? ....ale Press by před ní nebrzdil, Press by jel svých 90km/hod. a tuto velkou louži by stejnou rychlostí prosvištěl, alespoň podle toho, co píše. Už víš, o čem píšu? Mimochodem při perfektním stavu našich silnic (samé koryto, díra, kolej, rozpadající se krajnice) )dokážeš otipovat hloubku louže?

P.S.: Moje původní reakce však měla smysl ten, že se často, zejména na dálnici setkávám s pošuky, kteří mě za silného deště předjíždějí 150km a vyšší rychlostí, protože si myslí, že pro ně v jejich A6, A8, atd., našlapaných elekronikou, fyzikální zákony neplatí. Jaký je pak jejich údiv, když zjistí, že tomu tak není.
o 26.06.2006, 16:07 | Daryl (A)
aka: tak tady je zakopanej pes. My o voze a ty o koze. My rikame, ze nemusime menit styl jizdy a ty ze se v desti neda jet na krev.

My nejezdime na krev, my jezdime normalne (limit +20km/h max) a tudiz diky dobrym pneu nemusime za deste odstavovat vozidla.

Neznam nikoho, kdo by BEZNE jezdil nadoraz a vsude.

ad louze: velka louze je pro mne treba silnice pod vodou v delce 20m.
ad louze2: takovou louzi povazuji za prekazku stejne jako obrubnik. A podle toho se chovam. At je sucho nebo mokro.
o 26.06.2006, 16:43 | PRESS
jako Daryl
Aka už se prober, beru v potaz plynulost jízdy , nevím proč bych podle tebe měl projíždět kalužemi na krev???., asi přizpůsobím styl jízdy povrchu komunikace!!!!!. Podle tvých reakcí to ale vypadá že jsi jeden z těch co jezdí za sucha co to auto dá, ale jakmile je mokro, tak jezdí 30.
A konec, tadle debata nemá smysl.
o 26.06.2006, 20:29 | aka
1/ vím že si můžu dovolit stejnej styl jízdy za sucha i za mokra
2/ asi přizpůsobím styl jízdy povrchu komunikace!!!!!

Tyhle dva body mi přidjou diametrálně odlišné, někdo si asi nevidí do úst.

Pressi, mílíš se, já jsem ten typ řidiče, který přizpůsobuje jízdu stavu a povaze komunikace a dalším podstatným věcem. Proto, když jsem za sucha určitou zatáčku schopen projet řekněme v 80km/hod, tak za mokra je mi jasné, že bych to ustát nemusel. Ale podle bodu č.1 si ty myslíš, že ano. Ve druhém bodu už se ale přikláníš k tomu, co říkám já. Tak kdo tu mloví o voze a kdo o koze?

Ale máte pravdu, nechme toho...
o 26.06.2006, 22:08 | aka | Upraveno: 2006-06-26 22:09:45
To Daryl:
-------------------------------------------------------
1/ 26/06/2006 14:21 Daryl (A)
A tim padem nemusime mit obavy ani z aquaplaningu. Mne se teda jeste nestalo, aby mne louze nejak rozhodila. Velkou louzi vidim z dalky, malou louzi kvalitni pneu prejdou bez problemu.
-------------------------------------------------------
2/ 26/06/2006 14:23 Daryl (A)
mne vzala druha zatacka (pravotociva lomena) hned za krystofem. Ale to bylo vlhko a ja mel na predku nouzovou gumu.
-------------------------------------------------------

Daryle, Dyryle, ty pokrytecký vtipálku. Že ty sis myslel, že tu zatáčku z za vlhka projedeš stejně bravurně, jako za sucha?! A že jsi měl na předku nouzovou gumu, no s tím jsi měl počítat, ne?!
o 26.06.2006, 22:37 | tappaja
No co kdyby to nahodou vyslo... Nevyslo. :o)
o 26.06.2006, 22:38 | PRESS
2/ asi přizpůsobím styl jízdy povrchu komunikace!!!!!

Takže todlenc byla reakce na to zda je silnice děravá nebo ne, viz tvůj příspěvek :

26/06/2006 15:59 aka
To Daryl:

"Velkou louži vidím z dálky"? ....ale Press by před ní nebrzdil, Press by jel svých 90km/hod. a tuto velkou louži by stejnou rychlostí prosvištěl, alespoň podle toho, co píše. Už víš, o čem píšu? Mimochodem při perfektním stavu našich silnic (samé koryto, díra, kolej, rozpadající se krajnice) )dokážeš otipovat hloubku louže?

A mimochodem ty dva body mají jistou souvislost a to je "styl jízdy" ale to ti asi nic neříká
o 26.06.2006, 22:59 | aka
Takže ještě jendou a naposledy. Reaguji na tvé..."vím že si můžu dovolit stejnej styl jízdy za sucha i za mokra"...které jsi psal na počátku diskuze.

To druhé, co jsi psal, tedy že..."asi přizpůsobím styl jízdy povrchu komunikace!!!!!" je v pořádku, plně s tím souhlasím, ale je to v hrubém rozporu s tím, co jsi psal jako první.

Vidíš, v tom prvním píšeš, že si můžeš dovolit stejný STYL za sucha i za mokra. To znamená, že jedeš za mokra i za sucha naprosto totožným STYLEM (rychlost, atd..).
o 26.06.2006, 23:20 | Scream
no ted sem si to precetl a uplne si me dodelal. no fakt ze bych brdil před louží....:-))))))))))
o 26.06.2006, 23:21 | aka
Upřesni to.
o 26.06.2006, 23:24 | Scream
to už po me nechtej, dal se fakt k tvoji komedii nechci vyjadřovat.
o 26.06.2006, 23:36 | aka
Aha, k mojí komedii. Tak to potom ano. Asi stejně tak jako já k tvojí v jiné sekci ohledně pneumatik. Víš, u mě vítězí fakta a klidně i slovíčkaření a když někdo někoho za něco odsoudí a nedokáže to ničím pádným podložit, tak diskuze opravdu nemá smysl.
o 26.06.2006, 23:39 | tappaja
aka: Nic si z toho nedelej, tady na foru je, kdyz na to prijde, kazdej ten nejvetsi odbornik, at je to pres gumy, drifty, kafe...
o 27.06.2006, 09:45 | unregistered001
aka: ja to podlozil, zatim to nikdo stejnym dukaznim materialem nevyvratil
o 27.06.2006, 17:20 | Netsitte | Upraveno: 2006-06-27 17:43:09
Safra, tady to taky pěkně jede se dívám.

Takže:
26/06/2006 14:21 Daryl (A)

aka: trosku se zamysli.

ja taky jezdim stejne jak za mokra, tak za sucha.

Za sucha jezdim svizne coz znamena, ze potencial pneu nevyuzivam ani na 30%. Mozna i mene. Tudiz na mokru moje bezna jizda spotrebuje rekneme 70% potencialu. A pokud jsi nekdy jel na opravdu dobrych pneu s kvalitne serizenym vozem, tak vis o cem je rec. Tady malokdo jede "na krev". A tim padem nemusime mit obavy ani z aquaplaningu. Mne se teda jeste nestalo, aby mne louze nejak rozhodila. Velkou louzi vidim z dalky, malou louzi kvalitni pneu prejdou bez problemu.

Daryle ty využíváš za sucha potenciál pneumatik na 30% možná i méně ? Tak to je hodně zajímavy fakt-jen doufam, že Tě nepotkám cestou do práce.
"A pokud jsi nekdy jel na opravdu dobrych pneu" Daryle Daryle, to by mě zajímalo, ktéré že to jsou ty dobré pneu, když v jiné diskusi zarytě tvrdíš, že jsou rozdíly v pneumatikách jsou mizivé!! pochlub se na čem tedy jezdiš? Jsou to gumy z hypernovi, nebo z Lídlu?
o 28.06.2006, 14:05 | Kapka (M)
hm...docela dobra diskuze...nebudu se ted navažet ani do jedne strany...ale muj nazor...pokud budu kupovat gumy napr pro mladou na jeji fačko co jeste jezdi na plyn,tak tam klidne koupim gumu za 1000....protože to ma vykon nicnic koni...ale když jsi jdu kupovat gumy na svoje auto /cca okolo 220PS/ a pro svuj zpusob jizdy /jezdim rad dost rychle jak na suchu tak i na mokru/ tak se snazim koupit co nejlepsi gumy..tzn.že si prečtu nejake testy,srovnani atd...a takže guma pro moje auti je okolo 6000,- za kus....a jelikož ten malinkej kousek gumy je to co me drží pri 200 na asfaltu,tak na tom nebudu nikdy šetřit,a nebudu kupovat nejakou gumu taňttong noname atd...asi tak...
o 28.06.2006, 15:34 | schwaboid
No, měnit styl jízdy za sucha či za mokra mě přijde normální. Komu ne, ...
Nebo spíš jde jen o to vytočit toho co vás slovně napadnul ?
o 28.06.2006, 16:31 | Luke_288
u me je teda asi neco spatne. pokud prsi(ne tak, ze to nebere ani druha rychlost steracu), na dalnici muzu jet uplne v klidu tech 150-160 jako ti posuci v A6,A8, v rychlosti 90km/h jsem uz parkrat vletel do vyjety koleje plny vody a jeste nikdy se mi nestalo, ze bych dostal takovej aquaplaning, ze by me nejak zasadne rozhodil. navic dle me je lepsi pred velkou louzi lehce pribrzdit a vyslapnout spojku...a gumy? eagle F1, asi holt dobre odvadi vodu..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.317 sekund.