
Navštíveno 1526x


29.07.2006, 19:25 |
Kolda Tak už jsem zde psal o MX 5 a dneska jsem se byl projet v cougaru, sice jen 2.0 16V, ale mně to úplně stačí, tu 2.5 bych ani nechtěl - spotřeba, pojistka...má tady někdo, zajímaly by mne zkušenosti, četl jsem, že to není moc spolehlivé auto, hlavně ty první modely..podle mne to zase tak hrozné nebude, když je to "vlastně" mondeo..
Za kolik se dá s tím 2.0 16V jezdit? Nějak nemám představu, škoda, že nějaké takové auto nedělá koncern VW, být v tom 1.8T, tak bych neváhal.Díky za info
myslíš toto?...se mi taky líbí,ale stejně bych ho neuživil :-(

sorry tahle je správná


29.07.2006, 23:32 |
Hnata motorove nejni spatny pac jsou to motory mondea a zrovna bych rekl ty nejspolehlivejsi - ovsem to vis je to loterie - narazit na takhle starsi auto v dobrem stavu je tezky - navic se muzes vsadit ze ho minuly majitel nesetril...
spotreba bude tradicni - vsechni fordi maj proste velkou ale ne tak strasnou :o)
Co se tyka auta tak je to muj oblibenec - vybava je na spicce v tehdejsich fordech - nechybi napriklad klima a palubni pc. Moc super je taky to jak je velkej i coby auto pro ctyri lidi - na zadni sedacky je sice tezsi se dostat ale nabizeji super sezeni i vetsim lidem. Kufr taky nejni nejmensi takze muziky se tam vejde dost a dost ... proste do dnes si vycitam ze jsem nevzal tohle a koupil esco ....
Kolda: Group má teď VW Eos

A nebo potom, co ještě Audi TT???
výrok: " stačí mi 2,0 16V a 2,5V6 nechci kvuli POJISTCE a spotrebe", se mi líbí:-) jakej je prosimte rozdíl v pojistcemezi 2,0 a 2,5? myslim že zadnej, stejne tak jako poodle me nebude skoro zadnej rozdíl ve spotrebe

30.07.2006, 11:42 |
Kolda Mára_VR6:no jasně, ale mně se do toho zase nechce cpát tolik peněz a TTko je přece jen dražší...

30.07.2006, 11:51 |
Kolda Scream: nevím přesně, něco kolem 3tis., kdybych se s tím vešel do 2500, tak bych ještě uvažoval, ale takhle je to nad 2500...
No s tou spotřebou nevím, kámoš má 2.5 6V v Probe a spotřeba tedy nic moc, známej to měl v předešlé generaci Mondea a taky si stěžoval. Podle vlastní zkušenosti, mám fiestu 97" 1.25 zetec vím, že ty fordy žerou dost, jak už tady někdo psal, takže mi opravdu stačí ten 2.0 16V...líbí se mi golf IV nebo třeba octavia RS, ale zase si říkám, že golfa, aspoň tady u nás, má každý druhý a těch cougarů zase tak moc nejezdí..motorově u mně samozřejmě vyhrává VW, hned bych vzal golfa GTI, otec má superba 1.8T, chipnutého na 190HP, pořád to honí a za najetých celkových 60.000 má průměr 10.7, na to bych se s tím 2.5 6V při té jízdě asi nedostal...
envim,todle auti nejede nejak extra ani v jedne z verzi motoru,udajne byli nejake limitovane edice/nekdo tu psal tusim/,ale to je asi uplne mimo tema.Pokud chces nejakeho "jakoze sportaka" bez do osvedceneho Mitsubishi Eclipse-nejede,ale zase nezere,je bezporuchovej...Pokud fakt sportak za ty love jedine asi 200sx..
Tak sem sem hodil Fotky lumpyho káry, jelikož on sem chodí minimálně, jinak spotřeba je někde mezi 10-12 litry po městě a co se týče spolehlivosti, tak tam neni žádnej problém, když se o to člověk stará.Tohle je plná palba a jízda v tom je parádní.Jsou tam nějaký ůpravy a doplňky od wolfa včetně výfuku a má to fantastickej zvuk.

tvrdit že Ford motory moc žerou u Probe je píčovina neb ten motor nemá s Fordem nic společnýho :o)

30.07.2006, 14:00 |
Kolda MarauderZ28:O.K., já to beru, zase se v tom tak moc nevyznám, co si ale pamatuji, tak už tady myslím byla dříve diskuze ohledně toho motoru, jestli si to dobře pamatuju, tak to byla Mazda, ale fakt nevím...
Dokázal by mi tedy někdo říct, jaký je zhruba rozdíl ve spotřebě mezi 2.0 16V a tou 2.5kou V6?
2,5 ma podstatne lepsi zvuk a nemusis ji tocit jak 2,0 a pojede lepe. a spotreba? nechapu, dle me vyssi obsak zere mene, ja jezdim s 2,5 za 8 - 8,5 na dalku a to nejsem zadny lenoch, jede to svizne ikdyz to tocis jen do 3tis., v meste je to horsi tam se pod 10 tezko dostava, ale to asi s kazdy autem....naposled mi PC ukazoval nejakych 10,8 ikdyz to honim po meste tak do 12-13 se vlezu. ale hlavni vyhoda u 2,5 je, ze kdyz chces tak to jede a o tom to je ne???
jasny, cim rychleji to jede tim rychleji pribejvaji body a umira podvozek na nasich cestach :-D

30.07.2006, 15:43 |
Mario hehe.o))) 2,0 vs. 2,5 :-) pojistka je stejna a spotreba taktez :o)
Jedinná nevýhoda Cougaru jako "nástupce" Probe je ten, že jede podstatně hůř ta 2,5 což je docela ostuda, pokud by se dalo jako že nedá sehnal bych ST Cougar ten má aspoň 200 HP .... Jinak Cougar bez tuningu aspoň kola dle mě vypadá naprosto děsně ....
no me ta 2.5 Duratec prinde lina jako svina, kdyz ji ujedu s mym JTD :D ale ten co ma lumpy ma v prdeli jednu klapku este. Jinak co se tyce vzhledu jinej cougar nez cernej je hnus, serie se mi taky nelibi, ten kit od wolfa je fakt paradni, svezeni pohodlny, sedi to dost dobre, vzadu si sice moc neposedim ale co se da delat, jinak probe 2.5 jede fakt daleko lip, ale zas nema takovej zvuk, to je fakt narez.
ale je to tezky auto, takze zadnou super akceleraci necekej.
až bude mít Cougar takovejhle zvuk tak mu vyseknu poklonu :o)
www.camaro.cz/xxx/V6a.mp4
www.camaro.cz/xxx/V6b.mp4

31.07.2006, 04:42 |
Daryl (A)
spotreba ? Pojistka ? To si delas srandu ? Jaky bude rozdil mezi 2.0 a 2.5 ? Pokud teda koukas hlavne na tyto dva parametry, tak asi koukas do spatneho segmentu. Takova corsa 1.0 12v by byla asi to prave pro tebe. To mi proste hlava nebere ...
200sx je uplne nejvic nejporuchovejší auto co znam :)) hrozne dlouho sem ho chtel, ale ty poruchy... porad to ty kluci resili v dilne, porad jim neco nefungovalo
neni nahodou tahle 2.5 vlastne 2.6, ze je v ty vyssi sazbe pojistky?
semysak: záleží na datu výroby, původně to byly 2544ccm až pak tuším od června 2000 se začali objevovat 2495ccm. Takže dle mě vše před 06/2000 spadá do vyšší sazby ručení a po 06/2000 záleží na tom, co je v techničáku, protože se snad montovaly oba motory souběžně

31.07.2006, 10:37 |
Kolda Právě tohle mně štve, kousek a je to vlastně vyšší pojistka...Jak tady psal Daryl, tak takový obsah teď mám - fiestu 1.25zetec 16V a spotřeba taky přes 10, když to honím...ta 2.5ka by mi nevadila, kdyby to aspoň jelo, měl jsem to půjčené na dva dny a na ten obsah tedy nic moc, jak už jsem psal, máme doma superba 1.8T chip na 190HP a nedá se to srovnat, pojistka lepší, spotřeba taky...
by mě teda zajímalo jak o 250 kg těžší kráva jako Superb s teoretickejma HP 190 ... (který určitě nikdo neodbrzdil takže kdo ví) může jet nesrovnatelně líp jak 170 HP Cougar .... Navíc 1,8T co s ní sem jezdil měla spotřebu nečiplá 12-14 po Praze, což ta 2,5 Duratec bere taky ...
jen dotaz když už je o tom řeč jel jste někdo ve verzi s automatem ?

31.07.2006, 11:39 |
Kolda Hmm, nevím no, otec má na tom superbu najeto 60.000, za celkovou dobu průměrná spotřeba 10.7l a to jezdí denně na firmu 10km tam a 10 zpět, občas nějaká dálka, dovolené..
Kupoval ho nového, byl celkem zklamaný z té jízdy, takže ho nechal po půl roce chipnout, byl to nějaký kluk od Bosche a pak měnili vačku, ten majitel toho salonu je starý závodník, takže si s tím celkem pohráli a na brzdě to bylo, 193HP...ale možná to je prostě jen pocitem z jízdy, mně se to prostě nezdálo ono v té 2.5ce...
asi proto ze ten 2.5l cougar opravdu vubec nejede,to se potom zda i 1.8t jako raketa

31.07.2006, 13:35 |
Lumpy Nekterý třeba jako já spadají pod 2,5 mam 2495cm3 tzakze rucení celkem v poho po praze jezdim do 12 a jak psal reproboy je fakt ze mi to nejde protože momentalne mam v prd. IMRC modul na otevíráni klapek v sání jínak to jezdi hezky jel jsme v nekolika v práci.. a kupovat cougara s dvoulitrem je na podle me kravina ....