
Navštíveno 1665x


02.08.2006, 16:02 |
Duri Chtěl bych na Oktu Combi 81kW nějakou bud koncovku nebo výfuk
chtěl bych aby to mělo pěknej zvuk a aby to bylo slyšet....nějakej brutálek...
nevím jestli se dá koupit jen koncovka nebo celej výfuk
kdyžtak doporučte
Tak každopádně koncovka ti zvuk neudělá a pokud tak minimální, pokud cheš brutální zvuk tak kup tlumič, ale u diesela to nemá podle mě smysl, je to podle mě něco jako když chceš dát na diesela BOV jen kvůli tomu efektu, dal bych jen oválnou koncovku.

02.08.2006, 19:48 |
Duri M.Á.R.A.: takže u diesla nemám šanci se zvukem?
Určitě šanci máš velkou,ale chce to vědět jak na to a nebo od koho atd...už jsem pár naftovejch aut viděl a zvuk dost dobrej!

02.08.2006, 21:28 |
Duri Tanzen: fakt? Určitě do toho nechci vrazit kotel peněz....můžeš mi dát nějakej návrh co tam dát?
chces zvuk vyrizni tlumice + kat a nech navarit jen trubku od turba az k zadnimu narazniku a nakonec si navar nejakou peknou koncovku a bude ti to hrat skoro jak benzin s ladakem
Duri : No hele zas tak dobře na tom nejsem,abych věděl přesně co a jak.Ale vim o jedný naftový Feldě a ta má pěknej zvouček :-) Ale plánoval jsem zkusit zastihnout majitele a zpovídat ho,ted asi šanci moc nemám,ale v Září kdy zase začnu chodit do školy,tak to bude šance větší :-).Takže když ho uvidim,tak se ho zeptám,a dal bych ti vědět,ale to ty potřebuješ vědět asi mnohem dřív vid ? :/
teda pokud si ekolog tak tam kat nechej ale bez katu to a lepci zvoucek
Machča : a nebude to takhle brutálně žrát ?
a k zvuku budes mit i nejakej narust koniku teda aspon ten motor pujde lip za plynem
Tanzen : ne u TDi jsou seriovy tlumice pouze k utlumeni hluku na spotrebu to vyraznej vliv nema no a rozdil 1/4 litru na sto tezko nekoho rozhodi

03.08.2006, 00:16 |
JR u TDI proste vyhodit vsechny tlumice a udelat trubku od turba az dozadu, jak uz psal Machca. Je to vyzkouseny a fakt to funguje

03.08.2006, 00:41 |
JP Kéž by všem takovým bezohledným idiotům brali techničáky...
JP: emise budou porad stejny, kat stejne po 60000 nefunguje skoro vubec, dnesni diesely sice smrdi, ale nemaj tak velky emise jako stary diesely.
Ja bych bral technicaky idiotum se skodovkama co zerou litr oleje na 1000km, to je smradek kdyz za nima jedete :)
trubka od zacatku po konec je nej reseni u diesela

03.08.2006, 08:58 |
Duri JP: důvod?
Tanzen, Machča: chtělo by to nějaký video kde bych si to mohl poslechnout:)))

03.08.2006, 09:00 |
Duri Tanzen, Machča: takže sehnat jen trubku a dozadu dát jen koncovku na krásu jo? nemusí být nijak laděná apodopně?vůbec nemám představu o tý trubce:)

03.08.2006, 09:16 |
JR jj proste trubku a koncovku

03.08.2006, 09:21 |
Duri JR, Tanzen, Machča: bude ten zvuk takovej hlubokej?

03.08.2006, 09:27 |
Duri Našel jsem ilustrační foto jak bych si to nějak představoval....dá se to z tech trubek a dvou koncovek takto udělat?


03.08.2006, 09:28 |
Duri nebo takto

Duri bude takovej brblavej nevim jestli hlubokej proste dobrej skoro jak benzin s ladakem a ty 2 koncarny jsou sice pekny ale cim min zatacek a rozboceni u vejfukovyho potrubi tim tim lepsi prubeh vykonu
ale je to vzhledny
JP : no nevim kvuli trosce vic decibelu by komu meli sebrat technicak jinak jak psal Reprak proste se casem kat zanese a prestava fungovat pokud je auto motorove v poradku tak se to na emisich neprojevi a ze z toho auta pujde ven trosku sazi je bezpredmetny protoze protoze ta troska castoc co je videt neni vubec skodliva daleko horsi jsou castecky co jsou tak jemny ze videt nejsou a navazujou se na plicni sklipky a ty putujou i z benzinaku takze asi tak
ještě bych neopoměl fakt, že kromě hluku venku bude mít tato úprava vliv na hluk i uvnitř auta, takže bych doporučil starý výfuk nevyhazovat, ať tam máš co vrátit až tě bude bolet hlava
Šestikule : asi jako u kazdyho otevrenyho vejfuku :-)
Ale u tdi to neni zas tak strasny
a benzín do zapalovačů vid :-)

04.08.2006, 01:46 |
JP 1. Z toho bordelu má radost jen majitel a pár stejně ujetých lidí. Ostatní ten hluk jedině nasere. Ona té-dé-í oktávka dělá už tak dost bordel a není jediný logicky obhajitelný důvod, proč by měla dělat ještě větší. Kdyby to bylo Ferrari, tak to pochopím, ale u něčeho jako je Octavie opravdu ne.
2. Zkus s 10 let starým autem projít emisema, sundat kat a projít znova.
3. Naftové motory produkují vysoké množství pevných částic - snad největší možné svinstvo (benzinové oproti naftovým téměř žádné). Že kurvíš zdraví lidem okolo víc než musíš jen kvůli tomu, že chceš aby ti to "dunělo" (čímž ty samé lidi sereš), to ti nevadí? Pak jsi prostě bezohledné prase, o tom nehodlám diskutovat.
Jinak argument s vylágrovanou škodovkou je na stejné úrovni, jako kdybych pod zprávu o dvojnásobné vraždě v ČR napsal, že to nic není, protože v Somálsku zavraždí denně lidí 10.
JP: saze ti z toho pujdou at tam mas kat, nebo jenom rouru

04.08.2006, 11:09 |
out | Upraveno: 2006-08-04 11:14:54
taky to lehce nechápu...když chceš mít zvuk jako benzín, kup si benzín...to chrochtadlo nech chrochtat jak chrochtá a max tomu pomož koncovkou at to teda vypadá když hraješ na stylig. hlasitý chrochtání fakt není nic moc a velkou paradu s tím neuděláš, inspiruj se Audi R10 TDI. zavodník co mu to bučí jako kráva a plive brikety, nepusobí nejlíp...
OT: dneska vedle me borec nalozil Alfe Brera a ten zvuk je vazne o necem jinym.
Já mám takovej pocit že ten zvuk u TD nejde tak lehce jako u dieselu bez turba. aspoň zkušenost z fábie. Motor bez turba jen s trubkou dělá bordel nevím jestli hezkej a sportovní ale bordel jo. stejnej motor ale s turbem a také jen trubka a rozdíl od origo minimální. kup si V6 a výš, nebo nějakej vysokootáčkovej benzínovej motor motor a bude Ti hej. Ale i obyč benzínovej motor s dobrým výfukem hraje oproti dieselu krásně.
Všichni briketky + Machča prominou =o)
Jp : uz jsem ti napsal ze ty viditelny pevny castice (saze ) nejsou takovy svinstvo horsi jsou ty mensi neviditelny protoze se vazou na plicni sklipky jo a benzinaky zase produkujou jiny svinsta nez natfy co si budem vykladat
Masuzapi : vis je to tim ze fobije ma moc uzkou trubku od turba dozadu chce to aspon 66 prumer ale komplet jen rouru a taky je to tim ze je to 96kw PD a to toliko nehraje jako 81 kw kde je rotacka
PS : benzin patri do letlampy proto si kupuju letlampu
Ale je fakt ze Tdi ma kroutak tam kde si benzin muze nechat zdat a kdyz to nebude tocit do sracek jako ja tak to ani saze neplive

05.08.2006, 00:53 |
JP | Upraveno: 2006-08-05 01:00:23
Machča:
Vůbec mi nešlo o diesel x benzín, ale asi takhle - ty "viditelné" částice se asi z plic vypaří, žejo?:). Ono to není tak, že jsou PČ viditelné a neviditelné, ale tak, že když je těch "neviditelných" hodně u sebe, tak jsou "viditelné".
Pevné částice většinou nezůstávají v plicích, ale jsou tak malé, že proniknou do krve a poté se pohodlně usadí v těle, většinou v játrech, kde dráždí okolní tkáně a postupně vyvolávají rakovinu. Mimoto mají například velký podíl na výskytu alergie (nejen) u dětí. Dnešní zážehové motory neprodukují už prakticky žádná svinstva (samozřejmě pokud se nenajde hovado, které sundá kat) kromě CO2, což je přirozený produkt hoření a neumím si představit, že by se dal zcela odstranit (zákon o zachování hmoty). Pevné částice produkuje zážehový motor oproti dieselovému naprosto minimálně a to jen tím, že "žere" olej (což se u novějších motorů skoro neděje). Oproti tomu naftové motory produkují (kromě CO2) oxidy síry a velké množství pevných částic. To se samozřejmě omezuje katem a filtrem pevných částic, i když zdaleka ne úplně (maximálně asi 90%, tuším u Toyoty D4D). Když ty díly někdo odstraní kvůli hlasitějšímu chrochtání, mají pevné částice volnou cestu "na vzduch".
Zkus se projet se sériovou Octavií TDI (s plnohodnotným výfukem) v Kalifornii (tam, kde bez problémů jezdí zážehové 5.7l apod.) a první policejní hlídka tě sestřelí ze silnice. Právě kvůli ekologii. V některých státech USA jsou diesely zakázané úplně a asi to není bez důvodu.
Jinak benzín má taky krouťák tam, kde si diesel může nechat zdát:)
nevypari ale telo je vylouci proste se neusadi nenavazou v plicich sakra kdybych si tak jen vzpomel na ten odkaz toho posudku
No jo ale v usa zase taky kazdej kat nema ani u benzinu mimo to zemedelsky stroje jedou na diesel i v USA a kamiony taky sice tam jezdilo par benzinovejch ale to uz je historie navic u bezinaka je kat daleko dulezitejsi nez u ropy ale treba takova benzinova fiesta z r. 99
ho taky vubec nema uz od vyrobce a nikdo si s tim nelame hlavu
A pokud nekoho nenapadne do naftaku nalejt starej trafoolej v kombinaci s naftou a jezdit na takovyhle jedy tak moderni diesle maj vazne o hodne lepsi emise nez stary D a TD a je to zapricineny primym vstrikem nafty navic u ropaku je kat nerizenej takze jakmile prestane fungovat tak se to stejne vetsina lidi nedozvi a kdyz se zacpe a pojede se s nim do servisu tak ho stejne rozriznou prorazej v vrchu zavarej a vratej
Navic jsem psal ze tam ten kat muze s klidnym svedomim nechat protoze brblat nahlas a pekne to bude i s katem akorat bez nej to jen o maloucko lip pojede protoze vyfukovym plynum nebude nic branit
ale klidne se tam da nechat dulezity je aby si tam dal tak 66 nebo 70 mm trubku
No já nevím...Kámoš měl na passatu trubku od motoru až do konce a nějakej lepší zvuk to neudělalo...Maximálně, že bylo slyšet pískání...:-)
JP: tak tohle je hodne dobrej vtip.
To si jako myslis ze oktavka s EURO2/3 ma vetsi emise nez nejakej starej sestilr?
Amerika vypousti 88% vseho svinstva na svete a ty ji chces obhajovat? sakra co to pises za kraviny. Diesel ma uplne jinej rozpad splodin nez benzin, takze hodnotis jabka s hruskama. Pro prirodu je samozrejmne lepsi naftak, protoze se neusazuje olovo, ktery je pro nas hlavni nebezpeci a vznik rakoviny. Tim nebudu obhajovat naftu, ale rozhodne kdyby byli nakladaky na benzin, tak je to jeste jednou takovy svinstvo jak je ted.
Jinak trubkou u turbodieselu nedostanete zadnej randal v aute nevim jak jste na to prisli, pokud je trubka umistena na gumovejch silentblocich jako seriovej vejfuk a koncovka konci za naraznikem tak to bude uplne to samy.
U dieselu nevim, nerozumim, tam by mel tlumic asi nejakej bejt kvuli zpetnymu odporu.
Kdyby meli diesely horsi emise, tak se v Evrope, kde se klade hodne velkej duraz na ekologii (asi nejvetsi ze svetadilu) naftaky nevyrabeji.
Tim ze nachipujes diesela udelas stejnou skodu jako kdyz nachipujes benzina.
HAWK

08.08.2006, 15:21 |
Daryl (A)
a jeje ... uz zase.
priklonim se k JP.
Zkusim strucne:
chces sportovni vuz ? Kup si benzin. Nejakou 3 litrovou V6.
Delat z nafty sportak mi prijde podobne uhozene jako delat ze zahradniho trakturku okruhac.
Asi by bylo namiste si vyjasnit co chces. Bud chces sportak, nebo prakticky auto.
Styling je OK i na praktickym aute, ale kdyz na kokte vidim 180ku DTM a totalne cernou prdel, tak se ptam proc ?
Porovnavani kroutaku nafta vs benzin .. ?
nafta ma vysokej kroutak ? Joke ?
postav vedle sebe:
seriovy 1,9 TDI a seriovy 1,8T .
seriovy 1,9 D a seriovy 1,8i
a pak porovnavej. Pokud chces tunit motor, nekupuj TDI. TDI je pro denni setrnej provoz. Ano jsou vyjimky, ale cena je tam zase nekde jinde.
Ad zivotni prostredi/zdravi:
posadim te k "roure" u TDI a ja si sednu k "roure" u benzinu. A nechame je oba turovat. CO myslis ? Mne bude blbe, ale ty chcipnes. Doslova se udusis.
Daryle udusis se i kdyz budes turovat oktavku bez uprav v garazi
jinak ty saze nejak jsem si nevsiml ze by se kdy do oktavky daval filtr pevnych castic
no, sdilim nazor s JP a Darylem, i kdyz sám jezdim s TDI. nikdo mi nevymluví, že když se vykuchá kat a necha se jenom trubka od turba az do konce, že to nebude víc kouřit. dělat sportovní zvuk z ropaka je dle me nesmysl.
do novych oktavek se DPF davaj, ale jsou s tim problemy
a co rikate na rovny koncovky na TDi? je to ok? klasika je do zeme ma to nejakej duvod?

17.01.2007, 00:35 |
m1tv U-green jj ma aby to nekouřilo dozadu ale do silnice ..jinka bude zadek vypadat jak piše daryl všude černo:)
m1radio: hm na TDcku sem mel +- rovnou koncovku a zadek cernej nebyl :-) mozna to risknu.
u JTD jsem komplet otevrel vyfuk a vic to nekourilo. Misto katu rezonator pak uz jen trubka a koncovka. Ale pak to melo zvuk jak boeing :) Motor jen filtr green jinak zadny upravy