Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > rozprašování vody do sání

 o Navštíveno 2418x o
o 03.08.2006, 21:28 | Šestikule
Setkal jste se někdo s rozprašováním vodní mlhy do sání? Našel jsem to v manuálu u jednoho chlapíka, který narouboval turbo na původně ne-turbový motor s klasickým karbecem. Rozprašování je ovládáno tlačítkem od řidiče, zřejmě jen v momentech, kdy motor dostává plnej kotel. Píše tam nějaký věci, proč je to dobrý a tak. Docela mě to zaujalo a rád bych znal víc názorů, protože o tom slyším poprvé. Tady aspoň jedna fotka, vodní tryska přímo v sání.

foto k příspěvku  od Šestikule



o 03.08.2006, 21:32 | Rajdlos
klasicka voda to asi jen nebude ne? je to myslim redeny s methanolem v urcitem pomeru
o 03.08.2006, 21:32 | TROY
nebude to to odkarbonování co tady o něm psal marauder?
o 03.08.2006, 21:36 | Rajdlos
Troy: tohle je neco jinyho uplne, treba ta kombinace H2O a methanol snizuje teplotu smesi
o 03.08.2006, 21:37 | TROY
rajdlos
OK v motorech se nevyznám,ale bylo mi to povědomí jak marauder s tryskou :)
o 03.08.2006, 21:37 | Šestikule
Rajdlos: no píše, že buď se to dělá jen s obyč vodou nebo jak píšeš ty voda+methanol

TROY: právě že ne, tohle se používá normálně za jízdy

foto k příspěvku  od Šestikule

o 03.08.2006, 21:41 | Šestikule
o tom snížení teploty směsi píše, mě to právě docela láká, ale nerad bych udělal nějakou chujovinu a odrovnal si motor

foto k příspěvku  od Šestikule

o 03.08.2006, 21:48 | Rajdlos
snizuje to teda prakticky detonace ve valcich a ma to za nasledek lepsi horeni smesi

takhle to pisou i na NJ strankach

ale dle me, by to nebyl problem vyrobit
o 03.08.2006, 21:50 | CarAudio
Dřív se toto dělalo i nějakých českých motorek, teda něco jsem zaslechl. Ale i ruský stroje to zkoušeli.
o 03.08.2006, 22:19 | Machča
to se pouzivalo za uz druhy svetovy v letadlech alby dosahli vyssiho vykonu a lepsiho zrychleni ale myslim ze tam ty vody pumpovali tolik zeto melo za nasledek zkraceni zivotnosti motoru protoze to podlehalo vnitrni korozi dilu ale v rozumny mire to nemusi bejt spatny a pouziva se to stale pro zvyseni vykonu i kdyz dneska je rozsirenejsi odstrikovani IC vodou pod tlakem u turbomotoru to ma zase temer kazdej zavodni tahac ale jak je to u aut to netusim
o 03.08.2006, 22:23 | aTTim
Tusim ze soucasny WRC maji vstrikovani smesi vody s benzinem do sani ..
o 03.08.2006, 22:49 | Hartik
Novy Subaru Sti a Mitsu Evo to maji. Pridava to vykonu.Musel bys zjistit jak to maji programovany , kolik toho tam jde a vicemene by to slo aplikovat na vsechny turba.
o 03.08.2006, 23:50 | Briann
Celkem bezna uprava je "vstrikovani" lihu+vody do sani,ze zkusenosti mohu potrvdit vykonovy narust..a za ty investice?parada
o 04.08.2006, 05:37 | Only_One
To hartik. podle me ma mitsu vodni sprchu intercooleru. vstrikovani vody do spalovacích komor ne.
o 04.08.2006, 07:20 | Reprák
normalni VLV system, kamosi to maj v unech T :))) docela masakr kdyz to sepne ;)
70% destilky 30% lihu a spetka ricinovyho oleje. Problem je v tom ze se zasira tryska i cerpadlo... ale fakt to funguje. Laborovali jsme nad tim mesic
o 04.08.2006, 07:37 | CervinVega
delali se dlouhodobe testy na Skode Tudor, najela s prisavanim 20% vody pres 120tis km, zatimco obyc motor by to ani nenajel... po rozebrani jak novej, zadnej karbon... si spocitejte kolik dela na 120tis km uspora 20% benalu, pri stejnem nebo vyssim vykonu (v zavislosti na teplote a zatizeni motoru)
o 04.08.2006, 10:04 | Daryl (A)
CV: tudor ? Ja myslel, ze je to jen concept, nevedel jsem, ze to fakt jezdi ...

o ty vode jsem uz slysel mnohokrat. Jak smes vody a lihu tak ciste vody.
o 04.08.2006, 10:49 | paia
jestli nemel na mysli tohodle Tudora...

foto k příspěvku  od paia

o 04.08.2006, 10:51 | Šestikule
třeba myslí starýho Tudora ;-)

foto k příspěvku  od Šestikule

o 04.08.2006, 11:00 | CervinVega
presne tak, Tudor viz foto .-)
o 04.08.2006, 11:08 | R.I.S
já zase někde četl že se používá u turba pro částečné schlazení směsi a mělo to právě i ten nárust výkonu. Ale váže už si nevzpomenu kde sem to na netu našel.
o 04.08.2006, 12:44 | MarauderZ28
o 04.08.2006, 12:45 | MarauderZ28
o 07.08.2006, 12:27 | Zephyr
ted by me zajimalo jestli se to tyka jen turbomotoru nebo i atmosfer.Ale kdyz to zkouseli na Tudoru tak asi i atmosfery ze?
o 07.08.2006, 12:33 | Reprák
no u turbomotoru ti to nahradi funkci velkyho IC a hlavne bude smes lip a rychleji horet, ale obecne plati to ze cim chladnejsi vzduch tim lip, takze proc ne, ale urcite to tak nepomuze jako u turba...benzinovyho..
o 07.08.2006, 13:34 | .mycTD
po valce to bastlili na motorky, takze i u atmosfer.
o 07.08.2006, 14:13 | out
většinou se tady mluv jen výhodách, ale asi tak ružový to zase nebude jinak by se to davalo seriově, technologicky naročný to nebude...v čem je zakopanej pes?
o 07.08.2006, 22:48 | MarauderZ28
jediná nevýhoda je více reznoucí motor
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3259 sekund.