
Navštíveno 2013x

Ahojda,vratil sem se z Rabace a tohle tam mel nejaky manik,co to je za auti?Vubec to neznam :-(


05.08.2006, 17:05 |
blaza bych rekl ze stara MR2
Ted na to koukam,jak to,ze nevidim SPZ?Normalka ji na tom mel a nic sem nezamazaval.....to je nejaky sprej na tom?


05.08.2006, 17:06 |
Zdenek (A)
To vypada jako Pontiac Fiero na staflich :-)

05.08.2006, 17:07 |
Piškot | Upraveno: 2006-08-05 17:08:23
vypadá to jako Fiat X1/9
A zde koukam,zadni videt je ....
Jen takova perlicka,pneu mel na tom Barumky :-)

Jinak jeste mel na tom znacku tusim skorpiona a napsano Bertone Toring

05.08.2006, 17:20 |
TROY tak to bude to co psal piškot

05.08.2006, 17:56 |
JP
to je nějakej offroad/sporťák ? :-P
Jinak super. :-)
hele, ta SPZetka mě taky zajímá
jj starej X1/9, v ČR jich taky pár jezdí, u Končickýho jsou zpravidla nějaké ke koupi nebo banda v Německu, ale jinak auto výstřední spíše tvary, po technické a motorické stránce nic moc
zadni naprava je stejna jako predni, ma dokonce cepy rizeni ale jsou napevno. Jinak podvozkove na tu dobu super, motorizace z ritma 1.5 75PS a pak 1.6 85PS, dobry pohodlny a spolehlivy u nas je jich malo. Kdyz se do toho da 1.3T nebo dvoulitr tak to i jede ;)
X1/9 je docela legenda, divim se ze to tady nikdo skoro nezna
ReproBoy: taky me to prekvapilo, a par jich tu i jezdi... jedno z aut ktery bych doma taky snes...
jestli si to auto fotil s bleskem tak na tý spz není vůbec nic divnýho ...
Mas pravdu Maro,uz sem to zjistil na jinych fotkach

06.08.2006, 07:03 |
JP Do toho auta se myslím dával jeden z prvních 16V dvoulitrů vůbec, nebo se pletu?
eee. 1.3 a 1.5 ..pak mozná i 1.1 ..nic vic nic min...
2.0 se davali do bety tady v tom nikdy nebyli.. i kdyz tu jeden jezdi dokonce v turbu...
motorizace
1,3 komprese 8,9:1 75ps při 6000 rpm
1,5 komprese 9,2:1 85ps při 6000 rpm
možná abarth Rally 1.840 (motor z abarth 124 rally) max 200ps při 7.600 rpm
vyrobeno v 141 108 kusech
Předloni tam měli sraz...

Tohle si tam taky potkal?? :o)

No když sme u těch barumek ted sem se vrátil z chorvarské vodice.Berumky nejoblínenější gumy májí je tam hodně.A největší zápych jezdí tam nejvíc na zimních gumách nechápu proč asi kvůli sluníčku protože letní asi praskají nebo jinak nevím.Kdyby mi to někdo vysvětlil jinak byl bych rád protože jsem na to koukal jak bacil do lékárny

06.08.2006, 20:57 |
Dr.T jeste jsem to nikde neslysel ani necetl, ale zimni smes je mekci nez letni, oni maji na silnicich sul ze vzduchu ktera pak klouze, jeste hnusnejsi kdyz poprsi, zeby proto? nevim...
jj, zimaky tam mivaji i fasisti, taky jsem na to koukal :-) jinak ten Fiat je celkem cool, trochu jak Triumph 7
cpal se do toho 2,0 litr z Lancie, ale jako podomácky ....
no a taky 1.3T z Una a v tom jsem dokonce jel ;)

08.08.2006, 18:01 |
Drtič

08.08.2006, 18:02 |
Drtič

09.08.2006, 13:09 |
lazy V roce 1972 uvedl Fiat na trh vůz, který se vzhledem výrazně lišil od jeho dosavadního pojetí designu - X 1/9. Betone jej navrhl jako náhradu za 850 Spider. Vůz byl osazen třináctistovkou 1290ccm pocházející z Fiatu 128 a vyladěnou na 75hp (pro trh USA 66hp). Zajímavá je konstrukce podvozku, jenž byl převzat z modelu 128 - přední náprava i s motorem byla upravena a pouze přesunuta dozadu. Motor byl tedy uložen za sedadly a poháněl zadní kola. Všechna kola byla odpružena vzpěrami McPherson a opatřena kotoučovými brzdami. Motor z Ritma o objemu 1498ccm (85hp, resp.67 pro USA) a pětistupňová převodovka začaly být montovány od roku 1978.
