Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > VT PLS:)

 o Navštíveno 806x o
o 13.08.2006, 19:26 | JP
Prosím nějakého nudícího se Photoshopistu o přebarvení té černé mřížky nad SPZ do barvy auta:). Moc se mi do toho nechce bo se mi to líbí tak jak to je, ale kamarád s tím pořád prudí, že by to vypadalo mnohem líp...

Díky:)

foto k příspěvku  od JP



o 13.08.2006, 19:28 | Syrup
nech to radsi tak jak to je ....
o 13.08.2006, 19:31 | Leveler
Určo černý..V barvě to je hnuss
o 13.08.2006, 19:33 | JP
Díky za podporu, ale přecejen bych radši to VT:)
o 13.08.2006, 19:35 | No Respect
souhlas nade mnou - rozhodně černý
o 13.08.2006, 19:59 | Driver
pekny, mas to v turbu?
o 13.08.2006, 20:00 | Honza2.016v | Upraveno: 2006-08-13 20:02:22
je to turbo podle sloupku:)

jediný co bych změnil jsou rámečky kolem SPZ dolu a jiný kola (aspon z 20VT..)
o 13.08.2006, 20:15 | JP
Driver: Díky:) je to sériový 16V Turbo 140kW

Honza2.016v: Myslíš přišroubovat SPZ přímo na nárazník? Chtěl bych ty čtyřpaprskový z 20VT. Chci ho udržet pokud možno co nejvíc v sérii, protože je v super stavu včetně motoru a nějak nemám moc potřebu něco předělávat...
o 13.08.2006, 20:18 | Honza2.016v
jj přímo na nárazník.. taky sem sundal hnusný rámečky a dla přímo na nárazník a podlepil takovou pěnovou páskou

foto k příspěvku  od Honza2.016v

o 13.08.2006, 20:26 | JP
Pěkný:) Ale je povolené provrtat značku? Nerad bych kvůli tomu měl s nějakým orgánem problémy, protože na tom autě se v současnosti nic pokutovatelného najít nedá (ani tlak vzduchu v rezervě)...
o 13.08.2006, 20:28 | Honza2.016v
mam provrtáno a samořezky přetřený na bílo a zatím problém nebyl , ani na STK.. spíš se orgáni ptali co to je vůbec za auto , nebo proč to má takovej volnoběh..
o 13.08.2006, 20:35 | JP
Co je s volnoběhem? Máš ostrou vačku?:) Mě taky každej říká, že bez toho znáčku by nepoznal co to je. I když poslední dobou se jich vyrojilo nějak moc...
o 13.08.2006, 20:47 | Honza2.016v | Upraveno: 2006-08-13 20:54:29
kdyby jen vačky:) ten motor má se sérii společnej snad jen vnější vzhled.. ale ještě tam je na čem pracovat , takže příští sezona pokud budou přebytečný $ ukáže.. cíl je aspon 14.5s na 1/4 míly což oproti cca 17.5s v serii (ted kolem 15-15.2s) a tomu že to je těžký jak ingot je dobrej posun...

s tím že se jich vyrojilo moc, je mi z toho až blbě co se občas pohybuje po bazarech a co az to chtěj.. v době kdy sme to kupovali bylo na výběr ze 3 ojetejch coupeček a v republice jich bylo 50-100.. ted jich je cca 100 na tipcars na prodej...
o 13.08.2006, 20:47 | mates
jsme delali soutez primo s coupe se podivej sem [ Link ]
o 13.08.2006, 21:02 | JP
No, já ho mám teprve rok a půl, takže jsem taky trochu nováček, ale spíš mi vadí, že se Coupé stává obětí votunerů... puberťák s čerstvýma papírama koupí v bazaru nejlevnější Coupé, který šlo za svojí kariéru 4x přes střechu, naplácá na něj všechno co sežene, údržba veškerá žádná (protože je o dost dražší, než čekal) a pak s tím prasí na silnicích:/. Před časem to byla Calibra apod., což mi nevadilo, ale Coupé by si trochu úcty zasloužilo:/.

Jinak nebylo by místo toho tuningu levnější koupit rovnou 20V Turbo?:) (nic proti, úpravy motoru mi jsou mnohem sympatičtější než nevkusná hromada plastů)
o 14.08.2006, 08:07 | Honza2.016v
na 20VT (ostatně na turbomotory- i když ten 16VT by taky nebyl špatnej..) mam svůj názor a jediný co se mi z něj hodí jsou přední bremba...

navíc k ladění tohodle motoru mam svý důvody
o 14.08.2006, 08:38 | El_Vita
jeeeee, ja mam uplne stejne coupe i motor a barvu :-)
o 14.08.2006, 12:30 | JP
Honza2.016v: A jakej názor, jestli se můžu zeptat?:) 20VT má asi trochu poddimenzované turbo, ale jinak nevím co by na něm mohlo být horší, než na 16V / 16VT? 16V / VT mají zase problémy s tlakem oleje...

Nebo jezdíš závody do vrchu a nechceš penalizaci za turbomotor?
o 14.08.2006, 14:21 | Honza2.016v
no vrchy ne- byla by škoda to rozbít..někdy v budoucnu možná jo až to bude adekvátně brzdit a mít lepší podvozek....

můj názor na turbomotory je takovej , že turbomotor umí vyhecovat k většímu výkonu každej jouda s notebookem a pár kabelama.... nedejbože s podložkou pod pružinu atd.... vemu li pak případný problémy tak atmosféra vede na plný čáře a cca 300PS z 2litra de dostat taky

tady se ale člověk musí nějak snažit a něco obětovat aby dosáh nějakýho výsledku a atmosférickej výkon je pro mě čistej výkon..
o 14.08.2006, 22:26 | JP
Honza2.016v:

Aha, tak to já jsem na tom opačně. Pro mě je důležitý, že to jede rychle. Proč to jede rychle (jestli díky turbu, VTECu, čtyřem válcům a čtyřem litrům navrch, joudovi s notebookem, nebo kompresoru), to je mi úplně jedno. Zajímá mě výsledek:).

Mimochodem, jak moc se "rozumný" (160kW?) chip u 16VT projeví na životnosti (nejsem prase - nevytáčím zastudena a nechávám vydýchat)?
o 15.08.2006, 08:42 | Honza2.016v
prakticky nijak..hlavně hlídat mazání a můžeš bejt v klidu... pokud je to teda kvalitní chip
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.6553 sekund.