
Navštíveno 804x


13.08.2006, 19:26 |
JP Prosím nějakého nudícího se Photoshopistu o přebarvení té černé mřížky nad SPZ do barvy auta:). Moc se mi do toho nechce bo se mi to líbí tak jak to je, ale kamarád s tím pořád prudí, že by to vypadalo mnohem líp...
Díky:)


13.08.2006, 19:28 |
Syrup nech to radsi tak jak to je ....
Určo černý..V barvě to je hnuss

13.08.2006, 19:33 |
JP Díky za podporu, ale přecejen bych radši to VT:)
souhlas nade mnou - rozhodně černý

13.08.2006, 20:00 |
Honza2.016v | Upraveno: 2006-08-13 20:02:22
je to turbo podle sloupku:)
jediný co bych změnil jsou rámečky kolem SPZ dolu a jiný kola (aspon z 20VT..)

13.08.2006, 20:15 |
JP Driver: Díky:) je to sériový 16V Turbo 140kW
Honza2.016v: Myslíš přišroubovat SPZ přímo na nárazník? Chtěl bych ty čtyřpaprskový z 20VT. Chci ho udržet pokud možno co nejvíc v sérii, protože je v super stavu včetně motoru a nějak nemám moc potřebu něco předělávat...
jj přímo na nárazník.. taky sem sundal hnusný rámečky a dla přímo na nárazník a podlepil takovou pěnovou páskou


13.08.2006, 20:26 |
JP Pěkný:) Ale je povolené provrtat značku? Nerad bych kvůli tomu měl s nějakým orgánem problémy, protože na tom autě se v současnosti nic pokutovatelného najít nedá (ani tlak vzduchu v rezervě)...
mam provrtáno a samořezky přetřený na bílo a zatím problém nebyl , ani na STK.. spíš se orgáni ptali co to je vůbec za auto , nebo proč to má takovej volnoběh..

13.08.2006, 20:35 |
JP Co je s volnoběhem? Máš ostrou vačku?:) Mě taky každej říká, že bez toho znáčku by nepoznal co to je. I když poslední dobou se jich vyrojilo nějak moc...

13.08.2006, 20:47 |
Honza2.016v | Upraveno: 2006-08-13 20:54:29
kdyby jen vačky:) ten motor má se sérii společnej snad jen vnější vzhled.. ale ještě tam je na čem pracovat , takže příští sezona pokud budou přebytečný $ ukáže.. cíl je aspon 14.5s na 1/4 míly což oproti cca 17.5s v serii (ted kolem 15-15.2s) a tomu že to je těžký jak ingot je dobrej posun...
s tím že se jich vyrojilo moc, je mi z toho až blbě co se občas pohybuje po bazarech a co az to chtěj.. v době kdy sme to kupovali bylo na výběr ze 3 ojetejch coupeček a v republice jich bylo 50-100.. ted jich je cca 100 na tipcars na prodej...

13.08.2006, 20:47 |
mates jsme delali soutez primo s coupe se podivej sem
[ Link ]

13.08.2006, 21:02 |
JP No, já ho mám teprve rok a půl, takže jsem taky trochu nováček, ale spíš mi vadí, že se Coupé stává obětí votunerů... puberťák s čerstvýma papírama koupí v bazaru nejlevnější Coupé, který šlo za svojí kariéru 4x přes střechu, naplácá na něj všechno co sežene, údržba veškerá žádná (protože je o dost dražší, než čekal) a pak s tím prasí na silnicích:/. Před časem to byla Calibra apod., což mi nevadilo, ale Coupé by si trochu úcty zasloužilo:/.
Jinak nebylo by místo toho tuningu levnější koupit rovnou 20V Turbo?:) (nic proti, úpravy motoru mi jsou mnohem sympatičtější než nevkusná hromada plastů)
na 20VT (ostatně na turbomotory- i když ten 16VT by taky nebyl špatnej..) mam svůj názor a jediný co se mi z něj hodí jsou přední bremba...
navíc k ladění tohodle motoru mam svý důvody
jeeeee, ja mam uplne stejne coupe i motor a barvu :-)

14.08.2006, 12:30 |
JP Honza2.016v: A jakej názor, jestli se můžu zeptat?:) 20VT má asi trochu poddimenzované turbo, ale jinak nevím co by na něm mohlo být horší, než na 16V / 16VT? 16V / VT mají zase problémy s tlakem oleje...
Nebo jezdíš závody do vrchu a nechceš penalizaci za turbomotor?
no vrchy ne- byla by škoda to rozbít..někdy v budoucnu možná jo až to bude adekvátně brzdit a mít lepší podvozek....
můj názor na turbomotory je takovej , že turbomotor umí vyhecovat k většímu výkonu každej jouda s notebookem a pár kabelama.... nedejbože s podložkou pod pružinu atd.... vemu li pak případný problémy tak atmosféra vede na plný čáře a cca 300PS z 2litra de dostat taky
tady se ale člověk musí nějak snažit a něco obětovat aby dosáh nějakýho výsledku a atmosférickej výkon je pro mě čistej výkon..

14.08.2006, 22:26 |
JP Honza2.016v:
Aha, tak to já jsem na tom opačně. Pro mě je důležitý, že to jede rychle. Proč to jede rychle (jestli díky turbu, VTECu, čtyřem válcům a čtyřem litrům navrch, joudovi s notebookem, nebo kompresoru), to je mi úplně jedno. Zajímá mě výsledek:).
Mimochodem, jak moc se "rozumný" (160kW?) chip u 16VT projeví na životnosti (nejsem prase - nevytáčím zastudena a nechávám vydýchat)?
prakticky nijak..hlavně hlídat mazání a můžeš bejt v klidu... pokud je to teda kvalitní chip