Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > tesnost vstriku

 o Navštíveno 557x o
o 22.08.2006, 16:37 | .mycTD
jak mam proverit tesnost vstriku? Je to 1bod. tzn takovej ten "karburator" akorat uprostred ten vstrik. Mam podezreni jestli neprokapava. Da se to zjistit, kdyz ho necham usazenej, necham natlakovat okruh (spustim cerpadlo) a pokud pod nim zustane such, tak je ok? Nebo v tom muze byt i jinej spek?


o 22.08.2006, 16:47 | Scream
no tak bych to moc nezkousel. vyndat a prostriknout nebo hned vymenit vsechny.
o 22.08.2006, 16:49 | .mycTD
to je jednobod, tzn je na nej po sundani sani docela videt (neni vsazenej do bloku)
o 22.08.2006, 19:01 | m1tv
nech nekoho at opakovane otači kličkem ale nmestartuje at tlači čerpadlo a koukej jestli to kapne nebo ne ...to je asi jediny ..a nejlip na horkym motoru když to kapne tak to i uslišiš hned se ta kapka vypaři..
o 22.08.2006, 19:02 | Machča
to co tu popisujes je monotronik a na je to uz dost zastarala technologie a bohuzel zacinaj na to bejt dily za spatny ceny :-( to uz je levnejsi soucast karburatoru
o 22.08.2006, 21:46 | radek.613
Test tlakem čerpadla by měl stačit, stejně těžko disponuješ tlakovou pumpou s manometrem, aby jsi na vstupu ventilu vytvořil ty žádané 3 bary. Takže jak Ti tu správně radí, ohřát motor, sundat filtr, strčit nad klapku třeba proužek barevného papíru či ubrousek aněkokrát s pauzou zapnout klíček, aby proběhlo těch tuším 5 sec tlakování okruhu. Jestli kápne, hned to uvidíš. Spíš by mě zajímalo, proč myslíš že kape, neboli co to dělá? Většinou je to dost solidně vrtaná tryska a kdyby non-stop kapala, motor by byl permanentně ulitej....
o 22.08.2006, 21:50 | Honza2.016v
heh 3 bary monotronic nebo jak se ten 1 bod zázrak jmenuje neumí.. ten je narozdíl od vícebodu nízkotlakej a pracuje s max 0.5b... pokud se teda nemýlím..
o 22.08.2006, 22:59 | MarauderZ28
abys ten vstřik těma 3 barama neprostřelil do motoru :o)
o 23.08.2006, 07:16 | radek.613
Je to možné, jsem se trošku seknul, no, elektrifikované "karburátory" nebyly nikdy v bližším okruhu mých zájmů, jsou ta takové nemastné/neslané pakonstrukcve, krteré si vynutila doba a snižování cen......nicméně nejsou to 3 bary, ale 1 bar:

"Základem systému je konstantní tlak paliva v soustavě, ten je zajišťován elektrickým čerpadlem a redukčním ventilem na vstřikovací jednotce, který přebytečný benzín přepouští zpět do nádrže. Tlak je řízen (mechanicky) na hodnotu 0,1MPa. Elektrické čerpadlo je přímo v nádrži a integruje i měřák paliva. Čerpadlo je ovládáno (zapnout/vypnout) ECU."
o 23.08.2006, 09:00 | .mycTD
m1tv: presne to jsem mel na mysli, chtel jsem jen vedet, jestli to staci ke kontrole, zda je ok.

Honza: jj, cca 1bar

radek.613: resim to prave proto, ze ten motor je permanentne ulitej:-( Resp. svicky cerny jak uhli a obcas citim benzin. Netusim ,cim by to mohlo byt, tak jdu postupne.
o 23.08.2006, 09:06 | .mycTD | Upraveno: 2006-08-23 09:14:30
jinak neni to monotronik od bosche ale neco francouzkeho ve stejnym stylu resp. GM. A ten vstrik se zda ok, takze pokud mate nejakej napad co by o mohlo delat tak sem s nim. Ja mam podezreni na MAP senzor, ale potrebuju sehnat jinej na otestovani, pac postupna vymena vsech cidel za nove je cesta do pekel.

jo je to pazout, ten motor se daval tusim hlavne do 405 1,9 SRi 80kW
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3682 sekund.