
Navštíveno 557x

jak mam proverit tesnost vstriku? Je to 1bod. tzn takovej ten "karburator" akorat uprostred ten vstrik. Mam podezreni jestli neprokapava. Da se to zjistit, kdyz ho necham usazenej, necham natlakovat okruh (spustim cerpadlo) a pokud pod nim zustane such, tak je ok? Nebo v tom muze byt i jinej spek?
no tak bych to moc nezkousel. vyndat a prostriknout nebo hned vymenit vsechny.
to je jednobod, tzn je na nej po sundani sani docela videt (neni vsazenej do bloku)

22.08.2006, 19:01 |
m1tv nech nekoho at opakovane otači kličkem ale nmestartuje at tlači čerpadlo a koukej jestli to kapne nebo ne ...to je asi jediny ..a nejlip na horkym motoru když to kapne tak to i uslišiš hned se ta kapka vypaři..
to co tu popisujes je monotronik a na je to uz dost zastarala technologie a bohuzel zacinaj na to bejt dily za spatny ceny :-( to uz je levnejsi soucast karburatoru
Test tlakem čerpadla by měl stačit, stejně těžko disponuješ tlakovou pumpou s manometrem, aby jsi na vstupu ventilu vytvořil ty žádané 3 bary. Takže jak Ti tu správně radí, ohřát motor, sundat filtr, strčit nad klapku třeba proužek barevného papíru či ubrousek aněkokrát s pauzou zapnout klíček, aby proběhlo těch tuším 5 sec tlakování okruhu. Jestli kápne, hned to uvidíš. Spíš by mě zajímalo, proč myslíš že kape, neboli co to dělá? Většinou je to dost solidně vrtaná tryska a kdyby non-stop kapala, motor by byl permanentně ulitej....
heh 3 bary monotronic nebo jak se ten 1 bod zázrak jmenuje neumí.. ten je narozdíl od vícebodu nízkotlakej a pracuje s max 0.5b... pokud se teda nemýlím..
abys ten vstřik těma 3 barama neprostřelil do motoru :o)
Je to možné, jsem se trošku seknul, no, elektrifikované "karburátory" nebyly nikdy v bližším okruhu mých zájmů, jsou ta takové nemastné/neslané pakonstrukcve, krteré si vynutila doba a snižování cen......nicméně nejsou to 3 bary, ale 1 bar:
"Základem systému je konstantní tlak paliva v soustavě, ten je zajišťován elektrickým čerpadlem a redukčním ventilem na vstřikovací jednotce, který přebytečný benzín přepouští zpět do nádrže. Tlak je řízen (mechanicky) na hodnotu 0,1MPa. Elektrické čerpadlo je přímo v nádrži a integruje i měřák paliva. Čerpadlo je ovládáno (zapnout/vypnout) ECU."
m1tv: presne to jsem mel na mysli, chtel jsem jen vedet, jestli to staci ke kontrole, zda je ok.
Honza: jj, cca 1bar
radek.613: resim to prave proto, ze ten motor je permanentne ulitej:-( Resp. svicky cerny jak uhli a obcas citim benzin. Netusim ,cim by to mohlo byt, tak jdu postupne.

23.08.2006, 09:06 |
.mycTD | Upraveno: 2006-08-23 09:14:30
jinak neni to monotronik od bosche ale neco francouzkeho ve stejnym stylu resp. GM. A ten vstrik se zda ok, takze pokud mate nejakej napad co by o mohlo delat tak sem s nim. Ja mam podezreni na MAP senzor, ale potrebuju sehnat jinej na otestovani, pac postupna vymena vsech cidel za nove je cesta do pekel.
jo je to pazout, ten motor se daval tusim hlavne do 405 1,9 SRi 80kW