
Navštíveno 996x

Je to k něčemu nebo vyhozený peníze?

klasickej kapacitor dle mě
No ja nevim voltage stabilizer by mel bejt stabilizator napeti takze by to melo udrzet pri vykyvech jmenovitou hodnotu napeti treba 12V jako stabilizator se da udelat nebo koupit otazka je jestli funguje tenhle to by se asi muselo vyzkouset
Machča: přesně jak píšeš, mně jde spíš o to, jestli to má opravdu smysl.
no jako smysl to ma protoze napeti stabilizujes a nebudes tam mit vykyvy ( trebas pohasinani svetel vypinani radi pri startu ) ale jestli presne tenhle vyrobek funguje nevim .
kolik za to chtěj na ebay ?
Mar: právě že ta cena je nízká, takže mám choutky to prubnout.
No nevim jestli to k necemu bude, samo to bude drzet treba tech 12V, ale jakmile klesne pod 12V baterka, klesne to i za stabilizatorem. (A vetsinou stabilizator potrebuje o neco vyssi napeti na vstupu, aby vunec fungoval. Napada me snad jen jedno vyuziti, napeti v palubni siti je treba 18V kvuli zesikum bezicich na to napeti a ty potrebujes presnejch 12V abys mel treba pro radio...
jako tapik...podle me je to k nicemu...
co to je ty 4 stříbrný válečky uvnitř vypadá to jak tužkový baterie ? :o) nějaký kondíky ?
Nemam tucha, ale jakmile ma neco (kor takovyhleho) zlepsit kroutak, odezvu auta?, spotrebu, snizit emise,tak bych od toho dal ruce pryc, je to spis past na kupujiciho ala powerbox...
to jsou kondiky musi to snyst i kratkodoby podpeti jinak taky netusim jak by stabilizace napeti mela vliv na vykon motoru nebo spotrebu ci emise stejne to ten altik musi nahnat do toho stabliku a ten pak pusti daltakze s tou spotrebou nevim nevim
powerboxy jsou povetsinou hezky zabaleny odpory na cidla v aute to se stabilizatorem nema vubec co delat
ale jak rikam v zivote jsem stabilizator nezkousel v aute
vyrabel jsem ho do laboratorniho zdroje co mam doma

26.08.2006, 19:49 |
sadaz v aute si myslim, že je to taky k ničemu.. kdyby se někde v autě vyskytovao více než 12 -16 V možná, že by tam proti nejakému kolapsu sítě měl nejaký užitek, ale pokud je to pouze stabilizátor,vidím v tom další zbytečnost co brání el. proudu v ceste:)
podle me je to normalne nekolik (4) kondiku pripojenejch k baterce paralelne nic to nestabilizuje, akorat je to kapacitor a jeste o male kapacite, a je to k nicemu, pokud vadi pohasinani svetel, chtelo by to prolezt kostry jestli jsou ok nebo pokud je to nejaka silna hudba jestli stihaji alternatory a tak dale,
RJ ma mereni napeti v sobe a podle toho reguluje vstrikovaci casy a i ostatni parametry tkaze koupi stabilizeru prospejete akorat prodejci na zmrzlinu
pokud jde o radio tak je mu to asi uplne jedno, pri zhasnutym motoru je prece kolem 12 V pri bezicim motoru alternatoru 14 voltu
semysak ja psal o pohasinani svetel pri startovani u starsiho auta tam klesne napeti klidne na 8 voltu pri startu a nejde s tim nic jinyho delat ale taky bych se na to vyprdnul
Machča: Ale jde, staci dat poradnou aku a je po poklesu.
Radek : a nebo tak podle toho jakej je drzak ale zvetsit se da vzdycky :-)