
Navštíveno 1012x

poredte mam feldu 1.6 a chtel bych upravit motor aspon na 100PS ale nevim cim mam zacit ale aby to nebylo drahy dal jsem filtr vzduchovej a tetkon pujdu stocit setrvak,myslite ze je to dobrej napad stim setrvakem??slisel jsem zeje to naprd prej to nepojede rychle ale bude se to lip roztacet.
Porate co mam udelat abych z toho dostal max.
dik
jj rychlost moc nepřidá ale svižnost motoru určitě pujde rychle do otáček ale pokud budeš odlehčovat tak i řemenici a tak a hlavně pokud ti to nikdo nevyváží s klikou muže to bejt pěkně na prd!!
Tak na tohle se vykasli a setri nebo prolejzej inzeraty, potrebujes jinou vacku a preprogramovat RJ. Kamos to mel, stalo ho to neco kolem 20, ale pak to uz jelo obstojne.

27.08.2006, 18:15 |
Syrup nejprv by se to chtelo naucit cesky

27.08.2006, 18:19 |
clown strelit do bazu a koupit neco pevnejsiho .. vzdyt co rana to smrtak .. , k cemu resis vykon u auta co ma plechy jak konzerva ba rybicky v tomate ???
na nauceni jezdit ano .. pro zacatek .. pak uz bych sel do neceho vestsiho bezpecnejsiho ..
Syrup
tady jsme snad ve skole nebo co na cestinu prdim kdyz pisu tak hlavne rychle a na cestinu nekoukam:-)
clown
nazacetek staci to mas pravdu ale zase kdyz to vezmes tak je to levny auto a kdyz ho vevnitr vybrakujes tak docela lehky,ja vim porsche z toho neudelam.
felda a levny? 8-) no zrovna skodovky mi levny neprijdou...
Tak nepis rychle, nauc se pouzivat interpunkcni znaminka, obcas to pomuze k tomu, ze to clovek nemusi cist 3x, aby zjistil, co to ma vlastne cely znamenat...
lukasino a me zrovna jo, je to auto na pohodicku a vse na nej stoji par korun, jinak asi jak pise tapik, zacal bych vackou a k tomu cip a ses na 100ps, pak bych se pustil do vejfukove casti a tzn svody + katak ven + ladacek + sportovni filtr, u tohohle nacekej skoro zadnej narust ps avsak kroutacek pujde malinko nahoru a je to znat...potom jestli chces z toho dostat max muzes se pustit na hlavu, uprava prevodovky na jinej stalej prevod a takhle muzeme pokracovat, predelat na webry atd...
je pravda ze ND jsou na to dost levne, az nechutne :o) ale zase porizovacka je myslim docela vyssi, oproti jinym zahranicnim autum, ktery maji i ten vykon uz v serii...

27.08.2006, 20:18 |
mourl kup do toho Shell V power racing a uvidíš jak to bude trhat asfalt...a když ne..tak pak jedině přidat turbo :-)))

27.08.2006, 21:30 |
JP Proč neprodat a nekoupit lepší? Zrovna za Felicii dostaneš hodně, vzhledem k tomu co to je. Za ty peníze už se dá pořídit docela slušný auto...

27.08.2006, 21:52 |
Machča | Upraveno: 2006-08-27 21:54:52
no prechipovat jinou vacku takovy ty zakladni mas pak se to necha i prevrtat na vetsi objem ale to uz je nakladnejsi
Jestli chceš 100PS, tak vačka je základ, potom o pár desetinek snížit hlavu, zabrousit ventily, malinko stáhnout ten setrvák, potom nechat sladit pal. mapu apod. u někoho kdo tomu rozumí.
Oproti 1,3 to bude ale trochu dražší úprava.
prodej a kup Probe a ještě ti zbude na tuning ..
a neboj jak rika mar zaklad 166 ps ti jako zaklad postaci :-)
no prave felda ma levny nahradni dily a myslel jsem to ze je to levny na ten rok ale to nebudu resit.
A nevite nekdo kde bych sehnal vacku na 1.6??na 1.3 tu muzu myt ale na 1.6 jsem zatim nevidel.
www.cimbu.cz
14518,- vc vacky a cipu

28.08.2006, 12:16 |
Syrup felda: no jo, ale kdo to ma pak cist?:)
vyhozeny prachy. Kdyz budes mit ve felde 100PS, tak se nekde zabijes pac ti na to nestacej brzdy, osobne bych rekl ze ani podvozek. Vykasli se na to a kup silnejsi auto v serii, felda s vackou, chipem atd ti bude zrat 15 litru, nehlede na to ze oktavka TDi s chipem ti stejne porad ujede.
Názory na to jsou různý, ale to je i můj případ, protože je to docela zábava jet s poladěnym autem který na to nevypadá:-))
Vzhledem k tomu, že 100k felda má z 0 na 100km/h tak za 10s a rychlost skoro 200km/h, tak když se dá podvozek, kola a něco z brzdama, tak je to docela sranda a hodně lidí se nachytá .
no právě, za 10s, takže musíš udělat hrozně hlasitej vejfuk, aby sis aspoň vsugeroval, že to jede. Jako sorry, ale dát do auta 20tis, aby mělo takový hodnoty.....
Scream: ale víš co se chytne borců např s golfama, fabiema, ochcávkama, hyundajema atd s motorama 1,4 a 1,6 8v nebo i 100koňový auta který maj 1,3tuny?
Představ si, že frajer jede v třeba v zánovním focusu 1,4 16V svých 120 a najednou vidí jak ho dojíždí favorit tak dá plyn na podlahu a skončí někde na 180 a favo furt za ním. To je prostě prdel a to asi nepochopíš. Kromě toho díly jsou za pakatel a dostupný a nemusim to nikde shánět po vrakáčích...
no tohle fakt nepochopim, protože na stíhaní nějakyho fucusu 1,6 bych se určite neroztek.
Nevim co máš ty za káru, ale mě na to rychlejší ježdění postačuje motorka :-)
tak to uz pak vubec nechapu co te uspokojuje na stíhaní novejch aut s malejma motorama, kdyz mas masinu... no kazdej je asi nejakej.
To víš, vždycky si najdeš nějakou tu konkurenci ať jedeš na čemkoliv.
Asi i proto se závody rozdělujou do kategorií a každej prostě neni v té nejvyšší. To snad chápeš ne?
Taky jsem si mohl koupit o 3 roky staršího litra a koupil jsem šestku protože mi to prostě stačí a provoz je levnější...
dle mě nejlepší zvýšení výkonu je to prodat a koupit něco jinýho a to myslím bez urážky, neb za to co dostaneš za tu 1,6 + ten tuning co tady proběhl cca. 20 000,- máš auto s 200 HP a myslím, že i kvalitnější a bezpečnější ...
Jedna věc je nákup auta a druhá věc je potom to živit.
nevím za kolik jezdí upravená 1,6 na 100 HP málo to určo nebude ta 2,5 V6 umí jezdit za 8,5
Nevim proč si každej myslí hned benzín. To je to poslední.
Pojistka, gumy, náhr. díly, servis...
mno já nevím, že bych gumy měnil častěji jak někdo se škodovkou, servis je v poho je to jednoduchý, díly jo to nevím neb neznám díly na škodovku, ale třeba rameno s čepem a silenblokama 2500,-
Já mít takový auto tak toho budu využívat a gumy tak na 1 sezónu a s jetýma nemám dobrý zkušenosti. A je něco jinýho kupovat 195/50-15 a 225/40-18. Jinak na feldu obě ramena včetně čepů a silenbloků 1500...
Ale to už je trochu OT. Měl by se vyjádřit zakladatel příspěvku proč...