
Navštíveno 1479x

Tak první prototyp Big Brake Kitu je na světě :o)


27.08.2006, 18:16 |
clown taky bych chtel neco na fordika vicepistkovyho :o)
pekny ... jen sem zvedavej kolik ti vydrzej ty powerdisky ... me hoodne malo :o))
Hmm jsem zvedavej na postrehy z jizdy a hlavne brzdeni :) pak pls dej vedet!
Zdá se mi to, nebo tam ten brzdič je fakt tak nějak divně vůči rádiusu kotouče/náboje?
Dle ceho usuzujes ze je "divne" ? Mozny je je to trochu sejdrem pac je to chyceny jen na foceni sroubama ktery tam nepatrej a pak nebudou, ale to bude max o milimetrik.

27.08.2006, 23:22 |
radek.613 | Upraveno: 2006-08-27 23:33:30
No podle čeho - jednak viz obrázek 17:34 - nové provedení - povedu-li horní a poté spodní hranou třmenu kolmici ke kružnici náboje, dole mi vychází že bude delší, tedy třmen je dole více odsunut od náboje než nahoře a toto pozorování potvrzuje obrázek 17:35, kdy je otvorem v třmenu dole vidět, jak plocha destiček několik! mm přečnívá hranu kotouče a přitom nahoře s jeho hranou lícují. Taktéž radius destiček nekopíruje rádius kotouče. To jen to, co vidím......
mno a cemu to vadi? jedina vyhoda bude, ze nebudes mit hranu na kotouci .-)
Nevím jestli to něčemu vadí, ale minimálně je to diletantská montáž, silové namáhání obložení destiček i třmenu bude při brždění působit jiným směrem než je konstrukčně určeno.....
hm, ono kdyz roubujes neco nekam jinam, asi vznikne kompromis a tenhle je imho uplne v klidu
Jak uz sem napsal je to chyceny mensim prumerem sroubu do vetsi diry a je to tam nandany jen aby to drzelo po dobu foceni... pac trmen pujde jeste na repasi. todle NENI finalni montaz :) To jen aby radek byl klidnej. Vzdalenosti uchytu brzdice od stredu naboje jsou stejne...desticka bude zarovnana s hranou kotouce. Bliz to nejde aniz by se musel ubirat material z uchytu trmenu nebo tehlice.
jako thullo, napis jak se to chova ... vpodstate bys mel mit meksi pedal, neco jak na octavě :o)
a deti na parkaci budes moct ted vozit delsi dobu nez to uhrejes :o)
Konkretne u tehle brzdicu bude mekci pedal protoze pouzivaji pistky s prumerem 1.75", holt byly z ebaye za good cenu tak se nedao vybirat, pro finalni verzi ale uz budou pouzity brzdice se spravnym prumerem pistku, tak aby se draha pedalu temer nezmenila vuci origo brzdam.
no me osobne by na probati trosku sylnejsi posilovac nevadil.... ne moc, ale trochu jo... tohle musi pedal zmekcit uz jenom kvuli prumeru
průměru čeho ? pokud bude součet průměru pístků stejnej jako origo tak se nic nezmění ...
to pak jo, ja myslel ze novy trmeny maj automaticky vetsi pistky
jinak nahod fotku uchyceni trmenu, to me zajima
origo trmen je plovouci tzn ze se pocita jak dvoupistek, takze staci sehnat ctyrpistkovej trmen co ma co nejpodobnejsi soucet ploch pistku, coz je trochu problem, nicmene zrovna wilwood dela nepreberny mnozstvi kusu, takze sme si pro finalni verzi vybrali...Ja myslim ze probe ma posilovac silnej az az, problem je tam nedostatecna ucinnost brzd samotnych a to hlavne silne prehrivani.
o poddimenzovani a prehrivani vi asi kazdy kdo tohle ma, obvzlast V6-ky ...
jinak by me zajimalo vymezeni uchyceni new trmenu na origo naboj.. snad da Mar fotku
stare brzdy na letisti:

diry uprostred na trmen, vnejsi na tehlici...

noo :) presne takhle sem si to predstavoval......trmen bude asi tvarovany tak, aby mezikusem neuhl do strany... mam pravdu ze?
třmeny se dělají s uchycením horizontálním i vertikálním, s tím mezikusem by to nehlo i kdyby byl uchycen jakkoli nebo nevím jak to myslíš je to naprosto pevnej celek těhlice - redukce - brzdič ...
tak jsem to nemyslel, mel sem na mysli uz pri samotne montazi....kdyz das tenhle oddalovaci mezikus, logicky trmen sroubujes zboku... tudiz o tloustku mezikusu uhne trmen na stranu.... takze si myslim ze tenhle trmen ma usazeni tvarovane tak, aby vysledne sedel na stred kotouce jak ma.
Na obrazku by to bylo asi lepsi, ale do toho se mi nechce :)
ten třmen má celkově jiný rozměry než ten origo takže te radukce je samozřejmě udělaná tak aby osa brzdiče byla v ose kotouče
noo, o to mě šlo :) pak napis o kolik hůř se to užene........