Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > zkušenosti air-separation tank

 o Navštíveno 893x o
o 28.08.2006, 09:18 | Šestikule
Mám tu možná další past na peníze, ale pomalu dávám dohromady věci k motoru a každé rozumné vylepšení je vítáno. Tohle jsem našel u výrobce OCC a po pravdě jsem se s tím ještě nepotkal, takže air-separation tank - bude to mít přínos?

The air-separation tank most be install higher than your stock radiator cap height .Once the thermostat opens, the hot coolant bypasses the radiator to pass through the tank, and is returned, hot, to the waterpump inlet to re-enter the engine housing ports.

Its purpose is first to collect air/vapor in the cooling system, coolant without air-bubbles is much more efficient than coolant with air bubbles, because it absorbs heat much faster. Stagnant chamber. Then by thermal expansion of the fluid and gas, it purges the collected air from the lower radiator hose into the air-separation tank.

foto k příspěvku  od Šestikule



o 28.08.2006, 09:37 | CervinVega
tohle si myslim dela kazda expanzka
o 28.08.2006, 09:43 | radek.613
No určitě to přidá minimálně 34,256 koně. A teď koukám, je to pochromované, takže ještě o 0,137 koně navíc. Jo jak můžou být automobilky a konstruktéři motorů tak tupí a zabednění, že si ani nesednou k netu aby věděli, co za supr věcičky se dá koupit.......sorry, ale musel jsem....
o 28.08.2006, 09:46 | Šestikule
radek.613: v pohodě, já jsem to prostě ještě neviděl, tak raději zjišťuji hodnověrné info
o 28.08.2006, 10:09 | radek.613
Koukáš na to pokaždé když otevřeš kapotu motoru, jen to není chromované a plechové, ale zpravidla plastové, s čidlem minimální hladiny...... :-D.
o 28.08.2006, 10:26 | Šestikule
no já tam právě zatím expanzku nemám (fiat 600), tak koumám jestli bych nepoužil tohle
o 28.08.2006, 10:43 | radek.613
Raději použij expanzku adekvátní - originální od motoru, který hodláš použít - někdo jí určitě spočítal objem s ohledem na roztažnost náplně chladícího systému a přetlakový ventil v zátce bude na té origo nádržce určitě taky jakostnější, než u takovéhleho "univerzálu"....
o 28.08.2006, 11:02 | Šestikule
ok, díky za radu
o 28.08.2006, 15:30 | MarauderZ28
tyhle expanzky větčinou používají zátky pro větší tlak např 1,3, origo auta zas např Probe má 0,9, tím že zvedneš tlak snížíš riziko uvaření motoru, ta expanzka bude kovová protože ten origo plast zejména pokud už je starej je křehkej a může prasknout ...
o 28.08.2006, 15:35 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 28.08.2006, 15:36 | MarauderZ28
a nebo Hi performence i s ukazatelem :o)

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 28.08.2006, 17:25 | Šestikule
Mar: aha, díky za další info. Mně jde spíše o dočasné řešení, než našetřím na origo expanzku - stojí šestnáct litrů ;-(
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5863 sekund.