
Navštíveno 1784x

Škoda-Scene
1. Octavia edge
2. Felda RRS
3. Fabia AXON
Myslíte že je to spravedlivé?
Podle mě měla být fábka minimálně 2.
Ale zajímá mě váš názor?

29.08.2006, 12:16 |
JR Muj nazor je takovej, ze Felicie RRS je moc pekne udelany auto v racing stylu a to i co se tyce motoru a dalsich uprav a uz tam neni moc co zlepsovat. Axon Fabii jsem nemel moznost videt uplne z blizka a prohlidnout si detaily zpracovani. Kdo vi v jakym stavu ma ta Fabka motor, podvozek, interier ...... tohle muzou posoudit jen porotci TC, ktery meli urcite k autu pristup.
Už jsem to psal i na Autotunigu - nepřijel náhodou s Axonem pozdě? a nedostal tím pádem trestné body?

29.08.2006, 12:21 |
Tuner#2 | Upraveno: 2006-08-31 17:01:01
Jinak jako JR
Tuner#2: ja uz videl takovy prispevky :)) zalezi kde treba pracuje tvuj tata nebo tak... znas to....

29.08.2006, 13:58 |
Katy nebo se taky jedna hodne o detaily... takze treba jsou ty dve auta pred Axonem vychytanejsi ...
Katy:
To máš sice pravdu ale obyčejný lak a aibrush.
To je co se týče práce nebe a dudy,vzducháč,interiér v kůži komplet,
pozlacená kola atd???
Já chápu že každej má jiný vkus a každý to vydí jinak ale mě to
připadá,že je to pořád o stejných lidech?
Ale tak to vydím já.
No každopádně to mají kluci z TC těžší a těžší a nezávidím jim to rozhodování kdo je lepší.
Tuner#2: A ted jsi na to kapl ;-)

29.08.2006, 17:50 |
Tuner#2 | Upraveno: 2006-08-31 17:01:40
Pertik: To vím už dávno a já nejsem jejich kritikem a ani jsem nikdy nebyl.

29.08.2006, 17:51 |
Tuner#2 | Upraveno: 2006-08-31 17:01:58
Petrik: To vím už dávno a já nejsem jejich kritikem a ani jsem nikdy nebyl.

29.08.2006, 18:22 |
Alííí 29/08/2006 12:00 fandars : Tenhle dotaz jsem dostal ještě v sobotu večer od jednoho účastníka TC... Prej to byla fraška, a lidi v obecenstvu jim to prej dávali dost najevo.
Ale osobně jsem tam nebyl, jen říkám, že na tom asi nebude všechno O.K., když to říká víc lidí...
co se hodnoceni Škoda scene týká,tak hodnotili porotci,které tyhle auta už znají a vědí na co se podívat.
Body se počítají i za to,jak ten človek to své auto představí a myslím,že kdo viděl "Edge" jak představuje svou Octavii na plachtě,tak myslím,že to bylo bezkonkurenční...
Vše je na porotcích a myslím,že oni sami vědí koho mají dát na 1. a další místa...

29.08.2006, 20:23 |
AleshTC | Upraveno: 2006-08-29 20:32:20
Tak jo, obvykle už se k těmto věcem nevyjadřuju, ale budiž. Pokud vezmu Škoda Scene, Edge nemá konkurenci a RRS vyhrála díky lepší úpravě motoru a také lepší muzice, jelikož Fábie nemá téměř žádnou a ikdyž je lepší třeba na laku, tenhle náskok už nestáhne....
Jinak znovu a opět k tomu, že u nás není něco v pořádku....jak myslíte že to chodí? Že lidem dopředu posíláme faktury a pak je vyhlásíme a protože Fábie nezaplatila, tak je třetí?:-)))) Nebuďte směšní. Hodně lidem vadí, že pořád vyhrávají auta z KR atd. - ale kdo jiný, když jsou prostě nejlepší? Že by závist??? A další nespokojení, kteří si vyslechnou kritiku svýho vozu taky radší řeknou, že jsme kreténi a všechno je zaplacený, místo toho, aby se nad tím zamysleli....přál bych vám si něco podobnýho někdy zkusit, abyste viděli, jak strašně těžký je některý kategorie hodnotit (např. VW, Škoda). Ale to je fuk, já jsem i přesto rád, že TC začal trošku fungovat a pomáhá český scéně dopředu.
BTW k té reklamě u Octavie, v tom máte pravdu, neměla by tam být, bohužel sem tam lítal jako splašený osel a nevšimnul sem si toho.
podle me tam Fabia Axton nemela co delat.
Neni to fer pro lidi co si stavi auto sami, kdyz jsou postaveny proti firemnimu show caru..... Tohle pravidlo bych zavedl....
Jaký je rozdíl v tom, že Axon postaví auto někomu a v tom, že si majitel Axonu postaví auto sám? Jen v tom, že jednou se to nazývá firemní showcar a podruhé ne. V tom případě vyhodíme TT, protože je z dílen KR. Ale Leona a Octávku ne, protože není majitelem Bob. Nebo vyhodíme Láďovo Mondeo, protože je z dílen bývalého LZ Tuning a spoustu dalších aut. Tohle pravidlo dost dobře do praxe zavést nejde, to bys pak musel rozlišovat i mezi kupovaným a dělaným nárazníkem atd. atd. atd....jak říkám, je to těžký :o))))))
no ale mohlo by se zamylset stejně jako třeba u DB dragu je určitej rozpočet za co se postaví aparatura atd apka se hodnotí.... není trochu nuda vyhodnocovat stejný káry? nemám nejmenší protest o tom, že ty co stále vyhrávají jsou super káry....ale...
přeci si myslím, že jsou kárky s menším rozpočtem, které stojej za hodnocení,ale nemůže se přeci srovnávat "soukromá" uprava za milion oproti SOUKROMÉ za 50tisíc kč....
tady je trochu zádrhel :O(
TC začal trošku fungovat a pomáhá český scéně dopředu ... tím že vyhrávají stejný auta ? to spíš lidi nasere ....
Jo v tomhle máš třeba pravdu,ale jak to chceš udělat? Je to o penězích, tuning není levný koníček. Nám to motá hlavy pořád, ale na nic kloudnýho jsme ještě nepřišli....taky nechci dopadnout tak, že na sraz povezeme sto pohárů pro třicet různých kategorií jen proto, aby se plecháč odvezl každý, to by pak trošku všechno ztrácelo smysl a hodnotu....
to Marauder: Takže abych lidi nenasral, mám dát pohár někomu horšímu, jo? Hele podívej se na úroveň úprav vloni a letos a jestli nemáš šedý zákal tak vidíš, že to dopředu jde. Netvrdím, že jenom díky nám, ale malý podíl na tom určitě máme. Jinak jak vidím, ať napíšu cokoliv, stejně se do nás obuješ, takže to možná nemá smysl ti něco vyvracet....
Alesh : nechci vam moc kecat do organizace ale mozna by stalo za to vyzkouset i nejaky kategorie ne jen podle znacek jako to ma treba EMMA nebo DB
Letos se už nic měnit nebude, po finále bude do příští sezóny dost času se zamyslet, sednout a udělat nějaký změny. O pár víme už nyní. Pokud bude mít kdokoliv z vás nápad, klidně se ozvěte, budu jen rád....víc hlav víc ví...
Je teda pravda že se nemúže srovnávat např nová octa a škoda 120,už jen v ceně a kvalitě zpracování.
To je prostě blbost.
Prostě by to mělo bejt rozdělený podle ceny za úpravu!
třeba do 200 000kč a více?
Ale to je jen můj nápad!
Já teda nevím,ale EDGE má tu reklamu na každém TC.
A né jen tady!
A ještě něco myslím si že ten váš bodovej systém na TC
je dost omezenej a měl by se rozšířit!

30.08.2006, 08:57 |
Zdenek (A) | Upraveno: 2006-08-30 08:58:56
Jen male priklady z jineho odvetvi, treba atletika. Budou tam 2-3 lidi, kteri budou hodne dobri a budou vecne vyhravat. Aby to bylo spravedlive, tak jim rozhodci zlamou nohy, aby mohli vyhravat i ti druzi..... Myslite, ze by se to takhle nejak melo delat? Asi tezko, ze? ;-)
Nebo kolova. Sveho casu na mistraku sveta vyhravali furt bratri Pospisilove. Povedlo se jim to 20x! Meli je zastrelit, aby mohl vyhrat i nekdo jiny?
Rozliseni, co je profi tuning a co je "garazovy" tuning, to se proste neda. Jak zminil AleshTC, nelze najit hranici a vytvaret nejakou umelou, to bude jen dalsi duvod pro hadky. Proc to ci ono uz je profi tuning a neco jineho uz ne. Rozdeleni katagorii podle ceny se take dost dobre neda. V soutezich EMMA to tak mame, ale od pristi sezony se od toho upousti, protoze se ukazalo, ze urcovani presnych cen je proste nemozne. Kazda komponenta stoji v kazdem kseftu jine penize a ceny se hybou i s casem. Takze kdyz nekdo bude pobliz cenove hranice, nelze 100% spravedlive urcit, kam ma patrit. A udelat v TC mega-hodne kategorii, aby pak v kazde byly 2 auta, to nema se soutezenim nic spolecneho. To si pak kazdej muze zajet do kseftu a koupit si nejakej poharek sam.

30.08.2006, 09:14 |
Alííí Když už Zdenek uvedl příklady ze sportu - v MMČR Supermoto je něco jako kategorie HOBBY, a PROFI (stručně řečeno).
Ten, kdo na konci sezóny vyhraje HOBBY musí!!! další sezónu postoupit mezi PROFI. Co to udělat podobně - každej rok vzít AUTA (ne majitele!!!) ze všech kategorií (VW, Škoda, Seat, Audi, atd...) do kategorie BEST OF BEST (a nedělat každej sraz BEST OF BEST ze všech aut, ale jen jako další kategorii).
To mi přijde jako rozumný. Je jasný, že KR do aut sypou nesmysl peněz, ale třeba Audi TT je tu už 2. sezonu (i když v jinym kabátě), ale bylo by spravedlivý, kdyby letos soutěžilo třeba mezi 10 TOP TEN AUTAMA, a tam ať si nechaj třeba pozlatit podlahu, a auto nalakovat platinovym lakem s termoefektem...ale neměly by soutěžit s obyč. klukama, co nemaj auto jen na srazy (KR auta za 2 sezony 4.000 km).
Tím se alespoň rozšíří počet upravených aut - tyhle BEST káry buď vysypou všechny peníze, a mezi sebou se budou rovnat, a nebo každej rok postaví jiný auto.
Doufám, že je to srozumitelný...? :o/
jj v tomhle taky souhlasim s alii, mit milion na autak je neco jinyho nez treba nejlepsi fotbalista nebo prvni a druha liga... vetsina lidi na cesky scene stavi auto z prachu co jim zbyly z vyplaty a daj radsi 1000 Kc a vlastnich 50 hodin prace, nez aby vysypaly 10000kc a meli to nekde udelany.

30.08.2006, 11:40 |
Alííí darkbug: Přesně tak.
Neberu Robertovi, Kubovi a Honzovi z KR to, že maj nejlepší auta - MAJI ! Ale neměli by s jedním autem vítězit pořád. Prostě bych vítěze automaticky řadil do nové kategorie od roku 2007 "BEST OF BEST". Tam ať si pak soutěží AXON Fabie, všechny 3 KR auta, Kubi, a jim podobní mezi sebou. A bude to podívaná pro všechny!!!
Popřípadě ať po sezóně auta prodají na ebay, a příští rok vyhrávají s jiným - to je podle mě solidní měřítko s obyčejnými "smrtelníky"... Pak mají šanci všichni.
AleshTC: Co ty na to?

30.08.2006, 12:23 |
MiraF Alíí:
...něco na tom je,ale s tou prodejí nesouhlasím,to byl blbý příklad!,jinak máš pravdu,auta který by vyhráli v tomto roce by v příštím roce mohlly přejít to kat."profi tuning"
AleshTC:
...byl tady příklad Š Fábie versus Š 120,ten človíček s tou 120cou může dělat cokkoliv,ale většinou ta fábka bude před ním,ono není stejný hodnotit motor.prostor Fábky a 120-tky,ve Fábce dáš plast do bílé a skončil jsi a body jsou doma,ve 120-tce celej motor ven a odrátkovat a vyleštit + šroubky vyleštit,a stejně to dopadne jak jsem psal výše!
...bohužel starý auta se do TC nedostanou,slyšel jsem ty názory porotců z TC a hlavně Dynabooma( Vyškov 2005)
...na druhou stranu úroven kvality se hodně zvedla!
MarauderZ28 (M) :
LOL :D. Opet jeden z tech "zajimavejsich" komentaru..
To ma lidi srat i to, ze na sprintech vyhravaji stale stejna auta? HH To same plati i ve sportu apod. Vzdycky a vsude vyhraje ten, kdo je v danem oboru spickou. Nehlede na investovane penize nebo zkusenosti a dovednosti.
MiraF: Ano, z casti mas pravdu. Ale jeste jsem nezazil to, ze by Petr, Ales, Michal apod. rekli majiteli stovacky, ze stare auta neberou. Podivej se do Plasu, Hradce a skudky tam najdes.
Kdyz uz tady mluvime o starsich autech a TC. Proc nekdo nevezme "starou" Skudku, hodi tam menavku, poradne udela motor, detaily ve chromu nebo pozlaceni, hezke chromace. Co pak? Oznaci to lide jako nevkus nebo to bude hazeni perel svinim?
O problému starších a nových aut moc dobře víme, psal sem to i v posledním článku na autotuningu. Ale letos už se s tím v půlce sezóny prostě nedalo nic dělat, to by celá pravidla a vše šlo do ...... a lidi by jen řvali, že kdyby věděli, že se to napr. rozdělí, tak by jezdili a mohli postoupit atd. atd.....proto počítáme do příštího roku s rozsáhlými úpravami nejen kategorií, ale i bodového systému. Vše se snažíme vymyslet, nemáme kde brát inspiraci a proto chyby prostě vyplují na povrch po určité době - no a paxe můžeme klepat na čelo jakkoliv, že jsme byli volové, ale už to nevrátíme. Ohledně vozů typu KR, Axon atd. se musí hodně popřemýšlet, ale já osobně jsem spíše proti speciální kategorii. Uvidíme, co na to zbytek. Snad je to tak srozumitelný, nesnažíme se nikomu dělat naschvály, nikomu dokazovat "moc" atd., ale všem se nikdy nedá zavděčit...
2 Fandars: Rozlišovat podle ceny úpravy je naprosto nereálné. Pokud máš výtky k bodovému systému atd., pošli mi svůj návrh, třeba bude lepší. Ale stejně, znáš celý systém tak detailně, že tak dobře víš, že je moc omezený???:)
Aliii: tak jak na EMMA SQ
1rok Rokie , prvnich pet postupuje v druhem roce do amateru, pak PRO a pak az expert
montazni firmy, prodejci audia, reddaktori casopisu, clenove emma jsou brani automaticky do PRO

30.08.2006, 14:41 |
Alííí 007: Přesně tak, prostě jsi nejlepší, tak se ukaž o třídu výš... Přijde mi to spravedlivý, navíc tam mají možnost dalšího rozvoje (i když v tuningu je to už na pováženou)

30.08.2006, 14:48 |
MiraF Petrik :
..to přímo neřekli,ale nebyli moc nadšeni když v kat.Ford( viz foto, Vyškov 2004) vyhrálo Capri a v kat.Opel,vyhrála Omega A( šumperáci)
slova:"zase s Jurisem protěžujete starý auta" mě dostala! :-)))


30.08.2006, 15:42 |
Tuner#2 | Upraveno: 2006-08-31 17:03:07
Už jsem psal, že Vám roli rozhodčích vůbec nezávidím a jinak proti hodnocení nic nemám. Ten nápad s výhercema letošního TUNING Cupu aby šli do kategorii PROFI ale není špatnej a přimlouval bych se za rozdělení obou největších skupin VW a Škoda třeba podle stáří, protože jinak se svojí 120 nemám šanci ani náhodou jak už tu někdo psal.
Pánové, musím říct, že ačkoliv tato dikuse "zatím" nemá konkrétní směr, tak mám konečně po dlouhé době pocit, že je to diskuse o NĚČEM!
Plně souhlasím s ALÍÍM - ty best káry by měli po získání nějvyšší trofejí ( a oprávněně ) postoupit do nějakého vyššího levelu... Jasně cenově se to dělti určitě nedá a že Tuning drahej koníček to je..
Celkově moc postrádám kategorii něco jako OLD SCHOOL CARS, ( brouci , capri, manty....atd.. )
Smekám před Klukama, kteří se pustili do tuning cupu, je to práce, starosti, stálé zdokonalování...ale je potřeba to doladit, neumím poradit jak. Napadá mne ( pokud by zůstalo stále, stejné hodocení a pořád by vyhrávali stejné kárky ) pak leda zkusit vymyslet kokurenční soutěž...
ale mylsím, že pokud by se zdokonalil TC v hodnocení, pak by třeba nebylo do věci jej rozdělit "jakoby" na soutěže dvě.... sám jsme to nekoumal úplně podrobně,ale mne osobně vcelku dost rozčiluje a (chybí mi rozdělení) aut na skupinu SHOW CAR - alias nedělní ježdění a DAY RACING - alias denní používání...
sám se pohybuju v tuningu 10-11let. a vetšinu kárek jsme postavili na denní ježdění, samozřejměn úprava tomu odpovídala a celkově i cena, která nyný u těch NEDĚLNÍCH shov caru je daleko vyšší a některé detaily prostě u denního ježdění nelze realizovat...- které se v TC cenní hodně cennými bodíky... TENHLE PŘÍPAD BERU JAKO NEROVNOST HODNOCENÍ.. ale to je jen muj názor, třeba to ostatní tuningová společnost vidi jinak...

30.08.2006, 15:56 |
AleshTC | Upraveno: 2006-08-30 17:05:08
Můj poslední příspěvek, je to pořád dokola.....:
2 MiraF: Hele v roce 2004 žádný TC ještě nefungoval....tam vše teprve vznikalo a kde by se tam vzala pravidla atd. Z toho Capri jsem byl paf já včetně Petra,já už to fakt nebudu dál řešit, to bych se z toho musel zbláznit, mám na práci jiný věci. Kategorie se podle stáří dělit budou, ale příští rok a rozhodně ne všechny. Pokud máte jakékoliv návrhy, adresujte je přímo k nám na maily, kontakt naleznete na našich stránkách. Já budu jedině rád, protože jaxem říkal, víc hlav, víc ví...
pokud budete chtit zaujmout tunery, tak je do souteze musite taky pustit... pokud chcete udelat znacne "omezenou" podivanou pro lidi tak uspejete peti autama a tisicem cumilu na kazdym srazu bez problemu.....
Tuner2: ty sponzory opravdu snad nema cenu ani rozvadet... kdo to videl si udela obrazek... kazdopadne me to hlava teda nebere...
for Petrik: přišel ses opět ztrapnit, nebo lhát a ukázat celýmu foru co jsi za frajera a pak utýct se staženým ocasem ? :o))) Nezapomenu Tvoje ftipný komentáře ohledně 350Z bohužel kapku jsi se do těch srágor co jsi plácal zamotal a nakonec príma vymáchal hihi :o)

30.08.2006, 20:45 |
Shr3k | Upraveno: 2006-08-30 20:58:47
K těm komentářům ohledně TC, řazení do speciálních "profi" kategorií (Alí, ZRALOK) atd. atd. Pánové pamatujte, že:
- TC má hodně omezený rozpočet, daný prakticky je tím, co dají sponzoři (a že to nejsou ani milióny, ani statisíce a koneckonců ani desetitisíce)
- v TC se neplatí žádné zápisné
- většina z nás jej dělá naprosto bez nároku na jakýkoliv honorář
- co se kategorií týče, jisté je rozdělení některých skupin podle generací (podle počtu přihlášených vozidel za minulý rok), tak aby počty aut byly pokud možno vyrovnané, nicméně si opět dovolím připomenout, že to znamená zase $$$ navíc za xxx pohárů.
Debata o tom, jestli je něco lepší udělat sám, nebo si to nechat udělat je něco ve stylu: co bylo dřív, jestli vejce nebo slepice. Ve stručnosti, když vím, že jsem na něco levej, tak radši půjdu a nechám si to udělat od odborníka a mezitím se na to pokusím vydělat peníze tím, v čem jsem naopak dobrej jsem. Ferda Mravenec práce všecho druhu je pohádka od Ondřeje Sekory...
jo, ještě... ZRALOK: Znám auta z TC, která snesou každodenní provoz a přesto se umísťují (třeba Láďa Šíma, Frančesko Flachs).
2Shr3k:
a proč není zápisné? proč není startovné? V tomhle nevidím problém, pokud někdo utratí tisíce, nebo dokonce statisíce, pak startovné ( pokud bude "relativně " rozumné ) není přeci problém.. a v rámci možností zaplatím za možnost se nechat ohodnotit s konkurencí, kdy vím, že je raálná šance se umístit...
Právě že pokud by jste nyní dali zápisné, vstupné..atd. pak se soutežící hodně zúží, protže předem vědí výsledek, pak nemá cenu soutěžit... de-facto to vědí i ted,ale zadarmo proč by se nenechali ohodnotit.... ( toto tvrzení není výplod mé fantazie - to je realita, kterou jsem si vyslechl sám osobně a také i s tímto jsem i své auto nechal hodnotit.. )
Nikdo přeci nechce aby TC byl charitatívní spolek, stejně jako EMMA a DB DRAG ( stojí peníze a startovné )
a co se týče umístění "aut s denním provozem" kolik jich bylo na Mimoní v umístění? nechci se hádat, tady jen prezentuju svuj názor a snažím se rozvijet tuto diskusi, která mi nepřijde zas tak neoplodná...
Pokud ten kdo TC organizuje, pořádá, realizuje... je trochu vnímavý a není úplně přesvědčený o svém bezchybném pořádání, pak by měl na nějaké ohlasy slyšet a reagovat.....
Plácat po zádech se umí kde kdo,ale vylepšit, rozšiřovat a zdokonalovat je daleko težší... a je jedno zda-li se jedná o TC nebo nějakej sraz, srazík.. soutěž..

30.08.2006, 22:41 |
Shr3k ZRALOK: Myslím že na tvoje otázky ohledně financování, startovného atd. by asi nejlépe odpověděl Mr. Dynaboom.
Ad "auta s denním provozem", stačí se podívat do výsledků.
Plácání po zádech moc nehrozí, protože pokud se podívám zpět, měli jsme letos docela dost minel a problémů, které by se v budoucnu stávat neměly a určitě je na čem pracovat, ať už jde o kategorie, hodnocení a další věci. Jak jsem psal, slyším na všechny návrhy, které soutěž pomohou dostat trošku kupředu, můžete je adresovat kdykoliv k nám na maily, kontakt je na stránkách. K tomu financování, to je těžký, byli jsme proti startovnému, ať nejsme zase zaškatulkovaní jako Ti, co jen chtějí vydělat, ale s přibývajícími náklady nám na příští sezónu stejně nic jiného asi nezbyde.

31.08.2006, 08:51 |
Daryl (A)
TC: bez penez to nejde. Mozna sezonu, ale vseobecne to nejde.
A je jedno, zda se jedna o penize od sponzoru, nebo ucastniku. Podle mne ma ZRALOK v mnohem pravdu.
Spise jde o rozliseni, zda se jedna o soutez pro masy, nebo pro ty jedinecne (lidi,auta). Od zakladu, o co v ty soutezi jde ?
TC, pokud ma byt necim na urovni, necim duveryhodnym, necim co ma prezentovat jakesi pomyslne meritko, pak musi i podle toho probihat. A ohladne skatulkovani mezi ty "co chteji jen vydelat" ... to si myslim, ze to mohou rikat jen vecni rejpalove a zavistivci. A takovi si vzdy neco najdou.
Kazda soutez, kazda akce, ktera ma za neco stat, neco prezentovat, neco dokazat by mela svou snahu smerovat timto smerem. Smer byt nejlevnejsi, co nejvice usetrit a podobne nebude ten spravny. Kazda sranda neco stoji.
A jak poznamenal ZRALOK, pokud nekdo narve do auta pul milionu, asi nebude mit problem si zaplatit startovne v TC. Pokud ovsem vysledek akce bude odpovidat vlozenym prostredkum. Bez penez jinak cely projekt pujde do kytek. Tohle nadseni neutahne. Vemte si priklad z jinych uspesnych soutezi, ktere probihaji uz leta.
Pro Ty co četli tohle téma:
Upravil jsem příspěvky z toho důvodu, že jsem byl zaujatý na jednu věc a neuvědomil si co tím zpúsobím. Proto bych se chtěl EDGEmu omluvit za to co jsem psal a netušil, že to taky může být trochu jinak, což jsme si vyjasnili po telefonickém hovoru. Doufám, že mou omluvu přijme a že to nebude mít žádné následky pro něj a i pro mě.
Pro Ty co to nečetli, na to vůbec nereagujte. Díky.
není kapku out upravovat když něco napíšu neb pak je celej thread jeden velkej nesmysl ?

01.09.2006, 07:57 |
Alííí MZ28: To je o tom, kdo si jak stojí za svými názory, a kdo chce mejt někomu prdel, že? :o/
Nemám zájem o to, abych dostal na nějakém příštím sraze před hubu a nebo se něco stalo mýmu autu.
TÍM NETVRDÍM ŽE TO BYL TENTO PŘÍPAD A NIKDO MĚ NIČÍM NEVYHROŽOVAL A ŠLO O MŮJ OMYL.
Příště si raději takováto témata nechám pro sebe a nebudu to řešit.
A byl bych rád, kdyby to udělali i ostatní a nic jsem nepsali.
Tuner#2 : To jsi doufám nemyslel vážně s tou inzultací,nebo s tím že by někdo něco udělal tvýmu autu..... :o(
Rustapha-659: Netýká se to tohoto případu, ale v minulosti se mě to už jednou stalo a jen kvůli tomu, že jsem vyjádřil svůj názor - nikomu jsem nenadával...
Už se fakt k tomuhle nemám chuť vracet a vyjadřovat.
Znova píšu, ŽE SE TO NETÝKÁ TOHOTO PŘÍPADU a vyřešily jsme to mezi sebou jako lidé domluvou a shodou na obou stranách. TEČKA.

01.09.2006, 12:29 |
Alííí Tuner#2 : To musíš mít teda pěkně zcestný názory, že někoho tak naserou, že Ti rozbije hubu, nebo dokonce něco srabácky udělá na autě, takový jelito by zasloužilo rozkopat xicht, a to pořádně !
Hlavně kdyby kluci z KR takhle řešily každou pomluvu, nebo řekněme "urážku na cti", tak by na srazy za chvíli jezdili sami... :o)))))))))
Alííí: A co když to byl názor a v podstatě odhalení podvodu na webu - byť to byla prkotina? To Ti třeba nedošlo? Je mě z toho špatně,že jsem se vůbec do nějaký debaty pustil...

01.09.2006, 13:21 |
Alííí Tuner#2 : Odhalení podvodu = prkotina? To bych teda neřekl... :o(((
Navíc o KR jsem slyšel už tolik historek, že by mě to nepřekvapilo... :o/
Alííí. Panebože, odhalení podvodu, ale jednalo se o prkotinu - nic závažného a s KR to nemělo NIC společného - je tomu už dva až tři roky a šlo úplně o něco jiného na úplně jiných stránkách.

01.09.2006, 13:43 |
Alííí Hmm.