
Navštíveno 1325x


29.08.2006, 22:13 |
Augi Potřebuji malou radu.
Shodil jsem víko ventilů, budu měnit těšnění, ale současně mě napadlo, jestli to tam nemám nějak vyčistit, jestli tam je usazenej třeba někde bordel nebo tak něco...


29.08.2006, 22:14 |
Augi Tady uvnitř jsem našel jakoby "silikonový kapky". Co to je? Mám to nějak odstranit?


29.08.2006, 22:15 |
Augi A ošetřit nějak samotný víko?


29.08.2006, 22:16 |
Augi Díky za každou radu - v motoru se hrabu poprvé...
technickej benzin a ty zakrouskovany mista bych normalne ocistil stejne tak celej obvod kam budes davat nove tesneni a pak zalezi na kvalite toho tesneni a pouzijes cervenej silikon...
ty kapky sou většinou u každýho ventil víka z výroby - jsou to místa který maj velmi ostrý rohy a je tam největší šance průsaků těsnění i novýho takže do těhle míst použít opět silikon těsnění na motory, jinak zbytky těsnění se nejlíp odstraňují Loctite 7200, ale pokud je to pár kousíčků odškrábnout skalpelem a očistit odmašťovadlem, zbytek bych ničím nečistil neb vše co tam naleješ steče kanálama do motoru a do mazacích kanálů ...
To auto jezdí off-road závody?

30.08.2006, 09:24 |
Augi | Upraveno: 2006-08-30 09:27:39
radek.613: ne, proč? Jako že je to tak zasraný?
Viděl jsem i horší. Teď jsem dělal motor na VW Jetta 1.8 cca 1985, bylo to jak asfalt. Ty to máš čistý jak "dětskouprdelku."
no jakoze zasrane to mas teda fest :)
nechej se motivovat, s vikem se daji delat ruzne uchylarny :)
[ Link ] ten silikon je tam od kluzneho loziska na obou vackach vedle ozubenych kol.tesni to dosedaci plochy.To co vidis je jenom to co se pri montazi vylacilo....serez to nozikem..
co to mas za motor?
počkej jak od kluzného ložiska ? si myslíš že kluzný ložiska se mazaj silikonem ? Koukni do Probe workshop manuálu a tam je výslovně napsáno že všechny ostrý rohy pod ventil víkem vždy při výměně těsnění mazat silikon těsněním ...

30.08.2006, 12:38 |
Augi venito: 1,8 - očividně 16V ;-)

30.08.2006, 15:28 |
venito | Upraveno: 2006-08-30 15:30:26
mazat vacky silikonem? :)) ses prerekl ne? :)
myslel sem silikon na dosedaci plochy mezi hlavou a vrchni polovinou kluzneho loziska... dyt dobre vis jak to myslim....
davat silikon do ostrych zahybu je samozrejme, tam kde se guma nemusi dobre vytvarovat...
Augi: jaka mazda? jinak me tesneni stalo cca 350kacek..pohoda

ježiš tam nemá silikon ale absoluně co dělat !!!! tam NESMÍ bejt absolutně nic !!!
tam sem silikon pri demontazi nasel....
dival sem se tehdy jestly je nejaka sance, ze se pri dotazeni vymackne az na samotnou vacku a ucpe treba mazaci kanalek.... ale v patricne tenke vrstve pouze splni svuj ucel. Myslis snad ze takova vrstva udelat nejde?
nesmí tam bejt nic, jakákoli i mikro vrstva oddálí ten vrchní můstek od vačky a to je chyba ...
mam zatim najeto 14tis km.no uvidim ale po dotazeni silikon nemuze mit dopad jako treba vlas. silikon ktery sem tam nasel byl sotva dokola, na stycnych plochach nic
ano, že je tak "zas*atý" :-D. Do takovéhle špíny bych to víko teda neotevíral, napřed by proběhla čistka....
koukam ze nikdo z vas tu nedelal stary diesely to je teprve spina tohle je nic
No Machčo, buď si majitel opravovaného auta zaplatí umytí minimálně agregátu a motorového prostoru, nebo přistaví vozidlo již takto očištěné. Takovýhle sajrat by mi nesměl přes práh.....staré dízly nevyjímaje :-D.

01.09.2006, 18:22 |
Machča | Upraveno: 2006-09-01 18:24:06
nj on ho treba umeje z vrchu ale zpod auta je to zasrany jak jetel vzdycky kdyz vyndavame z neceho motor ( nejakej napr tranzit ) tak si prijdu jak cernoch ale u benzinu to nebejva tak husty. ALe nekdy je to opravdu humus nektery lidi maj motory tak zadelany ze se na to bojim sahnout :-)