
Navštíveno 1320x

to kdyz davas nekomu darek tak mu rozeberes hlavu? :)
to není jen tak nějaká hlava :o) koukni na sací kanály :o)
tak se s Thullem dohadujem co je na nich, zeby ten žlábek? ja videl sundane hlavy vzdy jen na 4valech... nebo to ma tak KL-ZE?
Hranaty saci kanaly = KL-ZE :) Sem zvedav co to udela s vykonem az to jirka namonti a este sezene KL-ZE sani :)
Sací kanály? Nemá mít náhodou ideální sací kanál kruhový průřez a být pokud možno bez zbytečných změn průřezu až k talíři ventilu? :-D Já jen že mě ten patvar zaujal.....

to nevím, ale na žádným autě co jsem měl sem neměl kruhový
Rekl bych, ze ten curapajzlik tam je na vstrik...
jinak sací kanály na origo klavě vypadaj takhle

Jo tak proto má ten motor tak málo koní :o)
radku porid si este jednu tatrovku, nebo dve, zjevne se nudis a podle toho pak vypadaj tvoje komentare :)
Copak copak, špatně se Ti u této konstruktivní debaty dýchá, deekayi? To mě mrzí, To já se příště zdržím komentáře, jestli Ti nabourávám Tvůj křehký technický svět......mimochodem, 4 tatry stačí..... :-D

03.09.2006, 15:43 |
tomi666 | Upraveno: 2006-09-03 15:46:24
jsou zvětšené obdelníkově podle toho fota,nemejlím li se...
to jsem zvědav co to stím udělá,probeso má samo o sobě celkem dobré sání,tuším rezonanční,dělal si něco i z ventilama?? sedla atd...hodˇ pak info jak se to chová...

03.09.2006, 15:47 |
tomi666 | Upraveno: 2006-09-03 15:49:24
.
radek: Me se dycha vyborne a zadny konstruktivni debaty sem si nevsiml :) Muj technickej svet rozhodne nenabouravas, jen zatim kamkoliv se podivam a vidim tvuj prispevek jde o nejakej kterej je ustepacnej posmesnej a vzdy naprosto zbytecnej, ale chapu ze mas touhu se nejak zviditelnit :) kazdej sme nejakej :) Nevadi mi obsah tvyh prispevku ale forma, to jen aby bylo jasno .) A o prurezu sani si muzes jit pokecat s inzenyrama do japonska mozna je naucit aby delaly motory jako jsou na fotce cos sem vlozil ;)))

03.09.2006, 18:23 |
radek.613 | Upraveno: 2006-09-03 18:28:00
Zajímavé deekay, tož dobrá, já zkusím psát nějak jinak, aby Tě to tak neiritovalo, i když ještě nevím jak......možná bude lepší nepsat sem nikam nic. A od Japonskej inženýrů dál, stačí když vidím jak tady u nás vedou fabriku a co jim našinec nevymyslí, to nemají......
s hlavama sem nic ještě nedělal ale stav by měl být 1A a i vypadaj že maj nakroucíno málo, nicméně dudlajzy na ventilech vyměním preventivně a sedla asi nechám zabrousit ...