
Navštíveno 3048x

ma nejak zvlast velky vliv na zivotnost odlehceni techto casti ? pokud ano tak do jake miry je vhodne tyhle dily odlehcovat .Diky za rady
no hmotnost toho setrvacniku nekdo spocital..... docela slozitej vypocet dynamiky..... takze se ti muze odlehcenim podarit ze nejaka cast bude rezonovat a bude odchazet to co nema....... rekl bych ze do tehle veci by se mel vrtat az nekdo kdo vi co dela a co chce ...reci typu mam vetsi vykon protoze mam odlechcenej setrvacnik ......
tim ze uberes na setrvacniku muzes neco ziskat, ale zaroven ztratit... vysoke vs nizke otacky.... to je ale povidani na dlouho....

11.09.2006, 12:33 |
Daryl (A)
jako assassin. Jinak ve zkratce a mega zjednodusene se da rict, ze odlehcenim ziskas vykon potrebny k rozpohybovani odebrane hmoty primo na motoru. Tudiz to asi bude mit smysl jen pri velice specifickem vyuziti auta (zavody do vrchu nebo sprinty). Je to relativne jednoducha uprave pouze ke zlepseni reakce motoru na manipulaci s plynem. Na druhou stranu ten setrvacnik ma nejaky smysl a touto upravou se sice zbavis maleho minusu ale pak i velkeho plusu.
Ale jak rikal assassin, tohle by mel delat nekdo, kdo moc dobre vi co dela.
Tolik k setrvacniku. Upravy remenic jsou mene komplikovane a maji spise prinos. Zde je potreba dat jen majzla na odolnost. Jako aby s toho nebyl papir, co se hned ukrouti. Ale ustrit par kilo vahy na remenicich ma taky efekt.
no ja uvazoval ze bych stahl setrvak o zhruba 0,5 kg a remenici co by slo z hlediska pevnosti samozrejme.

11.09.2006, 14:37 |
Daryl (A)
otazkou je: proc ? Na jakym aute ? Jake bude vyuziti v aute ? Pokud pro denni provoz, tak na setrvak nesahej.
Remenice si nech udelat u nejakyho specialisty. Nekdo tady ma udelany od bidrina. Zkus vyhledavac.

11.09.2006, 16:30 |
alt mam dotaz:) jakej přesnej efekt má odlehčení řemenice??
a kolik to cca může stát?
díky moc

11.09.2006, 16:40 |
Daryl (A)
alt: ted jsem to tu napsal ... si to precti cely

11.09.2006, 16:52 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-09-11 16:54:38
půl kila na setrváku nemá vůbec smysl neb neucejtíš absolutně nic ...
já sem teď dal setrvák cca o 2,5 kg lehčí a znát to je, ale žádnej brutal, takže myslím, že vše pod 1,5 kg je naprosto neznatelný ....
asi tak, ja mam treba odlehcenej od NUMBER 1 a tam uz je rozdil ze 6 kilo na 4, coz uz bude znatelny
Otázka je na jakym autě a kolik váží origo setrvák.
řekl bych, že když mu ubereš 5% na hmotnosti, tak to znát je. To je vlastní zkušenost.
je to na BMW E30 318iS jezdi se s tim obcas, zadny denni jezdeni na to je druhy auto. S upravama to ma cca 150 PS ale s hudbou uz to zadna slava neni, proste sem chtel aby to zase trosku jelo, vim jen ze setrvak se da stahnout o oprovdu hodne, kamos to ma o 4 kg ale to u zjen cekam kdy mu ten motor odejde do vecnejch lovist. Proste sem chtel znat nazor na to jaka je bezpecna hranice aby ten motor neco vydrzel a taky abych vubec neco poznal
Zeptej se někoho kdo dělá do BMW.
Přece jen je to u každýho auta jiný. Taky záleží kolikrát to má uloženou kliku pokud vím.
muj motor pokud vim tak ma ulozenou kliku na 5krat
no ono nezáleží ani tolik na tom kolikrát je co uložený, ale taky o tom, že pokud ten setrvák sebereš hodně tak se bude krutě přehřívat, prdne a pokud se ti tohle stane tak se jen modli aby to letělo jiným směrem než kabina a Tvoje nohy on takovej rozpadlej setrvák v klidu vodřízne motor od převodovky a ještě mu zbude hodně síly aby Ti dal solidně přez držku .... :o)
jinak Probe má setrvák 9 kg - garantuju, že kdybych z něho ukrojil 5% nepozná nikdo ani prd, teď tam mám 6,5 kg a poznat to je, nijak výrazně ovšem ...
Mara: Na favu má mít údajně taky 9kg a mám to cca o 0,5kg a poznat to je. Ono to nemusí být v % ze setrváku, ale spíš z celkové pohyblivé hmoty.
Odlehčit to tolik jak ty, tak se mi dost lehce může stát to co popisuješ.
Jako doplněk k ostatním úpravám je dobrý to trochu odlehčit.
Hele hoši a co si napřed někde v opravdu odborné literatuře zjistit, k čemu vůbec setrvačník ten motor má? Vážně si myslíte že jen k tomu, aby bylo kam přitačit spojkovou lamelu?
for T.O.M.A.S. já použil setrvák z MX-3 V6, takže se mi nemůže stát, že by se rozpadl
No setrvák jako takovej se asi nikdy nerozpadne. Já jen co jsem slyšel, tak odlehčení alespoň u škody o nějakých 30 a víc procent může mít za následek destrukci motoru např při rychlejším podřazení ve vysokých ot. apod. a taky je nutnost vyššího volnoběhu protože má motor tendenci chcípnout apod.
nerozpadne ? :o)) hmm tak to jsi fakt ještě nic neviděl ....

15.09.2006, 16:34 |
jolik litinový strvák se rozletět muže,myslím že,nad 7000,je lepší si ho nechat udelat ze železa.
litina a ocel jsou jablka a hrusky kdyz jde o treni, vedeni tepla a pod "detaily" ktery vas asi nezajimaji :-)