
Navštíveno 4403x


12.09.2006, 17:36 |
Petrik | Upraveno: 2006-09-12 17:54:31
Tak tahle to vsechno zacalo... aneb moje prvni hifi/car instalace.
... Alpine SWR-1242D
... Audison LRX 1.400
... montazni material
... Pioneer DEH-P6800MP
... Repro vepredu nezname, vzadu taktez (do budoucna pujdou DLS MS6A a Dynamat Extreme) a Audison LRX 4.300.

SW :)

Pacient pred montazi..

Pokus o wallpaper :o

Postupne se zacalo vse odstrojovat...

Vsechno to rozkuchat dalo zabrat :(

Signaly...

Kdyz uz jsme byli "v tom", tak jsme pridali i start button z S2K

Penthouse kondik... zaruka kvality :P

A finalne "prozatimni" usporadani kufru. Jeste tento tyden pujde zesik do laminatu - do bocnice, nova podlaha apod. Tudiz dalsi prace az nad strop :(

Vedeni kabelu, snad to bude vyhovovat rozhodcim ;-)

A v sobotu dosel dalsi balicek z USA... Nastesti bez ..

Studeny vzduch je potreba :D

Nejake trubky a filtr :(

Samotna trubka od sani ala dyno proven technology....

Tolik mista tam zustalo :((. Asi tam dame akvarko nebo zahradku.

Sani pridelano...


12.09.2006, 17:46 |
Petrik | Upraveno: 2006-09-12 17:47:42
Na zaver take neco na zpevneni, kdyz uz...

Na zaver bych chtel podekovat par lidem (Adamovi, Mr. Dynaboom, Pepan, apod.).
jaký použil rádio a kde sehnal redukci pokud teda nepoužívá origo, ale to asi ne ...
Radio viz. vyse a reducke je origo by Honda.
jestli to je Type R tak škoda ji zatěžovat mjuzik...

12.09.2006, 18:34 |
Petrik | Upraveno: 2006-09-12 18:50:55
Ukazka zvuku motoru+sani. Az budu mit doma zpet kameru, natocim nejaky poradnejsi klip.
[ Link ] [ Link ]
super zvuk, to mi pripomíná že bych ten muj injen taky mohl vyndat ze skřínky...
no jo VTEC je hold VTEC :-)
no jo ale proti Integře nebo S2000 je to slabota teda ten zátah VTEC jak je to plynulý tak to není takovej hardcore :o)
Zajímavé, když jsem se sháněl po redukci na 1DIN rádio do EPčka v Hondě, tak říkali, že to nejsou schopni dodat. Nakonec jsem pořídil tady:
[ Link ] 2petrik: Docela opruz sundávat ten horní panel, že? Než člověk příjde na to jak vyháknout ovládací lanka ventilace, tak to trvá...

13.09.2006, 10:14 |
kaa souhlas s marauderem. integra byla v tomhle nejbrutalnejsi
Na co jsi použil ty štětečky? :)
ktoass> rekl bych ze zatial na nic, ale budou potreba na lamino
:)
2 Ondras: Diky Honzovi (Johnie_Walker) to byla brnkacka, takze mu patri moje velke diky.
2 Kaa: Nekdy te v tom zvezu Buchlovskyma horama celeve ve Vtecu a uvidime co je brutalnejsi :).
2 Kotas: Ty pujdou tedka na laminovani bocnice do kufru, to bude zase drbacka :( pac pujde ven cela prava cast plastu :(.
na těch ostatních videiich to ujede nissanovi 350ce - to je trochu blbost ne?:-) beru že je to těžší, ale zas o 80k silnější. jinak pěkný, ale muziku bych tam necpal, vždyť to nemá v základu ani klimu:-)
2 Kamil: Vzdycky zalezi kdo sedi v tech dvou autech a je to mezi sedadlem a pedalama (si myslim ja osobne :).
CTRko mam to na denni jezdeni, do skoly, vozim v tom dedu na hrbitov, na letiste letat apod. Na show&shine a sprinty mam casem v planu Evicku ;-), ale to je jeste daleka budoucnost...
mno jelikož sem měl tu čest řídit všechny 3 seřadil bych to takhle
v brutálnosti zátahu VTEC
Integra - S2000 - CTR (tam skoro cejtit není)
v zábavnosti a sportovnosti
S2000 - Integra - CTR
Tenhle zrovna klimu má jak vidím.
for Ondras - dík za link aspoň vím kde to koupit až budu do CTR cpát rejdio ...

13.09.2006, 16:03 |
A-Xcite | Upraveno: 2006-09-13 18:45:35
For MarauderZ28: Tak v tom pripade nevim v kterem CTRku si sedel :-), ale to co si napsal "tam skoro cejtit neni" tak to se mi tak trochu zda ze si vedle a nebo uz si MALINKO narocny ;-)...
enjoy s s2k je, hlavne do zatacek :o) ale motor zadna slava od spodu, ten kroutak tam chybi
Mara: Máš CTR, či karamádovo?

13.09.2006, 20:26 |
Johnie_Walker | Upraveno: 2006-09-13 20:32:45
no, nevím... každopádně všechny DOHC VTEC motory jedou od spodu mizerně, ale to už tak je.. ale mysím že CTR je na tom líp než ITR, ATR nebo Vti-čka.
link pro zajímavost
[ Link ]
S2 nepočítám... ještě jsem jí nekoupil, tak nesoudím :-)))
mno uvidime kam to dotahnete, asi bych uz v aute tohohle typu taky muziku nestavel, a pokud tak neco jednoducheho, kvalitniho, a nejlip demontovatelneho.
Ze spojeni "Samotna trubka od sani ala dyno proven technology...." nevim jestli si delas prdel.
Jinak INJEN je fajn, taky si na hondu poridim sani, ale vypada trochu jinak....
OT:
mno ono je to to klasickym VTEC a iVTEC. VTEC je jednofazovej, iVTEC je rozdelovanej dle potreby v zavislosti na zatizeni motoru.
S2K a ITR pusobi drave, pac je tam kick pri precasovani. Ten neni v CTR tolik znat, proto pusobi ponekud "mdle" ale casy zrychleni mluvi jasne....
H-Honza: cos myslel tím o tom sání Injen, nepochopi jsem tě...

14.09.2006, 02:16 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-09-14 02:24:45
CTR má jeden dobrej kamarád jezdil sem v tom nejvíc z těch třech co sem popisoval a pokud někdo tvrdí, že to tam je nějak významně znát tak lže neb to tam ani znát bejt nemá (samo něco tam je zas by byla blbost tvrdit že ne, ale proti těm dvěm co sem popisoval je to čajík) :o)
tím nechci říct, že by to jelo nějak špatně to CTR ...
když už jsme u toho tak pro zajímavost jaká je váha těhle 3 aut ?
Integra - S2000 - CTR
souhlasím s Mar. přečasování na ostrou vačku u motoru K20A není tak razantní jako ostatní dohc vtec motory, je to oproti B16A a F20B už novější i-vtec s (světe div se) rozvodovým řetězem. u Hondy dost netypické..
ITR dc2 1130kg,190ps, 0-100 6,7s má LDS
ATR ch1 1340kg, 212ps,0-100 7,2s má LSD
CTR ep3( 02-04) 1280kg,200ps, 0-100 6,8s bez LSD
S2k ap11260kg, 240ps, 0-100 6,2 má LSD
mutno podotknou, že CTR jako jediné jezdí na 95okt. benzín
už papírově je jasné že s2k je prostě nej :-)
CTR nemá LSD jo ? já sem myslel že ju teda ... Navíc je to vcelku cvalík ...
jj, nemá. jen japonský verze navíc s 215ps a bílé barvě :-(
a červené recaro, samozřejmě... to sem do evropy kluci nějak zapoměli dovážet
mno tenb předchozí Type R Civic model jak měl H-Honza 185 HP se sem taky nevozil, že jo ?
Hlavně by mě zajímalo proč má teď new Civic tuhou zadní, nebo vlečnou (nevím přesně) když přeci je to tak strašněj shit (aspoň mi to každej tvrdí) ...
Mar: nekde psali, ze vyhody te viceprvkove nevyrovnaji vyrobni naklady a prostor, ktery zabira
aha a na to přišli po tolika letech co to na ty auta cpou jo ? :o)))
Jakoze mamine, ktera to koupi, je jedno co je tam za napravu. Takze to byla zbytecna prace.
Type R s tuhou zadní to je jedno ? Navíc jak sám víš Civic rozhodně není pouze auto pro maminu na nákupy ...
no, CTR 99-01 vozili do anglie, ale s levostraným řízením ho nedělali
a st ou nápravou se uvidí na jaře...
Myslim si, ze si Honda u tohoto modelu s torzni prickou ostudu neudela ;-). Spis by mohli pridat dif. s omezenou svornosti po vzoru americke verze SI.
aha takže v momentu kdy to montuje Honda je všecko v pořádku jasně už tomu rozumím :o)))
Vsechno ma sve vyhody i nevyhody tak zkousi co bude lepsi...S tou napravou asi inspirace ve Francii...
penize penize ta tuha zadni naprava je krok z5 psali to snad i nekde . Ale kdyz se uz holt nevyplati viceprvkova kazdopadne byla lepsi urcite to lip zvlada ostrejsi jizdu
Pozor na pojmy. Přesně jsou to vlečná ramena s torzní příčkou. Nikoli tedy tuhá (jako třeba Camaro) a ani žádná inspirace Francíí, tam je torzní tyč místo pružin.

15.09.2006, 01:47 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2006-09-15 01:49:49
hele sorry prostě tuhou neobhájíš ani náhodou a je fuk jaká je, Mustang má taky super tuhou a stejně každej tvrdí jakej je to shit, prostě multilink je multilink a je nesmysl, že Honda najednou přišla na to, že je stejně skvělá, mě jen udivuje jak lidi (nemyslím Tebe) najednou otáčej a ta tuhá která byla v jejich ústech sračka všech sraček je najednou ta úžasná věc a pomalu tvrděj, že jí Honda vymyslela, to je vážně trapný
jistě že tuhá náprava má i svoje výhody, ale zejména pro auta s náhonem na prdel kde ta výhoda je obsažena v tom názvu zavěšení ...
jj, to čeho měli Honďáci celý léta plný pusy, najednou nevadí když je pryč :o)))
13/09/2006 21:37 Johnie_Walker 213.226.211.20
H-Honza: cos myslel tím o tom sání Injen, nepochopi jsem tě...
to jsem myslel tak, ze nevim jestli si tim dela srandu, nebo nevi o cem pise.
S tim LSD to nechapu, mela ho CTR EK9, mela ho ITR, mel ho ATR, ma ho S2000, proc ho do CTR nedali....
mám sice už veterána CRX 90, ale ten podvozek je super,
a i ted mají nové stroje docela problémy držet se mnou krok...

17.09.2006, 19:57 |
kaa To Petrik: Mno tak vzhledem k tomu, ze jsem ITR i S2000 mel a v CTR taky neco najezdil :)), myslim, ze muzu posuzovat docela dobre.
ITR je jednoznacne nejbrutalnejsi, CTR je jen odvar z intergy, co se tedy motoru tyka, i kdyz ma treba i lepsi zrychleni a nechapu proc nema LSD. Nicmene ja osobne uz bych nechtel predohrab a navic ty kone me uz taky neuspokojujou.
Ale auto je to hezky a jede dobre, jen uz to proste neni takovej hardcore no :-/
kaa: čímpak ted´ jezdíš, když byla S2k už málo..? :-)
Petrik: Bacha na jednosmerky ;-)
Kaa ted jezdi tim, kde jednou skoncime vsichni, koncernem s TDi
trochu OT, ale
MUZU DETAIL FOTO TE SAMOLEPKY NA TOM SANI
trochu OT, ale
MUZU DETAIL FOTO TE SAMOLEPKY NA TOM SANI
IDEALNE kolmy pohled
diky ! :-)
LionVTS: Njn, su pic*s. Sem spechal do skoly a takhle to dopada :((

21.09.2006, 19:53 |
Petrik | Upraveno: 2006-09-21 19:57:34
Newman: Detail nemam a rozdelavat to nebudu, pac sani je uz namontovane a vede pod krytem baterky, karoserie a naraznikem. A ani jedno se mi nechce rozdelavat.
Petrik: JJ stane se, ale ze sisi vsiml :-)
BTW pjekny zvuk :-)
chapu - to je ok
kdyby se to nekdy demontovalo, nebo kdyby to bylo nekde v instalacnim manualu, tak prosim
diky
a je to . . .
dik za napad

Injen do kazde rodiny, jednoduse a rychle :DDD
Good napad