
Navštíveno 2108x

Takže nejsou to "full" uretany neb sem slyšel, že přenos vibrací je tak silnej, že se klepou na volnoběh zrcátka. Tohle je pouze uretanová vložka co se strčí do originálního silenbloku.

zasunuto

a full urethanovej na silenblok řazení

Každopádně jsem z toho nadšenej, nevím jak to popsat prostě super pocit, takový príma tuhý, ale zas né kámen ...

15.09.2006, 08:09 |
20bad da se to koupit nekde u nas v ČR?
k cemu je teda ten full urethan silenblok, kdyz se klepou zrkadla??
ja myslel ze silenblok je od toho, aby tomu zamezil
jestli ne, tak me oprav
celo uretanový silenbloky jsou pro sport a závody, nejsou vhodný pro normální denní ježdení
koupit se to v čr nedá, mám to z USA, ale vím kdo to v čr umí vyrobit jen nevím za kolik ...
Powerflex:
[ Link ] tuším, že to na auto dával Newman
ten je nekřesťansky drahej ...
jj, je, komplet vyjde kolem 10 tis. :-(((( Ale jinak je pravda, že tyto silenbloky - matroš, nemluvím o výrobci, jsou prej fakt super!
to je já mám Energy který jsou cenově poloviční ale jinak stejný, prostě anglání jsou nesmyslně drahý ...
Zdarec kluci,
moc bych si chtěl dát na př. ramena mé Octavie silentbloky Powerflex! Ty origo jsou na houby. Jsou tak strašně měkký, že při zastavení na 0 se kolo zastaví a karoserie se debilně zhoupne tam a zpět! O tom jak se při bzdění mění geometrie kol, ani nemluvím. Máte Powerflex někdo na autě?