
Navštíveno 758x


17.09.2006, 21:56 |
d3DEk Umíte někdo podložky tenčí než 5mm? Středová díra 56,1 a do kola by přišel průměr o něco větší, to bych ještě změřil. Dík
sežen starý kotoučez tvýho auta, upíchni zbytek činný plochy a dosedací plochu neh srovnat + poupravit na požadovanej rozměr na magnetce...
pokud tam budeš chtít osazení tak nevim nevim an takový tlouštce
nesly by dat normal podlozky pod srouby? Ale s tim osazenim teda nevim

18.09.2006, 09:58 |
Alííí d3DEK: A důvod proč chceš takhle tenký podložky? Podle mě to nemá smysl... :o/
.mycTD: To určitě NE !
důvod může bejt jednoduchej- sice třeba má kola s menším ET než v serii, ale tvar paprsků je tak blbej že to prostě nedá přes brzdiče (např použití kola n fiatu coupe- kámoš tam dával pod azevy 3mm podložky, jinak yb zkurvil bremba....

20.09.2006, 21:20 |
d3DEk 2 Honza2.016V kdo dělal kámošovi ty 3mm? Díky, fakt bych je moc chtěl.
dělal si je defacto sám- upíchnout na soustruhu ( zbyde podle toho jak moc zarovnáš čílka kolem 5-6mm)a pak slíznout na magnetce- prakticky jakákoliv tlouštka....
já sem si takhle nechával dělat podložky, 6 a 8 mm ale bez magnetky..prostě se odpích zbytekk kotouče a bylo... za flašku rumu yb to zvlád snad každej soustružník....

21.09.2006, 12:15 |
Nepér | Upraveno: 2006-09-21 12:16:27
Když jsme u toho, je třeba dávat k 5mm podložkám delší šrouby?
Počítal jsem závity a kolikrát otočím šroubem a zajede to tam tak na 8/10.
já sem delší šrouby dávat nemusel.. těch 5-6mm to šlo ještě na druhý straně ven se seriovejma šroubama..ted to mam zarovnaný

21.09.2006, 16:47 |
d3DEk to je taky jeden z důvodů, teď mám matici na 10 otáček, 3 mm bych nemusel měnit...