Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > ford cougar

 o Navštíveno 1454x o
o 18.09.2006, 11:56 | Kolda
Zdravím, jen takový dotaz, koupil jsem cougara 2.0, jak často měnit olej a po kolika km rozvody? Je z D se serviskou, najeto nějakých 112tkm, olej měněn ve 110, další výměna je tam uvedena ve 125, ale o rozvodech jsem tam nikde zmínku nenašel, díky za info.


o 18.09.2006, 12:02 | Martyn
v te servisce neni nic o rozvodech? Radsi bych je vymenil hned, nevyplaci se to odkladat..
o 18.09.2006, 12:04 | HIGHTOWER
jj, rozvody se tuším mají dělat na 120 tis., ale když si koupil auto teď, tak hned udělat a vyměnit chladící kapalinu, brzovou kapalinu + kontrola destiček, případně i palivový filtr, nikdy nevíš, kdy se toto dělalo naposledy.
o 18.09.2006, 12:04 | Kolda
Martyn156: o rozvodech tam nic není, měnit je budu stejně určitě, jen mně prostě zajímalo po kolika km se to na tomto motoru mění, měl jsem fiestu, tam jsem to měnil co 80, tak jestli je to zde to samé nebo třeba o něco více...
o 18.09.2006, 12:06 | Kolda
HIGHTOWER: Určitě se na to vše kouknu, podle servisky to bylo v servise před dvěma měsíci, ne, že bych nevěřil, ale podle mne hned lepší vyměnit..
o 18.09.2006, 12:49 | clown
rozvody ??? tady se kontroluji jen kladky, ne ??? retez je retez :o)
o 18.09.2006, 12:53 | Briann | Upraveno: 2006-09-18 12:55:21
Podle manualu po 150T kilometrech nebo po 10ti letech provozu.
o 18.09.2006, 12:55 | Kolda
clown: No nevím, já v nějaké e-shopu našel rozvodový řemen na cougara 2.0 16V.
o 18.09.2006, 12:56 | Smrada (M)
Nevim jak u 2,0 ale u 2,5 jsou retezy
o 18.09.2006, 12:58 | Kolda
U 2.0 asi klasicky řemen, ten řemen podle toho e-shopu pasuje i do určitých focusů, mondea II...
o 18.09.2006, 12:59 | Kolda
Našel jsem to zde:
[ Link ]
o 18.09.2006, 12:59 | clown
u 2.3 DOHC mam retez .. u 2.0 DOHC z Esco RSka co ma JR taky ... ale to je jedna generace motoru

o 18.09.2006, 13:05 | Lucni.konik
Clown - jenomže bacha - motor 2,3 a 2,0z RS2000 jsou odlišné motory, co se dávali do mondea, focuse a cougara - tam jsou Zetecy. Ty, ani JR ani já zetec nemáme!!!!!!!!!!
o 18.09.2006, 13:09 | clown
jj to mi je jasny :o)
asi vyvoj u Mazdy znamenal prechod zpet k remenum :o)

p.s.
Fordem tam, vlakem zpět :o))
o 18.09.2006, 13:09 | Kolda
Když už jsme u toho motoru, tak co si myslíte o chipu? Přece jen už má nalítáno 112tkm a chtěl bych, aby ještě něco vydržel a jestli to má vůbec chipovat motor bez turba, nemá někdo zkušenost s tímto motorem a co pak spotřeba?
o 18.09.2006, 13:11 | Lucni.konik
no u mě je to fordem tam, za žabožroutem zpět, ale zase mám menší průměrnou spotřebu.......
o 18.09.2006, 13:13 | Lucni.konik | Upraveno: 2006-09-18 13:14:08
Kolda - radši koukej dát dopořádku sérii - proměřit čidla, vyměnit, kabely zkontrolovat, vyměnit, jsou to daleko lépě vynaložené peníze než tam cpát chip.............chip má tak smysl jedině společně s vačkama, sáním, popřípadě vstřikama.
o 18.09.2006, 13:15 | Kolda
Lucni.konik: Jasně, určitě toho spousty vyměním, ptám se jen tak do budoucna...už jsou tam celkem chycené kotouče, pěkná drážka a když jsem brzdil intenzivě z těch 190km/h, tak už to pěkně "hučelo"...co doporučujete za kotouče X a nějaké desky? Má tady někho vrtané Zimmermany?
o 18.09.2006, 13:20 | Briann | Upraveno: 2006-09-18 13:26:13

foto k příspěvku  od Briann

o 18.09.2006, 14:31 | MarauderZ28
mno řetěz má svoje určitý výhody a samo taky nevýhody, jinak by většina motorů nepoužívaly řemeny ....
o 18.09.2006, 15:41 | Šestikule
Mar: jaká je nevýhoda řetězu? Mám motor kde je origo řetěz, ale když se jde u něj s výkonem nahoru, tak se to kitem přemění na řemen, ale nikde jsem nezjistil důvod.
o 18.09.2006, 16:11 | MarauderZ28
řemen je hlučnější, těžší, dražší ... nicméně to co píšeš je hodně zajímavý neb řemen vydrží míň jak řetěz, u Amerik jsou u OHV výhradně řetězy a když jdeš s výkonem nahoru hodíš jen bytelnější ...
o 18.09.2006, 22:04 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
treba ma mem MB je kontrola retezu az po 300.000km
o 19.09.2006, 10:03 | Lucni.konik
řetěz dražší? no konkrétně na můj motor na esco je řetěž levnější než řemen na zeteca na esco....
o 19.09.2006, 11:01 | MarauderZ28
nemluvím o prodejní ceně, ale o výrobní ceně a tam je prostě dražší podstatně ....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3398 sekund.