Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > seriove struny vs.sport.tlmice Koni????

 o Navštíveno 1468x o
o 30.09.2006, 22:06 | mendo
Mam kombinaciu Koni special-cervene a pruziny H&R,chcem dat naspet seriove pruziny.Zaujima ma hlavne ako sa bude spravat seriova pruzina z tuhsim tlmicom ako bol seriovy.Ma to niekto odskusane?


o 30.09.2006, 22:10 | Machča
bez problemu
spatna kombinace je sportovni pruzina + seriovy tlumic
o 30.09.2006, 22:15 | mendo
opacnu kombinaciu uz mam vyzkusanu:) Len som chcel vediet ci sa jazdne vlasnosti zlepsia oproti seriovemu tlmicu
o 30.09.2006, 22:16 | Machča
jo to se zlepsi
o 01.10.2006, 10:49 | mendo
ma este niekto stym skusenosti?
o 01.10.2006, 19:39 | clown
mam zluty a origo pruziny .. chova se to tvrdeji nez origo tlumice .. , premyslim vahave jeste o sportovnich pruzinach .. ale vaham ..

naklony auta a stabilita je normalni ... tlumice jsou proste tvrdsi :o)))
o 01.10.2006, 23:10 | RedBaron
Já mám dost zkušeností se sériovými pružinami a Koni Sport tlumiči, funguje to vynikajícím způsobem. Jsou tvrdší na propérování a nastavitelný na odskok, ale ten tlumič už na nejměkčí nastavení proti sériovému daleko víc lepí kolo k silnici po každé nerovnosti.
o 02.10.2006, 00:19 | Shr3k
100% souhlas s RedBaronem. Navíc výše zmíněné Koni Special nejsou zamýšleny samotnou firmou jako extra sportovní záležitost.
o 02.10.2006, 07:21 | Peppino
mel sem cerveny koni nastaveny na nejmekci a seriove priziny a bylo to v pohode...
o 02.10.2006, 18:54 | mendo
najmekcie nastavenie u Koni special je skoro to iste ako seria.Skusim ich nastelovat 1/2 otacky od najvetsej tvrdosti,a uvidim ako sa to bude chovat.Ale podla vasich skusenosti sa to sprava tak ako to potrebujem.Ide mi hlavne o jazdu cez nerovnosti-tam ma na sucasnom podvozku dost nadhadzuje
o 03.10.2006, 08:22 | futura
Je to moc dobra kombinace na nase silnice, pokud mas auto, kde vyrobce delal i sportovnejsi provedeni, je dobry pouzit tyhle pera, jinak cim lehci zadek, tak tlumice min utazeny,jinak to na nerovnostech dost odskakuje. Klasicky predohrab, tezkej predek,tlumice utazeny cca 1,75 ot. zadek lehkej, tak 1ot. Beru, ze ty cerveny maji rozsah asi 2 a neco otacky na stelovani.
o 03.10.2006, 14:48 | mendo
mam v zadu nalozenu hudbu tak zadok je troska zatazeny.Skusim predok 1,75 ot a zadok 1,5ot
o 03.10.2006, 15:05 | futura
Ty cerveny maji snad jedinou chybu v tom, ze na kazdy stelovani se to musi cely rozhodit, takze nez najdes tu spravnou polohu, muze to bejt i nekolikrat.Ale muzes se odpichnout od priblizne stejny tuhosti jako maji seriovky, kdyz oba tlumice porovnas v ruce a potom o cca pul otacky muzes zjistit jak narusta tuhost. Doporucuju udelat si rysky v zakladnim nastaveni a peclive sledovat miru pootoceni.
o 03.10.2006, 17:48 | mendo
Mi daco vrav,uz v rozoberani mam celkom prax a to bez stahovakov.Predok bodla mna nieje az taky problem ako zadok,ten by mal pri tvrdom nastaveni tendenciu skakat.Ked som ich nastavil na min.tak boli porovnatelne zo seriovymi.Skusim ich dat tak ako som pisal a od toho nastavenia to budem doladovat.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3578 sekund.